Ja ik heb momenteel zelf ook geen auto meer maar ik kan wel de auto van mijn pa lenen als dat echt nodig is.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Maar we zijn niet allemaal gezegend met zo'n koektrommel als LTDAPENKUT.
Mag volgens mij ook nietquote:Op zondag 3 mei 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reis altijd 1e klas, behalve met Marianne.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is de wifi in de trein niet compleet aids.
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overalquote:Op zondag 3 mei 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
De laatste keer dat ik met de trein ben gegaan is al een tijdje geleden. 2007 of zo, van Haarlem naar Den Haag en later op de dag weer terug.
Ik reis liever met de auto.
Gelukkig is dat nu allemaal verboden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overal
Zodat de normale mensen geen last meer hebben van rookterroristen.quote:
Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?
Dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat jongeren massaal overstappen op speed coke en pillen.
Want ze mogen niet meer roken en drinken
En die andere zooi ruik je niet, dus dan is er geen enkel probleem.
Het huishouden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?
Met mijn piemel spelenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?
Volksgezondheid.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.
Zit jij nu dronken in de trein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |