Muis waarvan je het gewicht kan instellen? Ja echt? DPI ken ik wel, maar gewichten nog niet. Welk type muis is dat dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan me lul ook wel een gamers lul noemen, betekend niet direct dat die goed genoeg is om fatsoenlijk mee te gamen.
Gamers muis noemen ze puur door het uiterlijk, of de tig knopjes.
Een echte gamers muis maakt gebruik van zeer hoge gevoeligheidsgraad en is meestal instelbaar qua gewicht. En ja zo'n muis kost geld.
[..]
Dan moet je er beter mee omgaan, en niet de muis door de kamer gooien als een noob je afmaakt in battlefield.
heb nog het eerste model kone😎 en een logisch g77 ofzo, ook fijn.quote:
Om 1 voorbeeld te pakken:quote:Op maandag 4 mei 2015 12:12 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Muis waarvan je het gewicht kan instellen? Ja echt? DPI ken ik wel, maar gewichten nog niet. Welk type muis is dat dan?
Ik vind dat wel zo'n kutding. Ik heb 'm ook, maar ligt totaal niet lekker. Veel te klein ofzo voor mijn grote mannen klauwen.quote:
*Quoteknop aangeklikt met mijn Logitech MX518quote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in waarom je een muis van een gerenommeerd merk zou vervangen door een exemplaar van de Action, maargoed....
*Quoteknop aangeklikt met mijn Logitech MX518
Hier ookquote:Op maandag 4 mei 2015 19:31 schreef probeer het volgende:
[..]
*Quoteknop aangeklikt met mijn Logitech MX518
Die het overigens al vele jaren perfect doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |