abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:59:28 #101
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_152615957
registreer om deze reclame te verbergen
Hij ziet er nu al prachtig uit Shandaly!

Vandaag een dagje vrij dus eindelijk de standaard uitproberen.
Het werkt fantastisch! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Ik kan er gelukkig mee op de bank dus daar ben ik vandaag te vinden. ;)

tussen%2Bde%2Bpoezen.JPG
pi_152619851
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:59 schreef Patapon het volgende:
Hij ziet er nu al prachtig uit Shandaly!

Vandaag een dagje vrij dus eindelijk de standaard uitproberen.
Het werkt fantastisch! Ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Ik kan er gelukkig mee op de bank dus daar ben ik vandaag te vinden. ;)

[ afbeelding ]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je poezebeest er niet met al je garen vandoor gaat? ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_152619884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 09:33 schreef Shandaly het volgende:
Wat een leuk idee voor die Round Robin boekjes, patapon!

Kleurrijk werkje Incognita! Leuk om zelf het patroon te maken. Heb je daar een programmatje voor gebruikt, of ouderwets met de hand op ruitjespapier?

Oh, Bringmedown, dat is wel een hele toffe zo met die bloemen onderaan! Ik had geen idee dat er nog zoveel kleurtjes in kwamen... Ga je hem ook zo ophangen als in het voorbeeld? Vind dat eigenlijk best een leuke manier voor zo'n werkje, al wil je dan waarschijnlijk wel de achterkant bedekken met iets...

Kwartsteekjes zitten er gelukkig in mijn werkje niet in. Het einde begint te naderen, en aan de ene kant vind ik dat vreselijk, want het is veel te leuk! Maar aan de andere kant ga ik nu ook een stuk harder omdat ik zo graag wil weten hoe het eruit ziet als het af is...

[ afbeelding ]
Hij is zo ontzettend mooi en je gaat echt heel erg snel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:47:29 #104
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_152620156
Terwijl ik de foto nam riep ik steeds, "nee Aiko....afblijven.." daarom kijkt ze ook naar me. Als ik bezig ben komen ze af en toe snuffelen. De echte draadjespikker ligt boven in de kattenkamer te slapen. :D
pi_152620387
Hahahaha! Zelf zit ik bij een borduurgroepje :@ (groepje van mijn vriendinnen en ik hebben dezelfde hobby's en komen zo eens in de zoveel tijd samen voor knutselen en thee. Het komt er alleen op neer dat we altijd borduren. Ik weet het ik ben suf) en een van die meiden heeft twee katten die altijd languit over je garen gaat liggen als je niet oplet (muwahahaha, die indeugten hebben dat nog niet bij kunnen doen).
pi_152622464
Is niet suf hoor. Lijkt me super gezellig.

Super handig die standaard. Dan kun je ook zo aanschuiven steeds.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:07:21 #107
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_152624082
Inderdaad niet suf!

De standaard is echt heel fijn alleen bij het draaien piept ie nogal en dan schrikken de katten wakker. _O-
pi_152624712
Lijkt me onwijs gezellig juist zo'n borduurgroepje :).

(over suf gesproken: ik ben elke keer het 'invoeren' knopje kwijt :') )
pi_152627285
Ach ja... Krijg nogal vaak te horen dat ik suf ben, vandaar de waarschuwing. Anderzijds, je hebt ook mensen die uren met elkaar computergames kunnen spelen, dan is uren borduren niet zo slecht ;) (Niet dat ik zeg dat gamen dat wel is)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:07:54 #110
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_152627698
Ik doe beide. Dan ben ik dus super suf B-)
pi_152627815
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:07 schreef Patapon het volgende:
Als ik in dit topic de fantastische resultaten voorbij zie komen kan ik dat alleen maar beamen ;)
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:57:14 #112
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_152628974
quote:
Check. *D

En hier wel eens een borduurclubje met moeder en zus. Leuk alles zien groeien. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_152628998
quote:
+1! Ik roel suffigheid... Gamen, borduren, haken, naaien... :+
pi_152629288
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

+1! Ik roel suffigheid... Gamen, borduren, haken, naaien... :+
Aha.... minus games, plus tekenen/fimo/bordspelclub --> ik kom een eind ;)

Heerlijk om zoveel net zulke suffe mensen te ontmoeten online! (al moet ik zeggen dat ik mensen zonder hobby's pas suf vind :@)
pi_152629353
Mijn werk is mijn hobby. Euh wat?
Nee als deze hobby suf is, dan ben ik graag suf.
pi_152629454
Yeah voor suffe mensen *O*

Maar ik kruip al naar het strafhoekje en zal hier nooit meer het woord suf bezigen
pi_152629965
Oh ja kleuren doe ik regelmatig!
En werken... Tja, ben een echte IT-nerd: software ontwikkelaar :@
pi_152630024
Lijn O+ *;
Borduren, kleuren, gamen... en werken als webmaster... :@ check!
pi_152630370
Ik heb wel een bad-ass kant hoor: hockeykeeper :D
pi_152631248
Hey, als je je werk tof vind, is dat natuurlijk heel fijn, maar ik doelde dus op mensen die verder geen hobby hebben en 80 uur per week werken en het dan maar hun hobby noemen. Ik heb dan altijd het idee dat ze zelf denken het te moeten verantwoorden naar de buitenwereld ofzo. "Oh, maar het is ook mijn hobby hoor." Mja, ergens geloof ik dat dan niet.

Ik vond mijn stage tof, was 35 uur ofzo, maar was echt mijn hobby niet.
Als ik nou borduren moest gaan doen als werk, zou ik het ook geen hobby meer noemen denk ik.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:39:07 #121
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_152632068
Ik heb de sufste baan. Ik ben gemeente ambtenaar.

:7

(Wijkbeheerder en coördinator uitvoering werkzaamheden evenementen)
pi_152634613
Shandaly: mooooii en bijna af!
En ja ik ga hem ook zo ophangen, alleen is het orgineel op linnen gedaan maar ik hebhet op aida band gemaakt.

Patapon: ziet er handig uit zo zeg!

Enne suf? Ik ben ook suf, borduren/haken/kleuren/gamen/lezen
Ach lekker toch :P

[ Bericht 17% gewijzigd door bringmedown op 15-05-2015 22:18:48 ]
pi_152637657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef Risu het volgende:
Hey, als je je werk tof vind, is dat natuurlijk heel fijn, maar ik doelde dus op mensen die verder geen hobby hebben en 80 uur per week werken en het dan maar hun hobby noemen. Ik heb dan altijd het idee dat ze zelf denken het te moeten verantwoorden naar de buitenwereld ofzo. "Oh, maar het is ook mijn hobby hoor." Mja, ergens geloof ik dat dan niet.

Ik vond mijn stage tof, was 35 uur ofzo, maar was echt mijn hobby niet.
Als ik nou borduren moest gaan doen als werk, zou ik het ook geen hobby meer noemen denk ik.
Moet ineens denken aan wat fysio van de week zei. Ik zei tegen haar, jij vind het gewoon leuk om mensen te kraken, nadat ze mijn nek had gekraakt. Haar antwoord was ja ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. En vervolgens liet ze mij afmatten door de stagiair 😒
Maar voorlopig niet al te veel mogen borduren van fysio, niet leuk.
pi_152643191
@Patapon, blij dat de standaard je zo goed bevalt.....lijkt mij ook super handig :)

@Shandaly, je borduurwerk bijna klaar.....yesss. Prachtig.....kan er naar blijven kijken :Y

...en dames, jullie zijn helemaal niet suf. Jullie maken de mooiste kunstwerken en hier op dit forum is het altijd reuze gezellig. Zelf vind ik borduren gewoon heel rustgevend......groetjes ;)
pi_152643864
Ik heb bijna alle kruisjes van de schaapjes gedaan *O*
Dan alleen nog de randjes en dingetjes.

Tijd om te piekeren over het volgende project
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')