abonnement Unibet Coolblue
pi_152374620
Tijd dat Rusland neemt waar ze recht op hebben!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152374737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:40 schreef Aiciu het volgende:
Tijd dat Rusland neemt waar ze recht op hebben!
Heel Europa, bedoel je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152374985
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel Europa, bedoel je?
Ja.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_152391424
Former top Russian general: Russia will defend eastern Ukraine, even if it means taking Kiev
http://www.vox.com/2015/5(...)tern-ukraine-even-if
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152391571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef J.B. het volgende:
Die nieuwe Russische tanks blijken wel oerdegelijk te zijn, ze hebben er al een moeten afslepen op het Rode Plein:

https://mobile.twitter.com/mattb0401/status/596252844400979968

[ afbeelding ]
Och och, de Rusland-haters grijpen ook alles aan om maar weer op Rusland te kunnen haten,
pi_152391732
quote:
quote:
President of Ukraine Petro Poroshenko has signed a decree in may-July demobilization of the military involved in operations against the supporters of the breakaway republics of Donbass. Document posted on the website of the President.

As noted in the decree, it applies to security officers who were called to military service "special period". The document comes into force from the date of signing — may 6.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152392482
East Ukraine War: Grad Rockets Used For First Time Since Ceasefire, Says OSCE Chief
http://www.ibtimes.com/ea(...)s-osce-chief-1912856
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152392739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 00:31 schreef crystal_meth het volgende:
Former top Russian general: Russia will defend eastern Ukraine, even if it means taking Kiev
http://www.vox.com/2015/5(...)tern-ukraine-even-if
Liever vandaag dan morgen!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152392817
The court refused to return the servers of Nic.ua
HromadskeTV twitterde op donderdag 07-05-2015 om 16:09:51 Суд відмовився повернути сервери хостингу Nic.ua http://t.co/8wpbErFDBv http://t.co/IK97ArBq3R reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152392998
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:32 schreef crystal_meth het volgende:
The court refused to return the servers of Nic.ua
HromadskeTV twitterde op donderdag 07-05-2015 om 16:09:51 Суд відмовився повернути сервери хостингу Nic.ua http://t.co/8wpbErFDBv http://t.co/IK97ArBq3R reageer retweet
Slaap jij wel eens?
of zit jij 24/7 alle hoekjes van het internet af te struien op alles wat je vinden kan kwa Russia?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152393129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:48 schreef ZOA het volgende:

[..]

Slaap jij wel eens?
of zit jij 24/7 alle hoekjes van het internet af te struien op alles wat je vinden kan kwa Russia?
meeste wat ik post komt van #ukraine twitter search.
Ik ga meestal slapen rond 4 uur.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_152393133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:27 schreef ZOA het volgende:

[..]

Liever vandaag dan morgen!
:')
pi_152393166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 02:01 schreef DSVM het volgende:

[..]

:')
ja nou ja.. wij zijn het zelden eens toch?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152393259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 02:05 schreef ZOA het volgende:

[..]

ja nou ja.. wij zijn het zelden eens toch?
Dat is een understatement
pi_152393262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 02:18 schreef DSVM het volgende:

[..]

Dat is een understatement
Ja.. kan je het aan?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_152394778
Wat ik best wel jammer vind is hoe Rusland keer op keer wordt afgeschilderd als het kwaad.
Terwijl ik juist van mijn grootouders heb meegekregen dat we onze vrijheid te danken hebben aan het voormalig Sovjet Unie. Ik vraag me trouwens ook af hoe het met Rusland is gesteld als Poetin er niet is geweest. Boris Jeltsin kon maar ternauwernood het land bij elkaar houden en met landen zoals Tsjetjenie, Kazachstan, Oezbekistan dat vol zit met moslim extremisten hadden we er dan niet een nog groter gevaar gehad dan IS.
  † In Memoriam † vrijdag 8 mei 2015 @ 08:48:44 #93
230491 Zith
pls tip
pi_152394896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:42 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik best wel jammer vind is hoe Rusland keer op keer wordt afgeschilderd als het kwaad.
Terwijl ik juist van mijn grootouders heb meegekregen dat we onze vrijheid te danken hebben aan het voormalig Sovjet Unie. Ik vraag me trouwens ook af hoe het met Rusland is gesteld als Poetin er niet is geweest. Boris Jeltsin kon maar ternauwernood het land bij elkaar houden en met landen zoals Tsjetjenie, Kazachstan, Oezbekistan dat vol zit met moslim extremisten hadden we er dan niet een nog groter gevaar gehad dan IS.
De soviets hadden een belangrijke bijdrage in het verslaan van de nazi's. Vergeet echter niet dat de soviets daarna zelf de "bevrijdde" landen heeft overgenomen en dat er geen vrijheid meer was tot de jaren 90. Dat Rusland bij Berlijn stopte hebben we te danken aan de westerse strijdmacht. Daarnaast heeft stalin meer burgerdoden op zijn rapport en waren het Rusland en Nazi Duitsland die samen de 2de wereld oorlog begonnen door met z'n tweeën Polen aan te vallen en onderling te verdelen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_152394964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:37 schreef ZOA het volgende:

[..]

Jah de Utopie .. je vergeet al snel dat de meeste langere EU landen NEE gestemt hebben tegen de EU
Waar blijf je met je journalistieke vrijheid als de mening van 'het volk' en jou journalistieke vrijheid totaal genegeerd wordt.. de vrije wereld waarin jij leeft is slechts illusie
Nee, bepaalde landen - althans, een meerderheid van de bevolking - hebben tegen de Grondwet gestemd. Dat is toch net even iets anders dan tegen de EU stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:54:20 #95
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152394972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:42 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik best wel jammer vind is hoe Rusland keer op keer wordt afgeschilderd als het kwaad.
Terwijl ik juist van mijn grootouders heb meegekregen dat we onze vrijheid te danken hebben aan het voormalig Sovjet Unie.
Joh, Stalin heeft alleen een schrikregime geïnstalleerd welke gelijk stond aan dat van Hitler.
pi_152395062
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:48 schreef Zith het volgende:

[..]

De soviets hadden een belangrijke bijdrage in het verslaan van de nazi's. Vergeet echter niet dat de soviets daarna zelf de "bevrijdde" landen heeft overgenomen en dat er geen vrijheid meer was tot de jaren 90. Dat Rusland bij Berlijn stopte hebben we te danken aan de westerse strijdmacht. Daarnaast heeft stalin meer burgerdoden op zijn rapport en waren het Rusland en Nazi Duitsland die samen de 2de wereld oorlog begonnen door met z'n tweeën Polen aan te vallen en onderling te verdelen.
Dit dus.

Vorig weekend toevallig nog een aantal checkpoints bezocht in Duitsland. Daar word je niet vrolijk van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152395261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 08:48 schreef Zith het volgende:

[..]

De soviets hadden een belangrijke bijdrage in het verslaan van de nazi's. Vergeet echter niet dat de soviets daarna zelf de "bevrijdde" landen heeft overgenomen en dat er geen vrijheid meer was tot de jaren 90. Dat Rusland bij Berlijn stopte hebben we te danken aan de westerse strijdmacht. Daarnaast heeft stalin meer burgerdoden op zijn rapport en waren het Rusland en Nazi Duitsland die samen de 2de wereld oorlog begonnen door met z'n tweeën Polen aan te vallen en onderling te verdelen.
Ik wil ook niet alles goedpraten wat Rusland heeft gedaan maar op die manier kunnen we toch ook wel naar het westen kijken. Wij zijn immers toch ook geen lieverdjes door de jaren heen. Wat ik gewoon jammer vind is dat we elke keer weer het eenzijdige verhaal binnen krijgen terwijl Rusland ook een andere zijde heeft.
pi_152395269
De zijde van 198 Nederlandse doden ja.
pi_152395389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:10 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik wil ook niet alles goedpraten wat Rusland heeft gedaan maar op die manier kunnen we toch ook wel naar het westen kijken. Wij zijn immers toch ook geen lieverdjes door de jaren heen. Wat ik gewoon jammer vind is dat we elke keer weer het eenzijdige verhaal binnen krijgen terwijl Rusland ook een andere zijde heeft.
In bepaalde opzichten heeft het westen zeker bloed aan de handen, maar het is gelukkig niet verantwoordelijk voor de dood van tientallen miljoenen van zijn eigen burgers. Daarnaast heeft een VS, anders dan Rusland, de landen die zij heeft tijdens WOII heeft bevrijd niet bezet en onderdrukt.

Ik pleit het westen nergens vrij, maar telkens de misdaden van de Russen bedekken met de mantel der liefde, wordt wel een beetje flauw.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152395406
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 09:10 schreef BEFEM het volgende:
De zijde van 198 Nederlandse doden ja.
Geen enkel bewijs dat ze het hebben gedaan. En als ze het wel per ongeluk zouden hebben gedaan, wat dan nog? De VS schoot ook een Iraans vliegtuig uit de lucht met als gevolg 274 doden, waar was Nederland toen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')