Is ie wel gewoon Nederlands?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
die heel gelukkig getrouwd is en 'n klein meisje van 2 heeft
hij praat plat rotterdamsquote:
quote:
Kruipt ie door het gras voor je?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:10 schreef just me het volgende:
Dit is zo'n heerlijk down to the golfground pro!
nee ik raap zijn ballen opquote:
Nou doe zn FB-pagina maar eens dan laten we hem door de grond gaan... Oh nee shit die moet jij ook weer opruimenquote:
FB moet nog gemaakt wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou doe zn FB-pagina maar eens dan laten we hem door de grond gaan... Oh nee shit die moet jij ook weer opruimen
Je hebt je eerste les gehad...Dus lekker uitstellen zou ik zeggen ... Voor ballen rapen zou ik het niet doenquote:
was wel een superlesje hoor, normaal zou ik hem maandag op de club zien maar tis dodenherdenkingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je eerste les gehad...Dus lekker uitstellen zou ik zeggen ... Voor ballen rapen zou ik het niet doen
Dat is pas om 2000 of zo hoor, verder is het een normale dag volgens mij, alleen dat de winkels om 19:00 dicht gaan...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
was wel een superlesje hoor, normaal zou ik hem maandag op de club zien maar tis dodenherdenking
En zo hoort het ook!quote:Op zondag 3 mei 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is pas om 2000 of zo hoor, verder is het een normale dag volgens mij, alleen dat de winkels om 19:00 dicht gaan...
tot 20.15 uur zijn er voetballer op het veldquote:
Denk dat die er om 1955 ook af gaan om stil te zijn.... Maar OK maakt het uit...quote:Op zondag 3 mei 2015 01:14 schreef just me het volgende:
[..]
tot 20.15 uur zijn er voetballer op het veld
mij wel!quote:Op zondag 3 mei 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat die er om 1955 ook af gaan om stil te zijn.... Maar OK maakt het uit...
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijdquote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu moet je wachten tot 11 mei voor de volgende les?
en ik heb komende weken vakantiequote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijd
OK en je bent 2 weken vrij... Nog wat golf gezien? Nu de kwartfinalequote:Op zondag 3 mei 2015 01:23 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik denk vrijdag, tis een zzp-er dus veel vrije tijd
krijg steeds dezelfde foutmeldingquote:Op zondag 3 mei 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en je bent 2 weken vrij... Nog wat golf gezien? Nu de kwartfinale
probeer het morgen wel op de pc bovenquote:Op zondag 3 mei 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de stream niet laad... Vreemd ... bij mij doet ie het gewoon...
Windows neem ik aan... OK niet gecheckt , maar meestal werkt dat eerder dan Linux, maar op Android krijg ik wel gekke verwijzingen ....quote:
Kheb geen Linuz, idd windowsquote:Op zondag 3 mei 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Windows neem ik aan... OK niet gecheckt , maar meestal werkt dat eerder dan Linux, maar op Android krijg ik wel gekke verwijzingen ....
Linuz zuksquote:
den haag, den helder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |