Barça gaat gewoon winnen van ATLETIIIEEEEE!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Net als Feyenoord tegen Twente een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Die verhalen van dat Atletico Barca laat winnen om Real geen kampioen te maken lijkt me ook onzin. Die gaan gewoon voluit en terecht.
Was een mooie geweest.quote:
Ik weet niet hoe dat speelt, in Nederland heb je hetzelfde wel eens gehad met Feyenoord supporters die wilden dat Feyenoord verloor, zodat Ajax geen kampioen werd. Je speelt in ieder geval lekker zonder druk als team.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoop dat hij nog een keer trainer wordt.quote:
Het blijft natuurlijk wel Madrid - Catalonie. Dat ligt ook niet zo vriendelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Dat vieze gezicht van CR7quote:
Broer van Dirk Kuyt?quote:
Die ken ik niet van gezicht.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |