abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:20:11 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_152215709
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

waar de hond aansloeg was vlgns mij een ravijn vlak bij t hostel. Daarin daalde toen iemand af en vond een dode hond.
ah ok, die hond sloeg dus op het (verkeerde) kadaver aan of ze hebben iets over het hoofd gezien daar.
pi_152215845
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:11 schreef bladwijzer het volgende:
Er zijn 2 waterfall trails;

The Waterfall Trail in Boquete is gently sloped, so not too strenuous and it delivers on stunning views and an abundance of wildlife. This Boquete hiking trail is also the Quetzal nightclub of Boquete: all the boy quetzals gather here, coyly letting their tail feathers swing, luring in the ladybirds. Finding this trail can often be confusing: it used to be called the Pipeline Trail, plus, there’s another excellent trail close by with a similar name, The Lost Waterfalls (our next featured trail – stay tuned!). You know you’ve got the correct trail if you see this sign:
http://www.boquetegardeninn.com/blog

De laatst genoemde, The Lost Waterfalls Trail is de trail van Wendy, die mogelijk een connectie heeft met het Pianista pad. (BNW / Kris & Lisanne #209 - De geplande expedities naar Boquete)
speculatief:

die BH's in de gevonden rugzak betekenen volgens mij maar 1 ding: de dames zouden gaan zwemmen en hebben in hun kamer alvast snel hun badkleding aangedaan onder hun normale kleding.
Dat verhoogt volgens mij ook de kans op de mogelijkheid dat ze een lift aangeboden kregen van een stel jongens, naar die zwemlokatie. Want dat is wat meiden dan vlgns. mij altijd doen als ze niet geheel naakt willen zijn, met omkleden.

Vreemd dat de families hier blijkbaar niets over vinden. Of misschien boeit je dat dan na zo een drama ook totaal niet meer.
pi_152215932
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:24 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

speculatief:

die BH's in de gevonden rugzak betekenen volgens mij maar 1 ding: de dames zouden gaan zwemmen en hebben in hun kamer alvast snel hun badkleding aangedaan onder hun normale kleding.
Dat verhoogt volgens mij ook de kans op de mogelijkheid dat ze een lift aangeboden kregen van een stel jongens, naar die zwemlokatie. Want dat is wat meiden dan vlgns. mij altijd doen als ze niet geheel naakt willen zijn, met omkleden.

Vreemd dat de families hier blijkbaar niets over vinden. Of misschien boeit je dat dan na zo een drama ook totaal niet meer.
:? Verkeerde quote of niet?
pi_152215958
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nu net volgens de analyse van de 2 onafhankelijke bronnen van Frank niet; die stelt nu juist dat de nachtfotolocatie vlakbij de CD is (de Barranco Franko onderaan het Pianistapad), en niet al vele kilometers naar het noorden na de paddocks.

Zelfs in matteos hypothese is die locatie net ten westen (CB1) of noorden (CB2 of 3) van de paddocks.
Als foto 550 vanaf een steen aan een rivier is genomen (wat ik wel denk), kun je aan de hand van de vermoedelijke breedte van die rivier zien waar in het terrein dit geweest kan zijn. Dat geeft geen harde scheiding, maar wel ongeveer.
De 2e CB past m.i. De 1e CB lijkt me te smal en tegelijk nog te hoog in het terrein, te weinig gepolijste stenen. De derde zou ook kunnen als de 2e kan, maar ik weet niet zeker wat de derde is.
Die grote ronde kei van 550 heeft al heel wat erosie ondergaan om zo mooi rond te worden. Rond de 2eCB liggen diverse van dat soort keien met en vergelijkbare graad van erosie, zonder dat ik bij één een = teken kan zetten. Vergelijk:

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=15

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=14

Ik heb enige tijd geleden alle gevonden foto' van de kabelbruggen geordend en hier gepost. Er zijn drie herkenbare verschillende kabelbruggen en een restcategorie die ook één kabelbrug kan zijn. Alleen de 2e is geïdentificeerd, en de vrije oversteek van de 1e, via de telemetro video.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:32:12 #155
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152216068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Als foto 550 vanaf een steen aan een rivier is genomen (wat ik wel denk), kun je aan de hand van de vermoedelijke breedte van die rivier zien waar in het terrein dit geweest kan zijn. Dat geeft geen harde scheiding, maar wel ongeveer.
De 2e CB past m.i. De 1e CB lijkt me te smal en tegelijk nog te hoog in het terrein, te weinig gepolijste stenen. De derde zou ook kunnen als de 2e kan, maar ik weet niet zeker wat de derde is.
Die grote ronde kei van 550 heeft al heel wat erosie ondergaan om zo mooi rond te worden. Rond de 2eCB liggen diverse van dat soort keien met en vergelijkbare graad van erosie, zonder dat ik bij één een = teken kan zetten. Vergelijk:

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=15

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=14

Ik heb enige tijd geleden alle gevonden foto' van de kabelbruggen geordend en hier gepost. Er zijn drie herkenbare verschillende kabelbruggen en een restcategorie die ook één kabelbrug kan zijn. Alleen de 2e is geïdentificeerd, en de vrije oversteek van de 1e, via de telemetro video.
goede post, ik weet dat je dit een aantal maanden geleden ook gepost had, en ja ik ben het ermee eens dat zowel die nachtfoto erg lijkt op de plek bij de kabelbrug en inderdaad het formaat van de stenen is ook typerend. Zijn behoorlijke jongens, vergelijkbaar formaat als op foto 550. Zijn er ook foto's of video's van die omgeving van de tweede kabelbrug? Zo'n wand/afgrond?
pi_152216725
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:54 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

mmm.. kan.

Persoonlijk zou ik gaan voor een mogelijkheid om weer mobiel bereik te krijgen, om een 112 verbinding te kunnen opzetten en een hulpverzoek de wereld in te kunnen sturen. Dat zou nu juist betekenen hier: klimmen (niet dalen) noordwestelijk richting Vulcan Baru.
Als ik in hun situatie zou zijn zou ik dat ook proberen.
Baru is globaal west van daaraf. Dat hoeven ze niet te weten natuurlijk, maar hogerop is wel een must.

Kennelijk konden ze niet meer klimmen. Houd er rekening mee dat ze inderdaad na 14.00 door een incident zodanig van het pad zijn geraakt dat ze het niet meer terug konden bereiken.
Naar mijn vermoeden ergens in de driehoek tussen Q1/Q2, kabelbrug 1 en kabelbrug 2. Vanuit dat gebied hebben ze dan na enkele dagen geprobeerd een stukje bewoond gebied te bereiken (pad, huis, brug) door stroom- en bergaf te gaan. Dat zou ook zijn gelukt want zo zit het landschap in elkaar, dus er is meer pech geweest dan het incident op de 1e april.
pi_152216780
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

is die barranco franko het ravijn van 9m diep waar een hond aansloeg?
De Barranco Franco is vooralsnog een fantoom. O~)
pi_152217024
dit lijkt ook wel op die plek

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152217155
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja. Eigenlijk raar: voet zit aan enkelbanden en met bot vast aan onderbeen. Hypothese: Voet in schoen raakt onderwater na zoveel tijd los van het been, en spoelt weg. Waarom zijn er dan geen andere delen?

En hoezo "iemand van FG zijn zoekploeg 'kijkt om', en ziet iets wat lijkt op een schoen, onder een omgevallen boom". Lijkt er dan eerder op dat een diepe (gegraven?) kuil door het regenseizoen en de regen "open is gespoeld', waardoor er resten zijn meegenomen door de rivier.

Verder: waarom zijn ze afgelopen januari niet daar gestart met die honden? Of waren ze daar wel?
Je stelt meer vragen dan ik kan beantwoorden.
Van Lisanne is de linkervoet en schoen en later nog meer delen van het linkerbeen teruggevonden. Dat is op zich al ruim toeval: alles en alleen linkerbeen.
De foto van de vondst van de schoen van Lisanne suggereert de aan- en omgespoelde rotzooi na een overstroming. M.i. tamelijk geloofwaardig. Of de schoen begraven is geweest is een hypothese. Ik vermoed dat, wanneer dit zou zijn gebleken, er ook iets over geconstateerd zou zijn bij het onderzoek.

Het gebied waar de resten gevonden zijn is zo mogelijk nog ruiger en afgelegener dan het gebied waar ze verdwenen zijn. Twee dagen lopen n dan pas beginnen met zoeken in een (dus) levensgevaarlijke rivier. De hondjes hadden met de heli mee gemoeten en een zwemvestje om enz.
pi_152217312
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:11 schreef bladwijzer het volgende:
Er zijn 2 waterfall trails;

The Waterfall Trail in Boquete is gently sloped, so not too strenuous and it delivers on stunning views and an abundance of wildlife. This Boquete hiking trail is also the Quetzal nightclub of Boquete: all the boy quetzals gather here, coyly letting their tail feathers swing, luring in the ladybirds. Finding this trail can often be confusing: it used to be called the Pipeline Trail, plus, there’s another excellent trail close by with a similar name, The Lost Waterfalls (our next featured trail – stay tuned!). You know you’ve got the correct trail if you see this sign:
http://www.boquetegardeninn.com/blog

De laatst genoemde, The Lost Waterfalls Trail is de trail van Wendy, die mogelijk een connectie heeft met het Pianista pad. (BNW / Kris & Lisanne #209 - De geplande expedities naar Boquete)
Ik breng toh nog eens de 'koffiekaart' in herinnering, waarop de drie overgangsplaatsen staan. Bij twee ervan is ook een daadwerkelijke overgang over de CD aangegeven, bij de 'cascada misteriosa' / the lost waterfalls is geen overgang aangegeven. Mogelijk is die er toch?!

http://s8.photobucket.com(...)zps567ce05f.jpg.html
pi_152217490
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:15 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Dat is jouw inzicht, prima. Ik ben niet overtuigd van welk scenario dan ook en houd alle opties open.
Je denkt dat er daar wel gezocht zal zijn maar je weet dat niet.
Vrijheid blijheid, OK.
Ik probeer elk scenario zo sterk mogelijk te maken om te kijken of het houdt. Dat is ook een beetje een spel natuurlijk. Maar ik volg ook een beetje mijn persoonlijke overtuigdheid. Dus ik zet de zaak niet op stelten met een zo sterk mogelijk misdaadscenario als ik daar (nog) niet in geloof. Dat doe ik dan maar even buiten de directe posts.
pi_152217582
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:24 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

speculatief:

die BH's in de gevonden rugzak betekenen volgens mij maar 1 ding: de dames zouden gaan zwemmen en hebben in hun kamer alvast snel hun badkleding aangedaan onder hun normale kleding.
Dat verhoogt volgens mij ook de kans op de mogelijkheid dat ze een lift aangeboden kregen van een stel jongens, naar die zwemlokatie. Want dat is wat meiden dan vlgns. mij altijd doen als ze niet geheel naakt willen zijn, met omkleden.


Vreemd dat de families hier blijkbaar niets over vinden. Of misschien boeit je dat dan na zo een drama ook totaal niet meer.
Ook speculatief natuurlijk. Waarom denk je dat de officiële bronnen het over BH's hebben en niet over bikinitops? Of kennen ze het verschil niet? De familie had hier m.i. nooit zoveel aandacht aan besteed als het daadwerkelijk om bikinitops ging.
pi_152217743
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:13 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ik breng toh nog eens de 'koffiekaart' in herinnering, waarop de drie overgangsplaatsen staan. Bij twee ervan is ook een daadwerkelijke overgang over de CD aangegeven, bij de 'cascada misteriosa' / the lost waterfalls is geen overgang aangegeven. Mogelijk is die er toch?!

http://s8.photobucket.com(...)zps567ce05f.jpg.html
Bij s7 op jouw kaart begint The Lost Waterfalls Trail, dan zie je een afsplitsing naar links, Sendero Culebra.
Ik dacht in 1e instantie dat dat een ander pad was dat ook naar Bocas loopt.

Deze kaart staat op de website van The Lost Waterfalls
http://thelostwaterfalls.com/directions.html

edit ik zie dat dat niet zo is, Sendero Culebra is aan de zuidkant van de CD

Dan moet er toch het Pianistapad bedoeld worden met het pad dat grenst aan the lost waterfalls trail en naar Bocas gaat

[ Bericht 14% gewijzigd door bladwijzer op 02-05-2015 21:43:56 ]
pi_152218216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

goede post, ik weet dat je dit een aantal maanden geleden ook gepost had, en ja ik ben het ermee eens dat zowel die nachtfoto erg lijkt op de plek bij de kabelbrug en inderdaad het formaat van de stenen is ook typerend. Zijn behoorlijke jongens, vergelijkbaar formaat als op foto 550. Zijn er ook foto's of video's van die omgeving van de tweede kabelbrug? Zo'n wand/afgrond?
De telemetro video is hier een goede bron.
Foto 542 (het gegroefde platform) en foto 550 (de ronde steen) zijn binnen 1,5 minuut van elkaar gemaakt, met 7 foto's ertussen. Er is dus niet veel tijd en je loopt niet ver als je jezelf voortdurend verblindt met een flits.
Die plekken zijn dus dicht bij elkaar. Op de telemetro video is een plek te zien rechts naast de opstapplaats voor kabelbrug twee die dezelfde structuur en vorm heeft als het plateau van foto 542. Eronder liggen soortgelijke stenen. Op de nachtfoto 550 zijn structuren te zien die kabels kunnen zijn.

Was een bloedstollend moment ergens vorig jaar augustus toen ik die verschillende elementen die door anderen waren ontdekt op WS, combineerde. Het zal toch niet . . . .
Helaas is het bij mijn weten nooit geverifieerd. Ik hen het zowel aan Adelita als aan Dick Steffens doorgegeven, maar er is nooit een YES op gekomen helaas. Maar de aspirant-expeditieleden weten er ook van, dus als ze het niet tot daar halen dan maak ik ze uit voor zachte witte pluizige dingetjes.

Zie het betreffende stukje uit de telemetro video. Het allerlaatste moment is van weer een andere, mij nog onbekende kabelbrug

http://s8.photobucket.com(...)mp4.html?sort=3&o=60
pi_152218273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

inderdaad, dat geldt ook voor mij, ik denk aan een misdrijf maar wie of wat, dat weet ik nog niet.
Dat geldt dus voor verdwalen/verongelukken ook, daarin zijn meer mogelijkheden of varianten in. Zeker gezien de lange periode tot aan 11 april, laatste telefoonactie.
Klopt, de telefoongegevens vormen een fascinerend ongrijpbaar houvast.
pi_152218759
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:03 schreef StaceySinger het volgende:
dit lijkt ook wel op die plek

[ afbeelding ]
Fabuleus mooie site. Maar de foto is aan de verkeerde kant. Stenen ook nog niet voldoende afgerond, lijkt me.
pi_152218908
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:06 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja. Eigenlijk raar: voet zit aan enkelbanden en met bot vast aan onderbeen. Hypothese: Voet in schoen raakt onderwater na zoveel tijd los van het been, en spoelt weg. Waarom zijn er dan geen andere delen?
Ik heb ergens een keer via een link op WS gelezen of gezien dat een schoen/voet heel vaak achter stenen/rotsblokken blijft steken en de rest op een gegeven moment losraakt en verder reist. Heb toen ook geleerd dat een schedel met gaten ook niet meteen een indicatie is van een misdrijf omdat die er in zo'n beek/riviertje ook in slaan.
pi_152218936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:53 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Als ik in hun situatie zou zijn zou ik dat ook proberen.
Baru is globaal west van daaraf. Dat hoeven ze niet te weten natuurlijk, maar hogerop is wel een must.

Kennelijk konden ze niet meer klimmen. Houd er rekening mee dat ze inderdaad na 14.00 door een incident zodanig van het pad zijn geraakt dat ze het niet meer terug konden bereiken.
Naar mijn vermoeden ergens in de driehoek tussen Q1/Q2, kabelbrug 1 en kabelbrug 2. Vanuit dat gebied hebben ze dan na enkele dagen geprobeerd een stukje bewoond gebied te bereiken (pad, huis, brug) door stroom- en bergaf te gaan. Dat zou ook zijn gelukt want zo zit het landschap in elkaar, dus er is meer pech geweest dan het incident op de 1e april.
De meiden zijn nooit geweest in het gebied waar de zogenaamde vindplaatsen zijn van de Jeans van Kris, bekkenbot Kris, schoen Lisanne met inhoud, de rugzak en rib Kris.

Als zij na Q1 verder waren gegaan in die richting dan waren zij zeer zeker gewoon doorgegaan met foto’s maken.

Er was genoeg te fotograferen. Maar neen, geen normale foto meer.

Mijn conclusie: Er is kort na de laatste normale foto van Kris bij Q1 iets gebeurd, waardoor hun wandeling/hike ten einde kwam.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:09:20 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152218956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:45 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

De telemetro video is hier een goede bron.
Foto 542 (het gegroefde platform) en foto 550 (de ronde steen) zijn binnen 1,5 minuut van elkaar gemaakt, met 7 foto's ertussen. Er is dus niet veel tijd en je loopt niet ver als je jezelf voortdurend verblindt met een flits.
Die plekken zijn dus dicht bij elkaar. Op de telemetro video is een plek te zien rechts naast de opstapplaats voor kabelbrug twee die dezelfde structuur en vorm heeft als het plateau van foto 542. Eronder liggen soortgelijke stenen. Op de nachtfoto 550 zijn structuren te zien die kabels kunnen zijn.

Was een bloedstollend moment ergens vorig jaar augustus toen ik die verschillende elementen die door anderen waren ontdekt op WS, combineerde. Het zal toch niet . . . .
Helaas is het bij mijn weten nooit geverifieerd. Ik hen het zowel aan Adelita als aan Dick Steffens doorgegeven, maar er is nooit een YES op gekomen helaas. Maar de aspirant-expeditieleden weten er ook van, dus als ze het niet tot daar halen dan maak ik ze uit voor zachte witte pluizige dingetjes.

Zie het betreffende stukje uit de telemetro video. Het allerlaatste moment is van weer een andere, mij nog onbekende kabelbrug

http://s8.photobucket.com(...)mp4.html?sort=3&o=60
Halverwege je geposte video staat ook zo'n dode tak... op 15 seconde. (die van de rode zakjes)
Volgens mij heb je hier een puzzelstukje gevonden!
pi_152219149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:08 schreef gynaika het volgende:

[..]

De meiden zijn nooit geweest in het gebied waar de zogenaamde vindplaatsen zijn van de Jeans van Kris, bekkenbot Kris, schoen Lisanne met inhoud, de rugzak en rib Kris.

Als zij na Q1 verder waren gegaan in die richting dan waren zij zeer zeker gewoon doorgegaan met foto’s maken.

Er was genoeg te fotograferen. Maar neen, geen normale foto meer.

Mijn conclusie: Er is kort na de laatste normale foto van Kris bij Q1 iets gebeurd, waardoor hun wandeling/hike ten einde kwam.
Jouw stelling is niet strijdig met mijn vermoeden, als ik het goed lees. Verschil zit hem meer in het vervolg.
Voor mij is het meest waarschijnlijk dat ze nog ten minste 10 dagen hebben geprobeerd er levend uit te komen. Maar er zijn wat vreemde feiten die zich daarmee niet comfortabel laten verklaren. Het blijft wringen, maar we weten ook niet alles.
pi_152219265
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:07 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik heb ergens een keer via een link op WS gelezen of gezien dat een schoen/voet heel vaak achter stenen/rotsblokken blijft steken en de rest op een gegeven moment losraakt en verder reist. Heb toen ook geleerd dat een schedel met gaten ook niet meteen een indicatie is van een misdrijf omdat die er in zo'n beek/riviertje ook in slaan.
En da's dan weer wel FvdG zijn expertise: komen de gaten door een misdrijf of eerder door de rivier? :) Ik denk dat ze ook wel een idee hebben over hoe de voet van L. losgeraakt is van de rest van haar lichaam, bvb door dieren, (natuur)geweld of een natuurlijkere oorzaak.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:19:52 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152219282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:15 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Jouw stelling is niet strijdig met mijn vermoeden, als ik het goed lees. Verschil zit hem meer in het vervolg.
Voor mij is het meest waarschijnlijk dat ze nog ten minste 10 dagen hebben geprobeerd er levend uit te komen. Maar er zijn wat vreemde feiten die zich daarmee niet comfortabel laten verklaren. Het blijft wringen, maar we weten ook niet alles.
Eens het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als ik zo naar je posts kijk met de beelden en argumentatie, denk ik serieus dat het een goede kanshebber kan zijn voor de nachtfoto's.
1 steen
2 rotsplateau naast kabel
3 dode tak zoals op nachtfoto

Waar zie je mogelijk die kabels lopen op de foto 542/550?

Dat is toch ook de kabelbrug waar het broekje werd gevonden?
pi_152219484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is toch ook de kabelbrug waar het broekje werd gevonden?
Als dat de lokatie zou zijn van de nachtfoto's blijven er volgens mij maar 2 mogelijkheden over: ze hadden gevonden moeten zijn of de foto's zijn door derden gemaakt en de vondsten daar geplant/gedumpt.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:38:08 #174
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152219846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:27 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als dat de lokatie zou zijn van de nachtfoto's blijven er volgens mij maar 2 mogelijkheden over: ze hadden gevonden moeten zijn of de foto's zijn door derden gemaakt en de vondsten daar geplant/gedumpt.
het blijft heel raar
pi_152221835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als ik zo naar je posts kijk met de beelden en argumentatie, denk ik serieus dat het een goede kanshebber kan zijn voor de nachtfoto's.
1 steen
2 rotsplateau naast kabel
3 dode tak zoals op nachtfoto

Waar zie je mogelijk die kabels lopen op de foto 542/550?

Dat is toch ook de kabelbrug waar het broekje werd gevonden?
Het is inderdaad de locatie waar ook de shorts van kris zijn gevonden. We weten niet exact waar.

De kabel(s) zijn zichtbaar op een bewerking van foto 550. Op 542 heb ik ze niet gezien.

Vergelijk deze collage, waarin ik ze heb ingetekend, met de originelen en de bewerkingen:

http://s8.photobucket.com(...)jpg.html?sort=3&o=59

(de still linksboven is van een andere KB)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')