ja in de Tweequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind die kroegen in stadskanaal altijd zo vreselijk, er zit echt vreselijk volk altijd. van die stugge asociale figuren.
Dat ik dan echt iemand ga slaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
in welk opzicht?
we kunnen een chick voor je fixen
1. nee, fuck nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
regel een nieuwe fokster
of een nieuwe R, maar dan een aardige
Ik kan daar zo slecht tegen, dan vele malen liever een overdreven hipstertent waar mensen gewoon ff aan de kant gaan als je wat wil bestellen.quote:
nou ja eh we kunnen altijd even langs paxcon om hem in elkaar te slaan, maar ik weet niet of dat zinvol is, waarom wil je dat?quote:
:s jammerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef McGrath het volgende:
Maar etsu, bedankt voor het aanbod, ik kom wel een keertje als ik me goed mentaal kan voorbereiden. En als er wat meer komen
oals ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef McGrath het volgende:
Maar etsu, bedankt voor het aanbod, ik kom wel een keertje als ik me goed mentaal kan voorbereiden. En als er wat meer komen
Ohja daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen, dan vele malen liever een overdreven hipstertent waar mensen gewoon ff aan de kant gaan als je wat wil bestellen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
wat vind je van paxcon, johannes en mij? gaan we speciaalbier klappen in de pintelier met een heerlijk kaasplankje met buitenlandse kazen
nee echt beste aanbod ook, serveren ze daar ook dingen met vlees?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
wat vind je van paxcon, johannes en mij? gaan we speciaalbier klappen in de pintelier met een heerlijk kaasplankje met buitenlandse kazen
Ja maar dan moet je wel dronken worden, anders is jouw eerste beeld van mij straks heel vreemd.quote:
Ik drink helemaal geen alcohol, en ik ben zelf ook een mafkees.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel dronken worden, anders is jouw eerste beeld van mij straks heel vreemd.
geen idee, vast wel. en zeker wel bittergarnituurquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee echt beste aanbod ook, serveren ze daar ook dingen met vlees?
ik wil geen dingen van de frituur maar van de grillquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, vast wel. en zeker wel bittergarnituur
misschien weet johannes iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil geen dingen van de frituur maar van de grill
Is dit eigenlijk levensovertuiging, geloofsovertuiging of medicijnen of omdat je het niet lekker vindt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen alcohol, en ik ben zelf ook een mafkees.
geen van allen, ik wil er liever niet over pratenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk levensovertuiging, geloofsovertuiging of medicijnen of omdat je het niet lekker vindt?
Okquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen van allen, ik wil er liever niet over praten
ik heb geen plannenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:49 schreef McGrath het volgende:
Ik heb wel zin in het bevrijdingsfestival, daar hebben ze altijd lekkere burgers
heb niet echt zin in daarin, vorig jaar al geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want groningen heeft geen bevrijdingsfestival?
Dat is een reden van niks.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb niet echt zin in daarin, vorig jaar al geweest
alsof het bevrijdingsfestival kut isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:53 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga lekker sushi eten, cocktails drinken en dansjes doen. Dus ik heb een excuus om niet te gaan
Ja. Mensen hadden me gevraagd, maar ik heb al plannen. Dus: een excuus om te weigerenquote:
Gaat niet door. Moertjes waren niet de jusite maat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |