Heb je isolatiematten of anti-resonantiematten gekocht? Isolatiematten gaan je niet helpen.quote:
Nouja niet helemaal voor niks het zal er vast niet slechter op worden..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Dempingsmat plak je aan de binnenkant van het plaatwerk van je deur, dus niet op je deurpaneel.
Lekker bezig geweest, maar voor niks dus.
Langere/dikkere schroeven erin -> opgelost, snotje!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja niet helemaal voor niks het zal er vast niet slechter op worden..
Alhoewel het wel jammer is dat mijn deurgrepen nu los zitten en de schroeven dol gedraaid zijn. Maar daar wil ik nu even niet meer aan denken
Ja maar dan moet ik eerst deze schroeven er wel uit krijgen aangezien ze nu dol zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Langere/dikkere schroeven erin -> opgelost, snotje!
Schroeven losdraaien terwijl je aan de greep trekt, of.... het hele paneel er weer vanaf halenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst deze schroeven er wel uit krijgen aangezien ze nu dol zijn.
En ze zitten wel goed vast, maar door de isolatie gingen ze scheef ofzo en zitten ze nu, ondanks dat ze ECHT niet verder konden, toch niet lekker goed vast. De handgrepen zijn wat wiebelig.
Of dat waren ze altijd al, kan ook
Het paneel word oa vast gehouden door de handgrepen. Dus, het paneel kan er niet af als de handgrepen er niet uit zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schroeven losdraaien terwijl je aan de greep trekt, of.... het hele paneel er weer vanaf halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |