quote:Dat was haar act toch ook?
Op zondag 10 november 2002 16:35 schreef Spider-Man het volgende:[..]
Beetje te harde reaxie, vin ik. Moet je niet zeggen tegen zo'n meisje. Te traumatiserend.
quote:aahh my eyes my eyes
Op zondag 10 november 2002 14:18 schreef postinggirl het volgende:
[afbeelding]Ziet er best wel triest uit.
Was wel leuk voor een keer.
Verkleed als Oom Govert van GTST, dus met lange jas..zing ik Im Sorry Hennie als parodie op Cleanin out my closet van Eminem ("Im sorry momma) ...dan als ze me vertellen dat ze het niks vinden haal ik 4 aardappels uit mijn broekzak en bekogel de juryleden daarmee!
quote:Erg hoog dus, maar dat viel wel te verwachten. Ik denk ook dat de finale van Idols legendarisch hoge kijkcijfers gaat krijgen.
Op maandag 11 november 2002 16:55 schreef Sebastard het volgende:
- 1 november: 1.400.000 kijkers
- 8 november: 1.925.000 kijkers (!)
quote:Is het niet op het eind:
Op zondag 10 november 2002 16:15 schreef postinggirl het volgende:[..]
Als je de hele tekst die ze 'zong' zo ziet staan wordt het alleen maar lachwekkender.
'All you ladies pop that thing like this Shake your body, don't stop, don't quit All you ladies pop that thing like this Shake your body, don't stop, don't quit Just do it, do it, do it, do it, do it now Lick this good, suck this pussy just like you should, right now, lick it good, suck this pussy, my neck, my back, lick my pussy just like my neck....'
quote:Nee. Dan gaan ze gewoon even naar de reclame, daarna komt rotterdam.
Op maandag 11 november 2002 17:19 schreef Shriko het volgende:
als tooske door die draaideur gaat, met dat bord, dat was toch het eind? Of niet..:?:?
quote:nee dan gaan ze verder in Rotterdam. De volgende aflevering zal ook (gedeeltelijk) over Rotterdam gaan.
Op maandag 11 november 2002 17:19 schreef Shriko het volgende:
als tooske door die draaideur gaat, met dat bord, dat was toch het eind? Of niet..:?:?
quote:Hun hoofden zijn vooral een btje... hoog
Op zondag 10 november 2002 14:18 schreef postinggirl het volgende:
[afbeelding]Ziet er best wel triest uit.
quote:nee ik denk het juist niet. De voorrondes zijn leuk (leedvermaak, vals zingen, malloten, enz.) maar in de finale zie je dus alleen mensen die goed kunnen zingen.
Op maandag 11 november 2002 17:08 schreef SmashBro het volgende:
De kijkcijfers:Erg hoog dus, maar dat viel wel te verwachten. Ik denk ook dat de finale van Idols legendarisch hoge kijkcijfers gaat krijgen.
quote:idd dit wou ik net gaan posten, maar je was me voor.
Op maandag 11 november 2002 19:23 schreef Ravage het volgende:[..]
nee ik denk het juist niet. De voorrondes zijn leuk (leedvermaak, vals zingen, malloten, enz.) maar in de finale zie je dus alleen mensen die goed kunnen zingen.
Eentje zingt een liedje met "I've got big tits, I've got a huge ass". Dat wordt weer lachen.
quote:Nieuwe afleveringen: Elke vrijdag 21.30 RTL 4
Op maandag 11 november 2002 22:10 schreef Nadientje het volgende:
sorry misschien domme vraagmaar wannneer komt het weer?
quote:Hoe bedoel je dit? Dat de stukjes met de jury apart zijn opgenomen en dat er i.r.l. een heel andere jury zit en dat later de juryuitspraken er doorheen worden gemonteerd?
Op maandag 11 november 2002 13:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar het is een montage in eindhoven, die 4-koppige jury zit daar helemaal niet, je zit tegenover 2 personen en een camera.
quote:Misschien mogen alleen de meest extreme gevallen (zowel in positief als in negatief opzicht
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Hoe bedoel je dit? Dat de stukjes met de jury apart zijn opgenomen en dat er i.r.l. een heel andere jury zit en dat later de juryuitspraken er doorheen worden gemonteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |