abonnement Unibet Coolblue
pi_152160750
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee hoor, daar hoeven we het niet mee te doen. Maar als dat jouw uitgangspunt is, ook prima. Het meest waarschijnlijke, stukje lopen en weer terug, is niet gebeurd. En wat ik zou verwachten, ivm meest waarschijnlijk, hoeft voor een ander niet hetzelfde te zijn. Ik vind het nog steeds een raadsel dat er geen, voor ons begrijpelijke, boodschap van het gebeuren te vinden is op de fotos. Misschien was die er wel maar is die overschreven. Maar dat vind ik een raadselachtig gegeven. Ik ben niet per definitie op zoek naar het meest waarschijnlijke.
mooie post!

Geen bericht naar huis vind ik zelf een aanwijzing.
pi_152160801
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee hoor, daar hoeven we het niet mee te doen. Maar als dat jouw uitgangspunt is, ook prima. Het meest waarschijnlijke, stukje lopen en weer terug, is niet gebeurd. En wat ik zou verwachten, ivm meest waarschijnlijk, hoeft voor een ander niet hetzelfde te zijn. Ik vind het nog steeds een raadsel dat er geen, voor ons begrijpelijke, boodschap van het gebeuren te vinden is op de fotos. Misschien was die er wel maar is die overschreven. Maar dat vind ik een raadselachtig gegeven. Ik ben niet per definitie op zoek naar het meest waarschijnlijke.
Het enige wat ik over de foto’s zou kunnen zeggen is dat de drie foto’s genomen op de Mirador bij mij overkomen als niet door henzelf genomen. Dus door derden. Hiermee aangevend dat K en L niet alleen waren. Maar dit kun je natuurlijk niet benoemen als een “begrijpelijke boodschap”.

Verder zie ik in het systematische bel-schema een aanwijzing naar derden. Dat K en L op deze wijze hebben gehandeld is voor mij niet aannemelijk.
pi_152161025
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen bericht naar huis vind ik zelf een aanwijzing.
Dit blijf ik ook vreemd vinden ja. Aanwijzing voor betrokkenheid derden? Kweenie... Als ze onverwacht overleden/KO gegaan zijn niet per se.
pi_152161053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Soms gaan goeie posts ten onder in het gesteggel, zonde!
Van A_S_R! Bij deze nogmaals:

hola,

(coca-cola)

goedenmiddag,

8.april 2014.
´De reddingswerkers vrezen dat de twee in de ravijn zijn gevallen´

http://m.telegraaf.nl/art(...)evaarlijk-berggebied

Wo 4 maart 2015., 14:05
http://nos.nl/artikel/202(...)ijk-verongelukt.html

Er is een hoogteverschil van 30 tot 40 meter, waardoor er een grote kans op letsel is

Wo 4 maart 2015., 18:58
http://nos.nl/artikel/202(...)-aan-verwerking.html

....´en dan zie je dat op een bepaald deel van die berg een smal pad is met pal daarnaast een helling die zo'n vijftig tot zestig meter omlaag gaat.....´

draagt niet voor niets een bril...
dat je bij zo´n zaak als deskundige en professionele onderzoeker zo makkelijk met afstanden omgaat?

men wist meteen voor dinsdag 8.april 2014.dat ze in de ravijn zijn ´gevallen´.
waarom is daar niet naar gezocht maar is bijna 1jr gewacht totdat dhr.FvdG met zelfde officiele nieuws naar buiten kwam op 4.maart 2015.
wie waren de de reddingswerkers dat op 8.4.14.vreesden dat de meiden in de ravijn zijn?
hun namen?
waarom vreesden ze dat ze juist in de ravijn zijn?

dat ravijn van 30-40 of van 50-60 m zijn we nergens tegengekomen

saludos
Oude krantenberichten ophalen kan nuttig zijn maar dan met de info die we nu een jaar later hebben er naast gelegd. Dat ravijn was toch aan de Boquete kant, waar de reddingswerkers van Sinaproc later in afgedaald zijn? En waar die ziener met zijn gezelschap die stemmen hoorde?
Na de publicatie van de foto's bleek dat de meiden achter de mirador geweest zijn.
Dan zou het dus op de terugweg gebeurd moeten zijn maar dat klopt niet met de telefoongegevens, er is geen contact met een zendmast gemaakt na 13.40 uur. En om 1400 uur waren ze bij de eerste quebrada.
pi_152161113
Onwaarschijnlijk:

- 0 keer naar huis bellen
- 0 keer een sms proberen te versturen
- 2 april 13.56 uur netwerkbereik achter de mirador in een kloof
- 13.37 uur 2 dagen achter elkaar
- Niet gezien en gemeld zijn door welke getuige dan ook
- supersnelle klim naar de top
- ontbrekende foto's van het werkelijke begin van de Pianista
- poseren zonder te kunnen weten waar te moeten staan op de top voor een foto voor 2 oceanen
- de 6 seconden verschil foto op de top
- Andere mensen waarschuwen niet zonder gids te gaan maar dan zelf wel zonder gaan
- Frank zijn kloof waar we geen bewijzen van hebben gezien
- Niet gevonden zijn
- Zelf de kloof niet uit hebben kunnen komen of bij verdwalen de weg niet terug hebben kunnen vinden
- Geen afscheidsbericht
- Geen enkele foto maar wel opeens 90 donkere achter elkaar
- de gevonden botten en resten door 1 team en zelfs achter een boom
- Nooit 's avonds, 's nachts de telefoon aandoen en een keer kijken of ze bereik hadden.
- 12 minuten wachten van 1e naar 2e noodoproep
- Op 1 april voor de laatste keer bellen om 16.51 uur en dan 14 uur wachten voor de volgende poging
- Na deze poging op 2 april 6.58 ruim een uur wachten om de andere telefoon te checken op bereik
- pincode niet meer invoeren vanaf 4 april maar dan nog wel leven op de foto van 8 april
- Telefoon plots aandoen op 11 april en daarna nutteloos ruim een uur aan laten(en terug in rugzak)
- missende "verbindingsfoto" 509
Enz

En zo kan ik nog wel even doorgaan want ook over Feliciano, Plinio, Sigrid, Eileen,Ingrid L, Leonardo, Henry, Osman zijn er genoeg onwaarschijnlijk- cq eigenaardige dingen te vermelden.
pi_152161255
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:28 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Oude krantenberichten ophalen kan nuttig zijn maar dan met de info die we nu een jaar later hebben er naast gelegd. Dat ravijn was toch aan de Boquete kant, waar de reddingswerkers van Sinaproc later in afgedaald zijn? En waar die ziener met zijn gezelschap die stemmen hoorde?
Na de publicatie van de foto's bleek dat de meiden achter de mirador geweest zijn.
Dan zou het dus op de terugweg gebeurd moeten zijn maar dat klopt niet met de telefoongegevens, er is geen contact met een zendmast gemaakt na 13.40 uur. En om 1400 uur waren ze bij de eerste quebrada.
Als de meiden hun telefoons bij afdaling vanaf de top naar Q1 hebben uitgedaan en niet meer hebben aangedaan dan zouden ze in theorie ook om kunnen zijn gekeerd en het mis is gegaan op de Pianista Boquete kant
pi_152161319
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:27 schreef MeloD het volgende:

[..]

Dit blijf ik ook vreemd vinden ja. Aanwijzing voor betrokkenheid derden? Kweenie... Als ze onverwacht overleden/KO gegaan zijn niet per se.
Ik denk ook wel eens, misschien was er nog maar één van beiden in staat om iets met de telefoons te doen, omdat ze beiden zwaar gewond waren. En dat die ene ook geen hele berichten meer kon typen en met moeite een knopje kon indrukken, de alarmoproepen dus. Eigenlijk denk ik niet dat de nachtfoto's door Kris of Lisanne gemaakt zijn maar door iemand die de rugtas, de tak en de papiertjes gevonden heeft. Iemand die bang was om er bij betrokken te raken omdat er toen aan ontvoering en moord gedacht werd. Dan wil je misschien niet met de spullen van de meiden aan komen zetten bij de politie.
pi_152161330
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:30 schreef jackie12 het volgende:
Onwaarschijnlijk:

- 0 keer naar huis bellen
- 0 keer een sms proberen te versturen
- 2 april 13.56 uur netwerkbereik achter de mirador in een kloof
- 13.37 uur 2 dagen achter elkaar
- Niet gezien en gemeld zijn door welke getuige dan ook
- supersnelle klim naar de top
- ontbrekende foto's van het werkelijke begin van de Pianista
- poseren zonder te kunnen weten waar te moeten staan op de top voor een foto voor 2 oceanen
- de 6 seconden verschil foto op de top
- Andere mensen waarschuwen niet zonder gids te gaan maar dan zelf wel zonder gaan
- Frank zijn kloof waar we geen bewijzen van hebben gezien
- Niet gevonden zijn
- Zelf de kloof niet uit hebben kunnen komen of bij verdwalen de weg niet terug hebben kunnen vinden
- Geen afscheidsbericht
- Geen enkele foto maar wel opeens 90 donkere achter elkaar
- de gevonden botten en resten door 1 team en zelfs achter een boom
- Nooit 's avonds, 's nachts de telefoon aandoen en een keer kijken of ze bereik hadden.
- 12 minuten wachten van 1e naar 2e noodoproep
- Op 1 april voor de laatste keer bellen om 16.51 uur en dan 14 uur wachten voor de volgende poging
- Na deze poging op 2 april 6.58 ruim een uur wachten om de andere telefoon te checken op bereik
- pincode niet meer invoeren vanaf 4 april maar dan nog wel leven op de foto van 8 april
- Telefoon plots aandoen op 11 april en daarna nutteloos ruim een uur aan laten(en terug in rugzak)
- missende "verbindingsfoto" 509
Enz

En zo kan ik nog wel even doorgaan want ook over Feliciano, Plinio, Sigrid, Eileen,Ingrid L, Leonardo, Henry, Osman zijn er genoeg onwaarschijnlijk- cq eigenaardige dingen te vermelden.
zoals iedereen wel weet, vind ik dit mooie lijst, goede samenvatting
aanvulling:
-diverse tegensprekende getuigenverklaringen
-geen sporen van hut/overnachtingsplek
-broekje dichtgeknoopt gevonden bij q2
-geen foto's tussen 1 april en 8 april, of gewiste foto's door nummer 509
-diverse fases van ontbinding van de resten
- stuk modder wat door Pitti als runderhuid en door de patholoog als huidrest van Lisanne werd gezien, onherkenbaar door een bal modder.

ook opmerkelijk:
dat alle apparatuur het in de tas het nog deed, ik was zeer verbaast te horen dat er überhaupt foto's op stonden en de telefoons uitgelezen komen worden

[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 30-04-2015 20:43:23 ]
pi_152161386
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:28 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Oude krantenberichten ophalen kan nuttig zijn maar dan met de info die we nu een jaar later hebben er naast gelegd. Dat ravijn was toch aan de Boquete kant, waar de reddingswerkers van Sinaproc later in afgedaald zijn? En waar die ziener met zijn gezelschap die stemmen hoorde?
Na de publicatie van de foto's bleek dat de meiden achter de mirador geweest zijn.
Dan zou het dus op de terugweg gebeurd moeten zijn maar dat klopt niet met de telefoongegevens, er is geen contact met een zendmast gemaakt na 13.40 uur. En om 1400 uur waren ze bij de eerste quebrada.
Voor de foto's bekend waren, werd het voor mogelijk gehouden dat ze in een ravijn zouden zijn gevallen ( wellicht die vóór de CD ), na de foto's wordt niet meer aan EEN ravijn gedacht?
Er wordt van alles gevonden, maar naar aanleiding daarvan wordt niet als eerste gedacht 'ze zullen in een ravijn (en het meest waarschijnlijk bij die valmogelijkheid vlak naast het pad aan het eind vd afdaling) gevallen zijn?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152161396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:30 schreef jackie12 het volgende:
Onwaarschijnlijk:

- 0 keer naar huis bellen --> weten we dat zeker??
- 0 keer een sms proberen te versturen --> weten we dat zeker??
- 2 april 13.56 uur netwerkbereik achter de mirador in een kloof --> weten we de exacte locatie van het netwerkbereik zeker??
- 13.37 uur 2 dagen achter elkaar --> ??
- Niet gezien en gemeld zijn door welke getuige dan ook --> wel gezien toch?
- supersnelle klim naar de top --> het is snel, maar het kan
- ontbrekende foto's van het werkelijke begin van de Pianista --> die had ik ook niet
- poseren zonder te kunnen weten waar te moeten staan op de top voor een foto voor 2 oceanen --> waarom zouden ze dat niet zelf ingeschat/mee geëxperimenteerd kunnen hebben?
- de 6 seconden verschil foto op de top --> hoe kan een derde dat verklaren?
- Andere mensen waarschuwen niet zonder gids te gaan maar dan zelf wel zonder gaan --> hoe zeker is "waarschuwen", zou het ook "adviseren" kunnen zijn?
- Frank zijn kloof waar we geen bewijzen van hebben gezien --> opmerkelijk, een van mijn doelen daar is dan ook "kloof vinden"
- Niet gevonden zijn --> dit vind ik het meest opmerkelijke!
- Zelf de kloof niet uit hebben kunnen komen of bij verdwalen de weg niet terug hebben kunnen vinden --> de kloof an sich is een hypothese, dus vraag is misschien helemaal niet relevant
- Geen afscheidsbericht --> opmerkelijk
- Geen enkele foto maar wel opeens 90 donkere achter elkaar --> foto's misschien gebruikt als sein naar zoektochten?
- de gevonden botten en resten door 1 team en zelfs achter een boom --> hoeveel teams hebben er actief gezocht? als er maar 1 team echt actief gezocht heeft is het logisch dat dat team de resten gevonden heeft. Achter boom: rivier?
- Nooit 's avonds, 's nachts de telefoon aandoen en een keer kijken of ze bereik hadden. --> ik merk dat ik als ik kampeer heel erg een dagnachtritme naar het licht krijg. Dus misschien sliepen ze toen?
- 12 minuten wachten van 1e naar 2e noodoproep --> iets verder gelopen in de hoop meer bereik te krijgen?
- Op 1 april voor de laatste keer bellen om 16.51 uur en dan 14 uur wachten voor de volgende poging --> opmerkelijk
- Na deze poging op 2 april 6.58 ruim een uur wachten om de andere telefoon te checken op bereik --> opmerkelijk
- pincode niet meer invoeren vanaf 4 april maar dan nog wel leven op de foto van 8 april --> toch elkaar uit oog verloren?
- Telefoon plots aandoen op 11 april en daarna nutteloos ruim een uur aan laten(en terug in rugzak) --> laatste poging, sterven en daarom dus niet meer uit kunnen zetten
- missende "verbindingsfoto" 509 --> geen verstand van
pi_152161412
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:20 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het enige wat ik over de foto’s zou kunnen zeggen is dat de drie foto’s genomen op de Mirador bij mij overkomen als niet door henzelf genomen. Dus door derden. Hiermee aangevend dat K en L niet alleen waren. Maar dit kun je natuurlijk niet benoemen als een “begrijpelijke boodschap”.
Zit totaal niet in dit hele verhaal dus excuus als het al eens gedaan is; maar ik neem aan dat je vetgedrukte stelt door hoe de foto's eruit zien? Dus geen 'selfies' maar van een grotere afstand? Ik neem ook aan dat bekend is welke camera het was en welke lens er is gebruikt? In dat geval moet er toch iemand zo slim zijn, hier of ergens anders, om de afstand van camera > personen uit te rekenen? Ik zou daar, mits ik er tijd voor heb, best eens een uurtje of 2 aan willen besteden, al heb ik totaal geen ervaring met zoiets en weet ook niet goed waar te beginnen. Maar het lijkt me wel te kunnen :). Op die manier kan je uitsluiten, of juist bevestigen, dat die foto door hun zelf is genomen (indien afstand lens > persoon niet groter is dan een normale armlengte).

Al zou het natuurlijk ook nog kunnen met een zelfontspannertje en de camera ergens op zetten.. dus eigenlijk heeft het helemaal geen zin realiseer ik me nu ;(
pi_152161441
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:36 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ik denk ook wel eens, misschien was er nog maar één van beiden in staat om iets met de telefoons te doen, omdat ze beiden zwaar gewond waren. En dat die ene ook geen hele berichten meer kon typen en met moeite een knopje kon indrukken, de alarmoproepen dus. Eigenlijk denk ik niet dat de nachtfoto's door Kris of Lisanne gemaakt zijn maar door iemand die de rugtas, de tak en de papiertjes gevonden heeft. Iemand die bang was om er bij betrokken te raken omdat er toen aan ontvoering en moord gedacht werd. Dan wil je misschien niet met de spullen van de meiden aan komen zetten bij de politie.
Maar zou je dan wel die nachtfoto's gaan maken?
Met een risico dan je afdrukken erop staan?
Al is de kans groot dat die persoon zou weten dat je de panameese onderzoeken met een flinke korrel zout kan nemen.

Ook ik denk dat er voldoende personen zijn, die inderdaad het broekje gevonden hebben en deze nabij de oversteek van de q2 neergelegd hebben om de door jou genoemde reden
pi_152161623
Wat ik opmerkelijk blijf vinden en waar ik tot op heden geen logische verklaring voor heb weten te vinden:
- Niet gevonden zijn (eerste weken niet door zoekteams, later niet door speurhonden)
- Geen afscheidsbericht (maar, zou kunnen omdat de dood hen onverwacht heeft overvallen, of kan verloren gegaan zijn)
- Hoe de broek uitgegaan is en waarom deze uit de buurt van de resten gevonden is

Fotomanipulaties, telefoonmanipulaties etc. vind ik echt veel te ver gezocht. Telefoons/fototoestel "wegmaken" had veel minder moeite gekost (en zou dus veel logischer zijn in geval van willen wissen gegevens)
pi_152161651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar zou je dan wel die nachtfoto's gaan maken?
Met een risico dan je afdrukken erop staan?
Al is de kans groot dat die persoon zou weten dat je de panameese onderzoeken met een flinke korrel zout kan nemen.

Ook ik denk dat er voldoende personen zijn, die inderdaad het broekje gevonden hebben en deze nabij de oversteek van de q2 neergelegd hebben om de door jou genoemde reden
Vingerafdrukken kun je wegvegen. Dat is minder ingewikkeld dan het scenario van een dwaalspoor lijkt me. En ik denk toch dat de vinder het heel erg vond voor de nabestaanden en ze een aanwijzing wilde geven, die wij (nog) niet begrijpen.
pi_152161805
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:45 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Vingerafdrukken kun je wegvegen. Dat is minder ingewikkeld dan het scenario van een dwaalspoor lijkt me. En ik denk toch dat de vinder het heel erg vond voor de nabestaanden en ze een aanwijzing wilde geven, die wij (nog) niet begrijpen.
Dat is dan wel een hele cryptische omschrijving geworden, ik heb dan eens gepost dat die takken rivieren/beken moeten voorstellen en die zakjes de meiden. Een beter verklaring heb ik er niet voor.
pi_152161821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zit totaal niet in dit hele verhaal dus excuus als het al eens gedaan is; maar ik neem aan dat je vetgedrukte stelt door hoe de foto's eruit zien? Dus geen 'selfies' maar van een grotere afstand? Ik neem ook aan dat bekend is welke camera het was en welke lens er is gebruikt? In dat geval moet er toch iemand zo slim zijn, hier of ergens anders, om de afstand van camera > personen uit te rekenen? Ik zou daar, mits ik er tijd voor heb, best eens een uurtje of 2 aan willen besteden, al heb ik totaal geen ervaring met zoiets en weet ook niet goed waar te beginnen. Maar het lijkt me wel te kunnen :). Op die manier kan je uitsluiten, of juist bevestigen, dat die foto door hun zelf is genomen (indien afstand lens > persoon niet groter is dan een normale armlengte).

Al zou het natuurlijk ook nog kunnen met een zelfontspannertje en de camera ergens op zetten.. dus eigenlijk heeft het helemaal geen zin realiseer ik me nu ;(
A STUDY OF THE IMAGES REFLECTED FROM THE CORNEA, IRIS, LENS, AND SCLERA.

ze zijn ook met een nieuwe techniek bezig op Pedo's aan te pakken je moet dan wel redelijk goeie foto's hebben
ze kijken dan of ze in de weerspiegeling vh oog de Fotograaf van de foto kunnen herkennen



A STUDY OF THE IMAGES REFLECTED FROM THE CORNEA, IRIS, LENS, AND SCLERA.

http://www.central-fixati(...)reflected-cornea.php

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152161959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:50 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

A STUDY OF THE IMAGES REFLECTED FROM THE CORNEA, IRIS, LENS, AND SCLERA.

ze zijn ook met een nieuwe techniek bezig op Pedo's aan te pakken je moet dan wel redelijk goeie foto's hebben
ze kijken dan of ze in de weerspiegeling vh oog de Fotograaf van de foto kunnen herkennen

[ afbeelding ]

A STUDY OF THE IMAGES REFLECTED FROM THE CORNEA, IRIS, LENS, AND SCLERA.

http://www.central-fixati(...)reflected-cornea.php

[ afbeelding ]
haha, dus misschien over een paar jaar, als wij bejaard zijn, kunnen e uit die oude foto's met die slechte pixels zien of ze alleen waren of niet.
pi_152161969
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:44 schreef MeloD het volgende:
Wat ik opmerkelijk blijf vinden en waar ik tot op heden geen logische verklaring voor heb weten te vinden:
- Niet gevonden zijn (eerste weken niet door zoekteams, later niet door speurhonden)
- Geen afscheidsbericht (maar, zou kunnen omdat de dood hen onverwacht heeft overvallen, of kan verloren gegaan zijn)
- Hoe de broek uitgegaan is en waarom deze uit de buurt van de resten gevonden is

Fotomanipulaties, telefoonmanipulaties etc. vind ik echt veel te ver gezocht. Telefoons/fototoestel "wegmaken" had veel minder moeite gekost (en zou dus veel logischer zijn in geval van willen wissen gegevens)
Het heeft niet alleen veel geregend maar ook veel gestormd in de tijd tussen april en eind juni.
Zo'n broekje kan dan makkelijk een eind weg waaien.
Waarom het uitgetrokken is, na het wassen te drogen gelegd maar weggespoeld of weggewaaid, het was regelmatig zeer onstuimig weer. Of vanwege een verwonding, of om een spoor voor redders achter te laten. Daarna kan het alle kanten opgewaaid zijn in die maanden.
pi_152162016
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:54 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Het heeft niet alleen veel geregend maar ook veel gestormd in de tijd tussen april en eind juni.
Zo'n broekje kan dan makkelijk een eind weg waaien.
Waarom het uitgetrokken is, na het wassen te drogen gelegd maar weggespoeld of weggewaaid, het was regelmatig zeer onstuimig weer. Of vanwege een verwonding, of om een spoor voor redders achter te laten. Daarna kan het alle kanten opgewaaid zijn in die maanden.
Inderdaad en nooit gezien tussen begin april (max 11 april) en eind mei (voor de vondst van het broekje).
pi_152162070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

haha, dus misschien over een paar jaar, als wij bejaard zijn, kunnen e uit die oude foto's met die slechte pixels zien of ze alleen waren of niet.
je moet dan wel high res foto's hebben
en kunnen inzoomen
dan zie je zo de maker van de foto staan
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152162091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad en nooit gezien tussen begin april (max 11 april) en eind mei (voor de vondst van het broekje).
Het is de jungle, in het regenseizoen. Net zo makkelijk te vinden als een speld in een hooiberg.
pi_152162204
- geen afscheidsberichten? - weten we niet
- geen foto's gemaakt tussen 1 en 8 april? - weten we niet
- geen andere nummers proberen te bellen dan 112/911 - weten we niet

Er worden weer allerlei conclusies getrokken op basis van een gebrek aan informatie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152162271
Edit: op de persoon en offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 21:04:41 ]
pi_152162353
Reactie op verwijderd bericht

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 23:13:55 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152162439
quote:
18s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:01 schreef El_Matador het volgende:
- geen afscheidsberichten? - weten we niet
- geen foto's gemaakt tussen 1 en 8 april? - weten we niet
- geen andere nummers proberen te bellen dan 112/911 - weten we niet

Er worden weer allerlei conclusies getrokken op basis van een gebrek aan informatie.
Waarom zou Teeven nog een dure expeditie organiseren begin januari als K&L op bijvoorbeeld 3 april een bericht gemaakt hebben, met de volgende inhoud:
We zijn verdwaald na de top van de CD, Kris is gewond en we komen er niet uit?

Nee, de kans bestaat dat er inderdaad foto's zijn gemaakt en deze zijn toevallig gewist. Net voldoene info dat die meiden achter de top liepen, geen bewijs voor wat er verder gebeurt is.
Als ze andere nummers gebeld hadden dan was die te zien oa in de printscreens uit het NFI rapport, niets dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')