abonnement Unibet Coolblue
pi_152149015
Hallo allemaal,

De Bilderberg groep is al zeer vaak besproken. We denken aan Alex Jones en consorten. Toch blijft het een vrij onduidelijk totaalplaatje.

Ik zou graag deze link met jullie willen delen waarin de geschiedenis van de Bilderberg groep uiteen gezet wordt.
Deze video kan vervolgens een aanzet voor discussie zijn.

De man die de video presenteer is vast bekend onder sommigen die me al wat langer kennen, ik heb hem al vaker aangehaald wegens de kwaliteit van zijn presentaties met bronvermelding. Hij is niet feilloos, zoals niemand, maar heeft voor mij een zeer aansprekende vorm van onderzoek en presentatie en heeft mij veel geholpen om begrip te krijgen van de vele verschillende groepen, personen, organisaties etc. die in deze wereld hun invloed uitoefenen.


Veel kijkplezier.
pi_152150585
Misschien dat ik het filmpje eens in het weekend kijk, zondag waarschijnlijk.

Maar wat ik mij nu al afvraag, hoe zit dat het dan met de familie rothschilds?
Die bepalen toch alles te samen met the illuminati?

Hier alvast een toevoeging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 30 april 2015 @ 14:09:01 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152151618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Misschien dat ik het filmpje eens in het weekend kijk, zondag waarschijnlijk.

Maar wat ik mij nu al afvraag, hoe zit dat het dan met de familie rothschilds?
Die bepalen toch alles te samen met the illuminati?

Hier alvast een toevoeging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die hebben ook een heel eigen topic O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152162538
Ik zou zo graag eens zo'n Bilderberg conferentie bij wonen :D. Misschien ooit, als ik rijk ben en een BNW villa heb gekocht ergens.

Vind het wel leuk dat deze 'illustere' groep hun conferenties zo gesloten maar open houd. Locatie is altijd bekend, gastenlijst semi bekend dacht ik, maar wat er besproken word daarentegen.. echt BNW!
pi_152163063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou zo graag eens zo'n Bilderberg conferentie bij wonen :D. Misschien ooit, als ik rijk ben en een BNW villa heb gekocht ergens.

Vind het wel leuk dat deze 'illustere' groep hun conferenties zo gesloten maar open houd. Locatie is altijd bekend, gastenlijst semi bekend dacht ik, maar wat er besproken word daarentegen.. echt BNW!
Ja het is een van de grootste geheimen wat daar besproken wordt. Idd helemaal BNW 8-)
pi_152163975
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja het is een van de grootste geheimen wat daar besproken wordt. Idd helemaal BNW 8-)
Ja pfff idd :). Er worden daar echt dingen besproken wat van belang is voor de hele wereld, althans, zo lijkt het. 5 minuten hoef ik maar mee te luisteren, 5 minuten _O_ Nieuwsgierigheid alom haha.
pi_152164725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja pfff idd :). Er worden daar echt dingen besproken wat van belang is voor de hele wereld, althans, zo lijkt het. 5 minuten hoef ik maar mee te luisteren, 5 minuten _O_ Nieuwsgierigheid alom haha.
We kunnen proberen stiekum binnen te sneaken, al zal dat bijna onmogelijk zijn.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:20:27 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152173041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja pfff idd :). Er worden daar echt dingen besproken wat van belang is voor de hele wereld, althans, zo lijkt het. 5 minuten hoef ik maar mee te luisteren, 5 minuten _O_ Nieuwsgierigheid alom haha.
En wat blijkt....
Het enige wat ze doen is een potje strip poker!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:36:02 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152173272
De notulen uit de bijeenkomst van 1954
http://www.gahetna.nl/collectie/archief/ead/index/eadid/2.19.045

Op Wikileaks staan de notulen van:
1955
1960
1963
1980

Hier wat kamervragen en antwoorden:
http://www.rijksoverheid.(...)bergconferentie.html

De agenda is volgens mij openbaar ook.

Hier hun officiële website:
http://www.bilderbergmeetings.org/index.php
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:31:16 #10
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_152174342
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou zo graag eens zo'n Bilderberg conferentie bij wonen :D. Misschien ooit, als ik rijk ben en een BNW villa heb gekocht ergens.

Vind het wel leuk dat deze 'illustere' groep hun conferenties zo gesloten maar open houd. Locatie is altijd bekend, gastenlijst semi bekend dacht ik, maar wat er besproken word daarentegen.. echt BNW!
You have to sell your soul to Satan, first.

You think it is worth it?

Hmmm?
pi_152176011
Wat denken jullie dat mensen met heel veel geld en dus ook veel macht gaan bespreken?
Plaats jezelf eens in hun schoenen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152184063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat denken jullie dat mensen met heel veel geld en dus ook veel macht gaan bespreken?
Rational en reason to the rescue

Het feit is dat men niet weet wat ze daar aan het doen zijn . Sinds ze er een drukke agenda op nahouden misschien houden ze daar orgies om wat te ontspannen. Je weet het simpelweg niet

Dat er 30 jaar lang een mediastilte is geweest zegt uiteraard niets

Genoeg onzin. Zal naar het filmpje kijken wanneer ik de tijd voor hem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:22:05 #13
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152188109
Mede opgericht door oud SS-er Bernhard van Lippe-Biesterfeld en in den beginne mede gefinancierd door de CIA (bestaande uit voormalig nazi's / doorgewinterde oorlogsmisdadigers).
Zal vast geen theekransje geweest zijn.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:45:08 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152188841
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:22 schreef Izzy73 het volgende:
Mede opgericht door oud SS-er Bernhard van Lippe-Biesterfeld en in den beginne mede gefinancierd door de CIA (bestaande uit voormalig nazi's / doorgewinterde oorlogsmisdadigers).
Zal vast geen theekransje geweest zijn.
A joh je weet toch hoe dat weg gebagatelliseerd wordt, Bernhard de schavuit hij had wat streekjes, verder was het een goeie man. Theo Maassen heeft dat nog eens mooi beargumenteerd in een sketch.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:53:00 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152189085
Ik ben naïef wat de oranjes betreft, ze zijn verantwoordelijk voor de hele Bilderberg ongein maar aan de ene kant vind ik dat een voordeel eigenlijk. Ik vergelijk Nederland dan maar met Sicilië. Het is de thuisbasis van de maffia maar juist daar is het rustig. 'Ze' poepen niet in hun eigen achtertuin. Dus hier is het ook relatief rustig. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152189217
De Nieuwe Wereld Orde _O_
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:12:03 #17
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152189630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

A joh je weet toch hoe dat weg gebagatelliseerd wordt, Bernhard de schavuit hij had wat streekjes, verder was het een goeie man. Theo Maassen heeft dat nog eens mooi beargumenteerd in een sketch.
Ja, good old Theo Maassen ^O^
Het bagatelliseren heeft goed gewerkt. Het hele Nederlandse volk heeft jarenlang staan zwaaien naar hem. Persoonlijk vind ik het echt bizar dat Juliana met hem trouwde zo na het leed van de 2e wereldoorlog. Zelfs al zou het echte liefde zijn geweest dan zou je het uit fatsoen en respect voor het Nederlandse volk niet moeten doen dunkt me.
En hoe bizar is het dat de Amerikanen ons hebben bevrijd van de Nazi's en ze vervolgens diezelfde Nazi's in dienst nemen bij de CIA. :?
Dat soort zaken is voor mij rede genoeg om aan te nemen dat er een verborgen agenda op na gehouden wordt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:11:23 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152191849
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef jogy het volgende:
Ik ben naïef wat de oranjes betreft, ze zijn verantwoordelijk voor de hele Bilderberg ongein maar aan de ene kant vind ik dat een voordeel eigenlijk. Ik vergelijk Nederland dan maar met Sicilië. Het is de thuisbasis van de maffia maar juist daar is het rustig. 'Ze' poepen niet in hun eigen achtertuin. Dus hier is het ook relatief rustig. :@.
Nee als dat gebeurt dan nemen ze de benen, dit is al eerder gebleken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 21:17:39 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_152192112
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, good old Theo Maassen ^O^
Het bagatelliseren heeft goed gewerkt. Het hele Nederlandse volk heeft jarenlang staan zwaaien naar hem. Persoonlijk vind ik het echt bizar dat Juliana met hem trouwde zo na het leed van de 2e wereldoorlog. Zelfs al zou het echte liefde zijn geweest dan zou je het uit fatsoen en respect voor het Nederlandse volk niet moeten doen dunkt me.
En hoe bizar is het dat de Amerikanen ons hebben bevrijd van de Nazi's en ze vervolgens diezelfde Nazi's in dienst nemen bij de CIA. :?
Dat soort zaken is voor mij rede genoeg om aan te nemen dat er een verborgen agenda op na gehouden wordt.
Wat zeg je nou weer allemaal? Juliana is al voor de tweede wereldoorlog met Bernhard getrouwd hoor. In de oorlog zijn ze gevlucht naar Engeland met de prinsesjes Beatrix en Irene. Later is Juliana naar Canada gegaan en daar is Margriet geboren.
En wat je zegt over de Amerikanen raakt kant noch wal. Ze hebben ons bevrijd en dat herdenken we 5 mei weet je nog?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:25:16 #20
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152192450
Goh je hebt gelijk, mijn fout. Gelukkig weet ik niet zo veel over de Oranje's.
Maar dat van de Amerikanen en de CIA is gewoon een feit en heeft niets te maken met wat we herdenken op 5 mei.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:41:30 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152193220
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, good old Theo Maassen ^O^
Het bagatelliseren heeft goed gewerkt. Het hele Nederlandse volk heeft jarenlang staan zwaaien naar hem. Persoonlijk vind ik het echt bizar dat Juliana met hem trouwde zo na het leed van de 2e wereldoorlog. Zelfs al zou het echte liefde zijn geweest dan zou je het uit fatsoen en respect voor het Nederlandse volk niet moeten doen dunkt me.
En hoe bizar is het dat de Amerikanen ons hebben bevrijd van de Nazi's en ze vervolgens diezelfde Nazi's in dienst nemen bij de CIA. :?
Dat soort zaken is voor mij rede genoeg om aan te nemen dat er een verborgen agenda op na gehouden wordt.
Het boek 'Voor de troon wordt men niet ongestraft geboren' verdiept zich onze eerdere Willems. Allemaal niet zo fraai onze Oranjes. Het is me een familie zeg, van het ontstaan tot op heden de deugnieten, laat ik het daar maar op houden.

http://vorige.nrc.nl/article1853907.ece
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:17:41 #22
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152194701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het boek 'Voor de troon wordt men niet ongestraft geboren' verdiept zich onze eerdere Willems. Allemaal niet zo fraai onze Oranjes. Het is me een familie zeg, van het ontstaan tot op heden de deugnieten, laat ik het daar maar op houden.

http://vorige.nrc.nl/article1853907.ece
Inderdaad, en het gaat maar door met de omstreden vader van Maxima.
Maar goed daar gaat dit topic niet over en ik weet er ook het fijne niet van.
Het koningshuis ligt nogal gevoelig bij sommigen. Jammer dat de nieuwe Willem niet is zoals Willy van lucky tv :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:12:06 #23
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152231238


Ook het de meeste Nederlandse kranten zijn eens uitgenodigd op een Bilderberg bijeenkomst.

quote:
Behalve in 1991 werd de NRC op de Bilderbergbijeenkomsten uitgenodigd en vertegenwoordigd door, André S. Spoor, voormalig hoofdredacteur NRC-Handelsblad, (Bilderberg 1971 & 1982), Jerome L. Heldring, voormalig hoofdredacteur NRC-Handelsblad (Bilderberg 1969), Karel van Wolferen, correspondent NRC-Handelsblad (Bilderberg 1990) en recentelijk weer door Marc Chavannes, columnist NRC-Handelsblad (Bilderberg 2011).

Hoewel zelfgenoegzaam overtuigd van het tegendeel, vormen de NRC-gelovigen met columnisten als Chavannes, in werkelijkheid het minst geïnformeerde en meest gehersenspoelde deel van Nederland. Maar ook vertegenwoordigers van kranten als Het Parool en Vrij Nederland zijn uitgenodigd en vertegenwoordigd op de Bilderbergconferenties. Aanwezig waren in elk geval Herman W. Sandberg, voormalig hoofdredacteur van Het Parool (Bilderberg 1968) en Louise Fresco, publicist voor NRC-Handelsblad, Het Parool en Vrij Nederland (Bilderberg 2000 en lid Trilaterale Commissie)
http://www.anarchiel.com/display/de_pers_is_dood_vervolg
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152255044
Het hebben over de Bilderberg groep is in hun voordeel, het zorgt ervoor dat je communicatie toeneemt (uit balans raakt), want je bent er nieuwsgierig naar en je hebt het er dus over, en je komt er nooit achter, want die conferenties zitten potdicht.
Want alleen een bevolking die qua communicatie in balans is komt niet in een revolutie terrecht.
Op dit moment is de wereld sterk uit balans qua communicatie, de wereld is heel sterk aan het communiceren over alle dingen die onduidelijk zijn, geheimzinnig zijn, beangstigend zijn, etc.
  maandag 4 mei 2015 @ 10:57:05 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152256815
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:24 schreef Synthercell het volgende:
Het hebben over de Bilderberg groep is in hun voordeel, het zorgt ervoor dat je communicatie toeneemt (uit balans raakt), want je bent er nieuwsgierig naar en je hebt het er dus over, en je komt er nooit achter, want die conferenties zitten potdicht.
Want alleen een bevolking die qua communicatie in balans is komt niet in een revolutie terrecht.
Op dit moment is de wereld sterk uit balans qua communicatie, de wereld is heel sterk aan het communiceren over alle dingen die onduidelijk zijn, geheimzinnig zijn, beangstigend zijn, etc.
Het is jammer dat er met jou verder niet te communiceren valt want ik vind je idee erover best interessant maar zie er wel een paar dingen in die je misschien niet mee hebt genomen in je consideratie.

Je geeft aan dat 'het erover hebben' in het voordeel is van ' hun' maar als ze volledig in de schaduw kunnen blijven opereren en niemand heeft het erover dan gaan eventuele plannetjes nog steeds gesmeed worden en het enige wat dan overblijft voor de burger is het lijdzaam en zwijgend ondergaan. Dat moet ook niet de bedoeling zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')