Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?quote:
Net zoiets als een Engelse bulldog, die moeten over het algemeen met een keizersnede ter wereld gebracht worden omdat door het doorfokken een normale bevalling te riskant c.q. onmogelijk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mopshonden![]()
Die begrijp ik dus echt niet he. En dan die eigenaren die er mee zwijmelen alsof het hun baby is
Meenemen dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Er zit in België een hele toffe hond in het asiel, lijkt op de hond die ik vroeger had
Hey! Alles goed? Jij misschien nog paardijden vandaag?quote:
Is ook mijn meningquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.
Ga morgen met een groep het strand opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?quote:
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook mijn meningDaar hoeft niemand het mee eens te zijn
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?
Fixed, eens trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn ik ze lelijk vind.
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen
Ohh okee, echte bikkel dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik dacht dat 'de reden dat ik' wel genoeg indicatie was dat het om mijn mening ging. Blijkbaar niet.quote:
Kats je hebt gelijk. Jammer dat het van dat dure oefenmateriaal is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik vind sommige echt superschattigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.
Smaak is niet te koop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Net zoals mopsen. Zo lelijk en lomp en juist daarom zo aandoenlijk.
Ik zou juist niet zo snel een jachthond nemen, die zijn me veel te actief.
Mopsen zijn zo sneuquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mopsen zijn zo sneu. Wel heel blij en echte clowns.
Mijn collega heeft ook een Mops. Bandit, en hij is scheel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langIk wil er een en dan noem ik hem Corky.
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik er dus geenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.
Jaaa, heel goed van jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |