Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Er stond weer iemand chiwawa's te verkopen op FBAls je het niet eens kan spellen, hoe zit het dan met de achtergrond van die beestjes
Niet iedereen kan een grote hond aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebben
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn geen honden idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.
Die chocoladebruine met blonde wenkbrauwtjes
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.quote:
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Mopshondenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsZou ook bang zijn dat ze door andere honden verscheurd worden
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan neem je geen hond, neem een konijn of zo. Ik vind die kleine k#t keffers helemaal niets.
Daarom. Als jij een chihuahua wilt, dan neemje een chihuahua. Als jij een teckel wilt, dan neem je die. Altijd dat gejank over formaat hond. Zegt niks over het karakter dat erin zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo'n kalf in huis nemen, of zo'n lelijke vechthond. Lekker belangrijk, als je de stront maar opruimt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |