Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'quote:
Balenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'.
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Balen
Maar dat zou ik dan liever hebben...ik had de laatste tijd last van 'He's just not that into you'
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaasquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.
Daaromquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaas
Weer zoiets waar ik niet onder valquote:
Weinig vrouwen met petticoats hierquote:
Zeeland had ik sowieso al afgestreeptquote:
Zeeland is mooi, hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeeland had ik sowieso al afgestreept
Woon je in Brabant?quote:
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man manquote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland is mooi, hoor.
De petticoat is onderweg. Nou ja, eerst de ene terug sturen, dan de andere bestellen.
In Zeeland wonen ook import Zeeuwenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man man
Kan nog vlakbij zijn aangezien ik in het oosten zitquote:
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaanquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zeeland wonen ook import Zeeuwen.
Zo ben ikquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaan
Hee hee, wat is deze?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
Dubbelcheckquote:
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |