Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zitquote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongenquote:
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zienquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zien
De redactie van de Volkskrant?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.quote:
Heleen van Rooyen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.
Het is geen kwestie van mening het is een feitquote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
Nichtje van mijn man vind haar helemaal geweldig. Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: Highways in de USAquote:Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: autowegen (niet snelwegen) in Luxemburg
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: stukkie tussen Maastricht en Luik
Minst fijne plek, maar dan niet zelf: in de bergen van Cuba. Daar was een vrachtwagen nodig om de mensen te vervoeren, omdat alles kleiner in de kuilen zou verdwijnen
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
[...] Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Juup� het volgende:
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: België in zijn algemeen
Ik heb ook alleen maar in NL geredenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?
Ik alleen in Europa (van Noorwegen tot Zuid-Frankrijk, VK, Oost-Duitsland (was ook een drama)) en de USA.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar in NL gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |