Weer zoiets waar ik niet onder valquote:
Weinig vrouwen met petticoats hierquote:
Zeeland had ik sowieso al afgestreeptquote:
Zeeland is mooi, hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeeland had ik sowieso al afgestreept
Woon je in Brabant?quote:
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man manquote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland is mooi, hoor.
De petticoat is onderweg. Nou ja, eerst de ene terug sturen, dan de andere bestellen.
In Zeeland wonen ook import Zeeuwenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man man
Kan nog vlakbij zijn aangezien ik in het oosten zitquote:
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaanquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zeeland wonen ook import Zeeuwen.
Zo ben ikquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaan
Hee hee, wat is deze?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
Dubbelcheckquote:
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijken
Je weet waar ik van houquote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik ben optie drie in vrouwelijke vorm.
Waar is de chocolade?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal je trouwring vast bestellen.
[ afbeelding ]
Het ligt allemaal aan een anderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
En welkom terugquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaalquote:![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaal
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Behalve die van mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
En ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve die van mij
Ja, Schiermonnikoog was heerlijk, goed weer, flink wandelen, lekker eten in de Toxbar. (diegene die suikerbroodijs met beerenburgsaus heeft uitgevonden verdient een plaats in de bovenste regionen van de hemel.
Egypte was voornamelijk geen reet doen. Heurlijk!
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik
ToxbarKlinkt... toxic
Gelukkig mooi weer gehad dan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).
(het is DE discotheek want de enige discotheek)
Oh.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee Q. Seksloze wezens zijn geen sloerie's.
Dit is een variantquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is als je met spaties loopt te strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |