Ik heb 5 jaar lang, 2 dagen in de week, in België gewerkt. En vond het ontzettend fijn als ik de grens naar NL weer over wasquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
België ís ook eng. Srsly ik ben altijd weer opgelucht als ik er doorheen ben zonder een wiel verloren te hebben ergens in een gat in de weg of zo
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
België ís ook eng. Srsly ik ben altijd weer opgelucht als ik er doorheen ben zonder een wiel verloren te hebben ergens in een gat in de weg of zo
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.quote:
Sorryquote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Een drie uur durende vlucht met een krijsend kind, ik was zwaar chagrijnig.
You've clearly never driven herequote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was het jouw kindquote:Op donderdag 30 april 2015 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry
[..]
You've clearly never driven here
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zitquote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongenquote:
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zienquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zien
De redactie van de Volkskrant?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.quote:
Heleen van Rooyen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.
Het is geen kwestie van mening het is een feitquote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
Nichtje van mijn man vind haar helemaal geweldig. Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: Highways in de USAquote:Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: autowegen (niet snelwegen) in Luxemburg
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: stukkie tussen Maastricht en Luik
Minst fijne plek, maar dan niet zelf: in de bergen van Cuba. Daar was een vrachtwagen nodig om de mensen te vervoeren, omdat alles kleiner in de kuilen zou verdwijnen
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
[...] Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |