Oh.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee Q. Seksloze wezens zijn geen sloerie's.
Dit is een variantquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is als je met spaties loopt te strooien.
Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Er stond weer iemand chiwawa's te verkopen op FBAls je het niet eens kan spellen, hoe zit het dan met de achtergrond van die beestjes
Niet iedereen kan een grote hond aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebben
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn geen honden idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.
Die chocoladebruine met blonde wenkbrauwtjes
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.quote:
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Mopshondenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsZou ook bang zijn dat ze door andere honden verscheurd worden
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan neem je geen hond, neem een konijn of zo. Ik vind die kleine k#t keffers helemaal niets.
Daarom. Als jij een chihuahua wilt, dan neemje een chihuahua. Als jij een teckel wilt, dan neem je die. Altijd dat gejank over formaat hond. Zegt niks over het karakter dat erin zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo'n kalf in huis nemen, of zo'n lelijke vechthond. Lekker belangrijk, als je de stront maar opruimt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?quote:
Net zoiets als een Engelse bulldog, die moeten over het algemeen met een keizersnede ter wereld gebracht worden omdat door het doorfokken een normale bevalling te riskant c.q. onmogelijk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mopshonden![]()
Die begrijp ik dus echt niet he. En dan die eigenaren die er mee zwijmelen alsof het hun baby is
Meenemen dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Er zit in België een hele toffe hond in het asiel, lijkt op de hond die ik vroeger had
Hey! Alles goed? Jij misschien nog paardijden vandaag?quote:
Is ook mijn meningquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.
Ga morgen met een groep het strand opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?quote:
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook mijn meningDaar hoeft niemand het mee eens te zijn
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?
Fixed, eens trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn ik ze lelijk vind.
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen
Ohh okee, echte bikkel dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik dacht dat 'de reden dat ik' wel genoeg indicatie was dat het om mijn mening ging. Blijkbaar niet.quote:
Kats je hebt gelijk. Jammer dat het van dat dure oefenmateriaal is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik vind sommige echt superschattigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.
Smaak is niet te koop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Net zoals mopsen. Zo lelijk en lomp en juist daarom zo aandoenlijk.
Ik zou juist niet zo snel een jachthond nemen, die zijn me veel te actief.
Mopsen zijn zo sneuquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mopsen zijn zo sneu. Wel heel blij en echte clowns.
Mijn collega heeft ook een Mops. Bandit, en hij is scheel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langIk wil er een en dan noem ik hem Corky.
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik er dus geenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.
Jaaa, heel goed van jou!quote:
Heel gaafquote:
Jaa is echt een bazenhond, ooh echt? Ik had even gegoogled ken het ras eerlijk gezegd niet (niet dat ik nou zo'n hondenkenner ben ofzo) Maar ziet er lief uit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel gaaf. Ik ga maandag voor een Weimaraner kijken
.
Het is geen heel bekend ras, maar een heel actieve en speelse staande hond. Ga er veld-, jacht-, en speurtraining mee doen. En natuurlijk lekker over het strand wandelen en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa is echt een bazenhond, ooh echt? Ik had even gegoogled ken het ras eerlijk gezegd niet (niet dat ik nou zo'n hondenkenner ben ofzo) Maar ziet er lief uit!
Ooh dat is wel cool! Ja over het strand wandelen is altijd leuk! Ik heb mijn hond alleen een paar trucjes geleerd haha. Ik kan een koekje op 'r neus neerleggen als ze zit. Dan blijft ze zo zitten tot ik zeg 'JA' en dan gooit ze het koekje omhoog met 'r snoet en vangt ze 'm op. Echt super grappig om dat te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef Samzz het volgende:
Het is geen heel bekend ras, maar een heel actieve en speelse staande hond. Ga er veld-, jacht-, en speurtraining mee doen. En natuurlijk lekker over het strand wandelen en zo .
Nohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh dat is wel cool! Ja over het strand wandelen is altijd leuk! Ik heb mijn hond alleen een paar trucjes geleerd haha. Ik kan een koekje op 'r neus neerleggen als ze zit. Dan blijft ze zo zitten tot ik zeg 'JA' en dan gooit ze het koekje omhoog met 'r snoet en vangt ze 'm op. Echt super grappig om dat te doen.
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ wasquote:
Lycos/Tripodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ was
Zo ouderwetsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ was
That's mequote:
Sorry hé.quote:
Sla is voor hommo's.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Zondag mannenbbq met 6,5kg spareribs (voor 7 man) en geen sla. Zoals het hoort.
Volgens de verhalen heeft stbabylon wel een paar keer een piemel in zijn mond gehad dus moet hij dan wel sla gaan eten?quote:
Dan moet hij absoluut geen sla gaan eten, homoseksualiteit is een ziekte, hij moet zsm. genezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Godtje het volgende:
Volgens de verhalen heeft stbabylon wel een paar keer een piemel in zijn mond gehad dus moet hij dan wel sla gaan eten?
Goeie grap, ha ha.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan moet hij absoluut geen sla gaan eten, homoseksualiteit is een ziekte, hij moet zsm. genezen.
Hi ha ho, ja grappig hé?quote:
Schuddebuiken met mij gegarandeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |