Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zitquote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongenquote:
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zienquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zien
De redactie van de Volkskrant?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.quote:
Heleen van Rooyen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.
Het is geen kwestie van mening het is een feitquote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
Nichtje van mijn man vind haar helemaal geweldig. Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: Highways in de USAquote:Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: autowegen (niet snelwegen) in Luxemburg
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: stukkie tussen Maastricht en Luik
Minst fijne plek, maar dan niet zelf: in de bergen van Cuba. Daar was een vrachtwagen nodig om de mensen te vervoeren, omdat alles kleiner in de kuilen zou verdwijnen
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
[...] Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Juup� het volgende:
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: België in zijn algemeen
Ik heb ook alleen maar in NL geredenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?
Ik alleen in Europa (van Noorwegen tot Zuid-Frankrijk, VK, Oost-Duitsland (was ook een drama)) en de USA.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar in NL gereden
Deze blijft ook wel goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/05/getverrrrrrr.html
Ja, maar het wegdek is wel okéquote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
En terecht, kutkledder. Echt, en eentje ernaast die me in m'n rug zat te trappen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongen
Daar kan ik echt kilo's van etenquote:
Heeeerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt kilo's van eten. Van verse spinazie nog meer
.
Lekkerquote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Binnenkort maar weer eens maken.
Ze gaan maar in de rij staanquote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaan maar in de rij staan.
Vanavond Harry Potter avond.
Precies!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaan maar in de rij staan.
Vanavond Harry Potter avond.
Prisoner of Azkaban op tvquote:
Ja ik had gisteren ook gekekenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prisoner of Azkaban op tv. HP week bij Veronica
.
Gisteren was er geen op toch? Eergisteren was de Chamber of Secrets erop.quote:
Och, eergisteren bedoelde ikquote:Op donderdag 30 april 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren was er geen op toch? Eergisteren was de Chamber of Secrets erop.
Heb net een handje spinazie in de kooien gegooidquote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt kilo's van eten. Van verse spinazie nog meer
.
En 'niet geïnteresseerd'.quote:
Da's een subcategorie van 'niet geïnteresseerd'.quote:
Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'quote:
Balenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'.
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Balen
Maar dat zou ik dan liever hebben...ik had de laatste tijd last van 'He's just not that into you'
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaasquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.
Daaromquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaas
Weer zoiets waar ik niet onder valquote:
Weinig vrouwen met petticoats hierquote:
Zeeland had ik sowieso al afgestreeptquote:
Zeeland is mooi, hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeeland had ik sowieso al afgestreept
Woon je in Brabant?quote:
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man manquote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland is mooi, hoor.
De petticoat is onderweg. Nou ja, eerst de ene terug sturen, dan de andere bestellen.
In Zeeland wonen ook import Zeeuwenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man man
Kan nog vlakbij zijn aangezien ik in het oosten zitquote:
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaanquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zeeland wonen ook import Zeeuwen.
Zo ben ikquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaan
Hee hee, wat is deze?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
Dubbelcheckquote:
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijken
Je weet waar ik van houquote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik ben optie drie in vrouwelijke vorm.
Waar is de chocolade?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal je trouwring vast bestellen.
[ afbeelding ]
Het ligt allemaal aan een anderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
En welkom terugquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaalquote:![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaal
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Behalve die van mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
En ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve die van mij
Ja, Schiermonnikoog was heerlijk, goed weer, flink wandelen, lekker eten in de Toxbar. (diegene die suikerbroodijs met beerenburgsaus heeft uitgevonden verdient een plaats in de bovenste regionen van de hemel.
Egypte was voornamelijk geen reet doen. Heurlijk!
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik
ToxbarKlinkt... toxic
Gelukkig mooi weer gehad dan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).
(het is DE discotheek want de enige discotheek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |