Alaafvalluuuuuuuhquote:
Ja ik hou het in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 07:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zal proberen het bij 3 koffie te houden vandaag
Al meer dan 20 jaar ja. En trots opquote:
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al meer dan 20 jaar ja. En trots op
Ik zit er ook niet in de buurt hequote:Op donderdag 30 april 2015 09:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.
Dat niet, maar m'n rug is wel pijnlijkquote:
Oeh! Dat had ik ook!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Auwquote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).quote:
Ja is dat gek voor een man?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Dat had ik ook!
Wat gek is voor een man maar ik had het wel
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).
Alleen hoop ik dat ik zaterdag wat minder pijn hebDan heb ik een til/verhuisklus.
[..]
Ja is dat gek voor een man?
Ik weet dat het bij mannen langer duurt voor het over is.
Maar wist niet dat het gek was voor een man.
Okay. Nou gelukkig is het bij mij niet zo ver. Of nog niet zo ver.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |