quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon toevoegen, moet ze je niet is het duidelijk.
Want aanspreken in de bus doe je toch niet

Thanks, die bevestiging zocht ik!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:

quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:

Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient
 Dus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.
 Dus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.  

Als diegene gewoon een normale verklaring heeft, niet zo heel ergquote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient
 zeker niet als ik diegene wel eens zie in de bus of zo.
 zeker niet als ik diegene wel eens zie in de bus of zo.

Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doetquote:Op maandag 18 mei 2015 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.
Heb ik zelf ook met 1 jongen in de bus, geen idee waar we elkaar van kennen, maar dat gevoel hebben we beiden volgens mijDus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.
Als hij me zou toevoegen zou ik het niet raar/eng vinden eig
 . Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg
. Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg  

Succesquote:Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet. Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg

Komt goed ouwe. En als ze je niet accepteert weet je ten minste waar je aan toe bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet. Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg

Is ook wel raar hoor. Maar goed ze kent me iig van gezicht. En hoe komen sommige mensen anders aan 900 'vrienden'? Dan accepteer je toch ook iedereen ofzo. Ik stuur meestal alleen mensen die ik echt ken of oud-klasgenoten een verzoek. Die accepteren ook meestal altijd gewoon. Al had ik ooit eens collega die me gewoon niet accepteerde terwijl ie de hele tijd op FB zat onder werktijd..quote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
 Maar er zijn serieus mensen die sturen naar random mensen een verzoek die ze leuk lijken en die hebben vaak nog succes ook...
 Maar er zijn serieus mensen die sturen naar random mensen een verzoek die ze leuk lijken en die hebben vaak nog succes ook...   Bij mij zijn het meestal de types die dan terugsturen waarom ik ze een verzoek stuur of iedere keer gewoon afwijzen...
  Bij mij zijn het meestal de types die dan terugsturen waarom ik ze een verzoek stuur of iedere keer gewoon afwijzen...   

Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen

Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen isquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen

Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.
Heb je geen werk / sociaal leven = veel thuiszitten / weinig te vertellen hebben
Krijg je een meisje die druk leven heeft, is dat weer niet goed want dan heeft ze nooit tijd, terwijl zij op je zicht te wachten
Krijg je een meisje die hetzelfde is als jij, dan is er weer geen reet aan, want dan heb je elkaar niets te vertellen
Vind je jezelf niet goed genoeg / onzeker = dan word je vaak sneller jaloers en dus ellende binnen de relatie
Geen uitstraling = minder aanspreekbaar, dus minder contacten
En ga zo maar door.

Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatiequote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Faxie het volgende:
Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzen

Niet relevantquote:Op maandag 18 mei 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatie

Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Deezertje het volgende:
Vorige week date gehad. Leuk. maar ben nog niet hoteldebotel en ze is best druk.. dus duurt ff voor er nog een date komt, dus blijf lekker verder kijken ondertussen.
Kwam vandaag per toeval mijn 'bus crush' tegen. Meisje dat plaatsje verder woont en als ze instapt kruizen onze blikken altijd en ze is altijd beetje zenuwachtig... ze is sowieso verlegen heb ik gemerkt en maakt eigen muziek. Wou haar vandaag eigenlijk aanspreken... maar ik post hier niet voor niksVia-via weet ik hoe ze heet en dat ze nog vrijgezel is.. maar goed verder natuurlijk geen flauw idee of ze mij ook wel leuk vindt..
Probleem is dus dat ik niet weet wanneer ik haar tegenkom. Vandaag dus, maar vorige keer was een dikke 3 weken terug. Dus kan morgen weer zijn, maar ook een maand niet. Wil haar het liefst via FB een bericht sturen maar met haar 900+ vrienden betekent dat dat mijn bericht bij haar 'overige' komt dus weinig kans dat ze 'm leest. Verzoek sturen is meteen duidelijk en ook best sociaal geaccepteerd, maar ik heb dan meestal van die types die een bericht sturen van: 'Hé waarom voeg je me toe of me gewoon negeren terwijl ze dagelijks actief zijn of FB, wel meteen duidelijk dan. Tja moet ik dan zeggen: zie je altijd in de bus... je lijkt me wel leuk? Of waar ze altijd heengaat e.d.
''
Wat zouden jullie doen? Toevoegen, bericht sturen of hopen dat ik 'r snel weer zie en aanspreken?

Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.

Nou dan eerst de makkelijke weg en een gesprek via FB aanknopen natuurlijk. Maar goed, als ze niet accept is het des te ongemakkelijker voor mij als ik haar weer zie... maar dat risico moet ik maar nemenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.
 Heb geen flauw idee hoe ik haar moet aanspreken in de bus, want ik weet dus haar naam maar dat hoor ik eigenlijk ook al niet te weten.. En ja de Hé hoe heet je eigenlijk, ik zie je zo vaak? is natuurlijk  geen creepy vraag ipv verzoek sturen
 Heb geen flauw idee hoe ik haar moet aanspreken in de bus, want ik weet dus haar naam maar dat hoor ik eigenlijk ook al niet te weten.. En ja de Hé hoe heet je eigenlijk, ik zie je zo vaak? is natuurlijk  geen creepy vraag ipv verzoek sturen  

Je staat op repeat, Faxie.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.

Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.quote:

Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.

Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een anderquote:Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.

Ah dus je ontkent het nietquote:Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |