abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152441545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Waar ril je van?

Ik krijg het er bloedheet van *) :9 :6 :9
De bewoording. :) Klinkt alsof je een oude viezerik bent.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152441602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

De bewoording. :) Klinkt alsof je een oude viezerik bent.
Ik zou eerder zeggen een ervaren fijnproever. :9
pi_152441854
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

"Klein popje" *rilt
Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.
pi_152443461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:46 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.
Toen nog wel in control. :')
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:22:40 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152445584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

In actie dus. Ik ga ook vanavond aan de bak! :s)
Is hem niet geworden en gaat hem voorlopig ook even niet worden ;(
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 01:34:53 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152450008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik gok dat ik zeker niet de enige ben met dit 'probleem'. Al is het gelukkig een relatief 'luxeprobleem', het is vervelender om geen contact met het andere geslacht of dates te hebben. Been there, done that ;)

Ik ben meestal de persoon die het initiatief neemt. Dat is helaas niet anders. Ik kan het wel om proberen te draaien maar dan heb ik een stuk minder aanspraak. Dat fysieke contact verschilt. Met de ene date heb ik dat wel veel, met de andere bijna niet. Maar dat ligt er vooral aan of ik inschat of de vrouw in kwestie dat wil of niet.

[..]

Ik heb het afgelopen jaar maar met 1 persoon gedate waar ik dusdanig van onder de indruk was dat ik daar echt een eventuele relatie in zag. Dat weet de persoon in kwestie overigens ook. Maar of dat verliefdheid was? Geen idee eigenlijk of ik dat gevoel überhaupt ooit echt gehad heb. Wat houd dat in? Zo ver ik weet is geen van mijn dates verliefd op mij geworden, maar ik ben dan ook een 'moeilijk type om verliefd op te worden'.

Voor wat betreft die klik (wat een klote-woord overigens), ik hoop dat toch weer een keer te treffen eigenlijk. Ook als er meerdere dates waren bleef het immers vrij beperkt, zelfs als ik blijkbaar wel boeiend genoeg was. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik alleen voor vrouwen gaan die voor mij gaan. De vraag is alleen, beperk ik me dan niet teveel? Zeker als ik kijk naar de vrouwen waar ik mee gedate heb zijn daar een aantal overeenkomsten te zien in een aantal gevallen.

Dat laatste heb je gelijk in. Ik heb echter 1 'handicap', ik mis 'hints' vrijwel altijd tenzij ze echt overduidelijk zijn. Ik kan dus wel op het gedrag letten, maar ik kan ook maar zo de verkeerde conclusies daaruit trekken. Vandaar ook mijn adviesvraag denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik weet dat er best wat vrouwen zijn met interesse in mij, sommige daarvan zou ik ook zeker wederzijdse interesse in hebben, alleen die signalen...

[..]

Ik heb relaties gehad, waarvan de laatste 7 jaar duurde. Ik weet dus hoe het zou moeten en kan werken. Alleen ben ik wat roestig geworden geloof ik qua 'verdere stappen' na of bij dates. Tel daarbij op dat ik niet snel meer gevoelens krijg en geregeld aan mezelf twijfel en het word wat lastiger om die wederzijdse gevoelens te vinden en te herkennen die je nodig hebt om überhaupt een relatie te starten. Begrijp me niet verkeerd, dat daten is (meestal) best leuk maar uiteindelijk hoop ik toch iets serieuzers te vinden, of dat nu morgen of over een paar jaar is doet er dan verder minder toe.
Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.

Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 10 mei 2015 @ 01:54:15 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152450299
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.

Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 19:55:29 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152467433
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:54 schreef yats het volgende:

[..]

Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op ;)
Ah, je kunt die zin natuurlijk op twee manieren lezen. Rest geldt nog steeds natuurlijk ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 10 mei 2015 @ 23:01:45 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152475566
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
.
Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.

Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.

Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 10 mei 2015 @ 23:18:50 #110
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152476211
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.

Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Dan hoeft het niet meer nee, omdat je het al bent, hahah. Ben het helemaal met je eens verder. Voor mij wordt het ook steeds meer ''just be normal''. Gek genoeg kunnen maar weinig mensen dat.
pi_152661124
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer... :')
  zondag 17 mei 2015 @ 15:21:10 #112
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152678417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer... :')
Wait, whut?
  zondag 17 mei 2015 @ 16:07:32 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152680353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Gaf ze toevallig bijles of heb je die niet ingekopt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152691242
Ik heb iets langer met haar gepraat dan hier boven staat, en de conclusie was dat we niet voor elkaar bestemd waren. Lang, blond krulletjes haar en mooie benen is mooi meegenomen, maar het gaat er bij mij ook om dat ik met iemand gezellig kan praten. :Y
pi_152702049
Mejaar zeg. Leuk meisje ontmoet, dacht van 'dat zou wel eens wat kunnen worden'. Eerste gesprek super spontaan enthousiast alles, in het echt spreken we ook goed, alleen wilt er via whatsapp of fb maar geen gesprek tot stand komen van haar kant.. Twijfel of ik dat moet opvatten in de zin van jij bent niet interessant of op een andere manier. Alles gaat bij mij goed bij de vrouwkes tenzij ik er een ontmoet waar ik een wow gevoel van krijg.
GGGG
pi_152702695
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ha ha :') Cliche 101 :')
pi_152702698
Ow shit, nu staat dit topic weer in mijn actieve lijst :'(
  maandag 18 mei 2015 @ 13:38:14 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152711158
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_152712194
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd :')
  maandag 18 mei 2015 @ 14:38:41 #120
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152713010
quote:

[..]

Het is een enorm cliché, dat ben ik roerend met je eens maar het is ook zeker een soort fundament wat enigszins in orde moet zijn voordat je verder kunt.
The remedy is the experience.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:46:55 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152713198
quote:

[..]

Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.

Heb je geen werk / sociaal leven = veel thuiszitten / weinig te vertellen hebben
Krijg je een meisje die druk leven heeft, is dat weer niet goed want dan heeft ze nooit tijd, terwijl zij op je zicht te wachten
Krijg je een meisje die hetzelfde is als jij, dan is er weer geen reet aan, want dan heb je elkaar niets te vertellen

Vind je jezelf niet goed genoeg / onzeker = dan word je vaak sneller jaloers en dus ellende binnen de relatie
Geen uitstraling = minder aanspreekbaar, dus minder contacten

En ga zo maar door.
  maandag 18 mei 2015 @ 14:52:21 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_152713318
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 14:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd :')
Omdat externe faxtoren kut excuses zijn. Niks meer en niks minder!
  maandag 18 mei 2015 @ 15:03:16 #123
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_152713603
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_152714109
Vorige week date gehad. Leuk. maar ben nog niet hoteldebotel en ze is best druk.. dus duurt ff voor er nog een date komt, dus blijf lekker verder kijken ondertussen.

Kwam vandaag per toeval mijn 'bus crush' tegen. Meisje dat plaatsje verder woont en als ze instapt kruizen onze blikken altijd en ze is altijd beetje zenuwachtig... ze is sowieso verlegen heb ik gemerkt en maakt eigen muziek. Wou haar vandaag eigenlijk aanspreken... maar ik post hier niet voor niks :') Via-via weet ik hoe ze heet en dat ze nog vrijgezel is.. maar goed verder natuurlijk geen flauw idee of ze mij ook wel leuk vindt..

Probleem is dus dat ik niet weet wanneer ik haar tegenkom. Vandaag dus, maar vorige keer was een dikke 3 weken terug. Dus kan morgen weer zijn, maar ook een maand niet. Wil haar het liefst via FB een bericht sturen maar met haar 900+ vrienden betekent dat dat mijn bericht bij haar 'overige' komt dus weinig kans dat ze 'm leest. Verzoek sturen is meteen duidelijk en ook best sociaal geaccepteerd, maar ik heb dan meestal van die types die een bericht sturen van: 'Hé waarom voeg je me toe of me gewoon negeren terwijl ze dagelijks actief zijn of FB, wel meteen duidelijk dan :). Tja moet ik dan zeggen: zie je altijd in de bus... je lijkt me wel leuk? Of waar ze altijd heengaat e.d. :D''

Wat zouden jullie doen? Toevoegen, bericht sturen of hopen dat ik 'r snel weer zie en aanspreken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Deezertje op 18-05-2015 15:24:12 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 15:26:09 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152714325
Gewoon toevoegen, moet ze je niet is het duidelijk.
Want aanspreken in de bus doe je toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')