De bewoording.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Waar ril je van?
Ik krijg het er bloedheet van![]()
![]()
![]()
Ik zou eerder zeggen een ervaren fijnproever.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
De bewoording.Klinkt alsof je een oude viezerik bent.
Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.quote:
Toen nog wel in control.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:46 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Kreeg eerder die neiging bij het woord ´vervangen´. Klinkt natuurlijk wel heel mannelijk en in control.
Is hem niet geworden en gaat hem voorlopig ook even niet wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
In actie dus. Ik ga ook vanavond aan de bak!
Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zeker niet de enige ben met dit 'probleem'. Al is het gelukkig een relatief 'luxeprobleem', het is vervelender om geen contact met het andere geslacht of dates te hebben. Been there, done that
Ik ben meestal de persoon die het initiatief neemt. Dat is helaas niet anders. Ik kan het wel om proberen te draaien maar dan heb ik een stuk minder aanspraak. Dat fysieke contact verschilt. Met de ene date heb ik dat wel veel, met de andere bijna niet. Maar dat ligt er vooral aan of ik inschat of de vrouw in kwestie dat wil of niet.
[..]
Ik heb het afgelopen jaar maar met 1 persoon gedate waar ik dusdanig van onder de indruk was dat ik daar echt een eventuele relatie in zag. Dat weet de persoon in kwestie overigens ook. Maar of dat verliefdheid was? Geen idee eigenlijk of ik dat gevoel überhaupt ooit echt gehad heb. Wat houd dat in? Zo ver ik weet is geen van mijn dates verliefd op mij geworden, maar ik ben dan ook een 'moeilijk type om verliefd op te worden'.
Voor wat betreft die klik (wat een klote-woord overigens), ik hoop dat toch weer een keer te treffen eigenlijk. Ook als er meerdere dates waren bleef het immers vrij beperkt, zelfs als ik blijkbaar wel boeiend genoeg was. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik alleen voor vrouwen gaan die voor mij gaan. De vraag is alleen, beperk ik me dan niet teveel? Zeker als ik kijk naar de vrouwen waar ik mee gedate heb zijn daar een aantal overeenkomsten te zien in een aantal gevallen.
Dat laatste heb je gelijk in. Ik heb echter 1 'handicap', ik mis 'hints' vrijwel altijd tenzij ze echt overduidelijk zijn. Ik kan dus wel op het gedrag letten, maar ik kan ook maar zo de verkeerde conclusies daaruit trekken. Vandaar ook mijn adviesvraag denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik weet dat er best wat vrouwen zijn met interesse in mij, sommige daarvan zou ik ook zeker wederzijdse interesse in hebben, alleen die signalen...
[..]
Ik heb relaties gehad, waarvan de laatste 7 jaar duurde. Ik weet dus hoe het zou moeten en kan werken. Alleen ben ik wat roestig geworden geloof ik qua 'verdere stappen' na of bij dates. Tel daarbij op dat ik niet snel meer gevoelens krijg en geregeld aan mezelf twijfel en het word wat lastiger om die wederzijdse gevoelens te vinden en te herkennen die je nodig hebt om überhaupt een relatie te starten. Begrijp me niet verkeerd, dat daten is (meestal) best leuk maar uiteindelijk hoop ik toch iets serieuzers te vinden, of dat nu morgen of over een paar jaar is doet er dan verder minder toe.
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet opquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.
Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.
Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
Ah, je kunt die zin natuurlijk op twee manieren lezen. Rest geldt nog steeds natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2015 01:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
.
Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.
Dan hoeft het niet meer nee, omdat je het al bent, hahah. Ben het helemaal met je eens verder. Voor mij wordt het ook steeds meer ''just be normal''. Gek genoeg kunnen maar weinig mensen dat.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.
Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer...
Gaf ze toevallig bijles of heb je die niet ingekopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer...
Ha haquote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.
Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.quote:
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerdquote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
Het is een enorm cliché, dat ben ik roerend met je eens maar het is ook zeker een soort fundament wat enigszins in orde moet zijn voordat je verder kunt.quote:
Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.quote:
Omdat externe faxtoren kut excuses zijn. Niks meer en niks minder!quote:Op maandag 18 mei 2015 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |