Is hem niet geworden en gaat hem voorlopig ook even niet wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
In actie dus. Ik ga ook vanavond aan de bak!
Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gok dat ik zeker niet de enige ben met dit 'probleem'. Al is het gelukkig een relatief 'luxeprobleem', het is vervelender om geen contact met het andere geslacht of dates te hebben. Been there, done that
Ik ben meestal de persoon die het initiatief neemt. Dat is helaas niet anders. Ik kan het wel om proberen te draaien maar dan heb ik een stuk minder aanspraak. Dat fysieke contact verschilt. Met de ene date heb ik dat wel veel, met de andere bijna niet. Maar dat ligt er vooral aan of ik inschat of de vrouw in kwestie dat wil of niet.
[..]
Ik heb het afgelopen jaar maar met 1 persoon gedate waar ik dusdanig van onder de indruk was dat ik daar echt een eventuele relatie in zag. Dat weet de persoon in kwestie overigens ook. Maar of dat verliefdheid was? Geen idee eigenlijk of ik dat gevoel überhaupt ooit echt gehad heb. Wat houd dat in? Zo ver ik weet is geen van mijn dates verliefd op mij geworden, maar ik ben dan ook een 'moeilijk type om verliefd op te worden'.
Voor wat betreft die klik (wat een klote-woord overigens), ik hoop dat toch weer een keer te treffen eigenlijk. Ook als er meerdere dates waren bleef het immers vrij beperkt, zelfs als ik blijkbaar wel boeiend genoeg was. Maar wellicht heb je gelijk en moet ik alleen voor vrouwen gaan die voor mij gaan. De vraag is alleen, beperk ik me dan niet teveel? Zeker als ik kijk naar de vrouwen waar ik mee gedate heb zijn daar een aantal overeenkomsten te zien in een aantal gevallen.
Dat laatste heb je gelijk in. Ik heb echter 1 'handicap', ik mis 'hints' vrijwel altijd tenzij ze echt overduidelijk zijn. Ik kan dus wel op het gedrag letten, maar ik kan ook maar zo de verkeerde conclusies daaruit trekken. Vandaar ook mijn adviesvraag denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Ik weet dat er best wat vrouwen zijn met interesse in mij, sommige daarvan zou ik ook zeker wederzijdse interesse in hebben, alleen die signalen...
[..]
Ik heb relaties gehad, waarvan de laatste 7 jaar duurde. Ik weet dus hoe het zou moeten en kan werken. Alleen ben ik wat roestig geworden geloof ik qua 'verdere stappen' na of bij dates. Tel daarbij op dat ik niet snel meer gevoelens krijg en geregeld aan mezelf twijfel en het word wat lastiger om die wederzijdse gevoelens te vinden en te herkennen die je nodig hebt om überhaupt een relatie te starten. Begrijp me niet verkeerd, dat daten is (meestal) best leuk maar uiteindelijk hoop ik toch iets serieuzers te vinden, of dat nu morgen of over een paar jaar is doet er dan verder minder toe.
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet opquote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat wat jij verliefdheid noemt gewoon scarcity is. Als jij in één jaar 1 meisje date, plaats je haar hoe dan ook op een hoger voetstuk dan ze eigenlijk verdiend. Als je geen andere hebt, natuurlijk vind je haar dan speciaal.
Dat hele ''Klik'' verhaal, al is het goed bedoeld, is makkelijk verkeerd te interpreteren. Het suggereert dat ''het er nu eenmaal is of niet'', dat je gewoon hetzelfde moet blijven doen en moet hopen dat ''het'' vanzelf een keertje komt. Je kunt echter wel degelijk dingen doen die vrouwen aan trekken, of nog beter: Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.
Je probleem zit hem in de benadering van het probleem: Jij wilt dat ene meisje, daar stop je tijd in. Wat nou als je tijd stopt in het worden van een aantrekkelijke man voor vrouwen in het algemeen, dan kun je een meisje kiezen en staan ze voor je in de rij.
Ah, je kunt die zin natuurlijk op twee manieren lezen. Rest geldt nog steeds natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2015 01:54 schreef yats het volgende:
[..]
Eh pope, ik heb het afgelopen jaar met iets van 10 vrouwen gedate waarvan er maar 1 was waar ik echt iets meer in zou kunnen zien. Dus dat eerste gaat dus niet op
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.quote:Op zondag 10 mei 2015 01:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
.
Een persoon zijn die aantrekkelijk is voor vrouwen. Vrouwen reageren nu eenmaal op bepaalde karaktereigenschappen van mannen.
Dan hoeft het niet meer nee, omdat je het al bent, hahah. Ben het helemaal met je eens verder. Voor mij wordt het ook steeds meer ''just be normal''. Gek genoeg kunnen maar weinig mensen dat.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.
Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer...
Gaf ze toevallig bijles of heb je die niet ingekopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef jaha het volgende:
Meisjes en vrouwen blijven toch wonderlijke wezens. Afgelopen donderdag een leuk feestje gehad, en dit keer werd ik zelfs twee keer aangesproken. Het ene meisje was echt bijzonder sletterig, die zat aan alle jongens die voorbij kwamen lopen en ik heb haar zeker vijf zien zoenen dus daar had ik niets aan, en de ander sprak Fries met me. Toen ik haar eindelijk duidelijk had gemaakt dat ik die taal amper versta en (zeker na 12 uur 's nachts) niet spreek zei ze dat ik echt een cursus moest volgen. Dat werd dus ook niets meer...
Ha haquote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zorgt dat je alles een beetje op orde hebt. Sociaal leven, zelf verzekerd, ondernement bent enz. Dan hoef je helemaal niet iemand te zijn / wezen die aantrekkelijk is. Het probleem bij 9 van de 10 mensen hier zit in hun zelf. Laten we het heel hip "de kern" noemen. Zorg dat je tevreden bent met je zelf en klaar. Zo simpel is het nou.
Grensen verleggen, uit de box denken, bla bla bla. Wees tevreden met je zelf. Dat zorgt voor zelf vertrouwen en dat straal je dan uit. Doe wat je zelf wil. Fuck de rest en wat "men" van je denkt. Je verzameld zo een groep gelijk gestemde om je heen en zo gaat het balletje rollen.
Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.quote:
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerdquote:Op maandag 18 mei 2015 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cliche of niet. Het is de pure kei harde waarheid. Doet soms pijn maar het is niet anders. De basis is altijd bij ne zelf en NOOIT bij externe factoren. Maar de externe factoren zijn wel makkelijk om de schuld te geven.
Het is een enorm cliché, dat ben ik roerend met je eens maar het is ook zeker een soort fundament wat enigszins in orde moet zijn voordat je verder kunt.quote:
Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.quote:
Omdat externe faxtoren kut excuses zijn. Niks meer en niks minder!quote:Op maandag 18 mei 2015 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar de externe factoren worden wel continu door iedereen gegeneraliseerd
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon toevoegen, moet ze je niet is het duidelijk.
Want aanspreken in de bus doe je toch niet
Thanks, die bevestiging zocht ik!quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient
Als diegene gewoon een normale verklaring heeft, niet zo heel ergquote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Maarja, zomaar toevoegen is ook wel beetje raar. Hoe zou jij daar op reageren als ineens iemand die je niet kent een verzoek indient
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doetquote:Op maandag 18 mei 2015 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben oogcontact in de bus, dus het valt wel mee.
Heb ik zelf ook met 1 jongen in de bus, geen idee waar we elkaar van kennen, maar dat gevoel hebben we beiden volgens mijDus zeggen hoogstens hoi tegen elkaar.
Als hij me zou toevoegen zou ik het niet raar/eng vinden eig
Succesquote:Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet. Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg
Komt goed ouwe. En als ze je niet accepteert weet je ten minste waar je aan toe bent.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dus dat ze muziek maakt en gewoon verlegen is. Zo'n type die zelf niet bijzonder vindt wat ze doet. Zit volgens mij bijna altijd op FB in de bus dus als ik na een paar dagen niks hoor weet ik genoeg
Is ook wel raar hoor. Maar goed ze kent me iig van gezicht. En hoe komen sommige mensen anders aan 900 'vrienden'? Dan accepteer je toch ook iedereen ofzo. Ik stuur meestal alleen mensen die ik echt ken of oud-klasgenoten een verzoek. Die accepteren ook meestal altijd gewoon. Al had ik ooit eens collega die me gewoon niet accepteerde terwijl ie de hele tijd op FB zat onder werktijd..quote:Op maandag 18 mei 2015 15:28 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen
Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen isquote:Op maandag 18 mei 2015 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Kleine update mijnerzijds, ik ga samenwonen
Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cliche misschien, maar zit zeker kern van waarheid in.
Heb je geen werk / sociaal leven = veel thuiszitten / weinig te vertellen hebben
Krijg je een meisje die druk leven heeft, is dat weer niet goed want dan heeft ze nooit tijd, terwijl zij op je zicht te wachten
Krijg je een meisje die hetzelfde is als jij, dan is er weer geen reet aan, want dan heb je elkaar niets te vertellen
Vind je jezelf niet goed genoeg / onzeker = dan word je vaak sneller jaloers en dus ellende binnen de relatie
Geen uitstraling = minder aanspreekbaar, dus minder contacten
En ga zo maar door.
Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatiequote:Op maandag 18 mei 2015 15:44 schreef Faxie het volgende:
Heel r&p staat vol met topics die het tegendeel bewijzen
Niet relevantquote:Op maandag 18 mei 2015 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want in die topics heeft men ook allemaal een leuke/goede relatie![]()
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Deezertje het volgende:
Vorige week date gehad. Leuk. maar ben nog niet hoteldebotel en ze is best druk.. dus duurt ff voor er nog een date komt, dus blijf lekker verder kijken ondertussen.
Kwam vandaag per toeval mijn 'bus crush' tegen. Meisje dat plaatsje verder woont en als ze instapt kruizen onze blikken altijd en ze is altijd beetje zenuwachtig... ze is sowieso verlegen heb ik gemerkt en maakt eigen muziek. Wou haar vandaag eigenlijk aanspreken... maar ik post hier niet voor niksVia-via weet ik hoe ze heet en dat ze nog vrijgezel is.. maar goed verder natuurlijk geen flauw idee of ze mij ook wel leuk vindt..
Probleem is dus dat ik niet weet wanneer ik haar tegenkom. Vandaag dus, maar vorige keer was een dikke 3 weken terug. Dus kan morgen weer zijn, maar ook een maand niet. Wil haar het liefst via FB een bericht sturen maar met haar 900+ vrienden betekent dat dat mijn bericht bij haar 'overige' komt dus weinig kans dat ze 'm leest. Verzoek sturen is meteen duidelijk en ook best sociaal geaccepteerd, maar ik heb dan meestal van die types die een bericht sturen van: 'Hé waarom voeg je me toe of me gewoon negeren terwijl ze dagelijks actief zijn of FB, wel meteen duidelijk dan. Tja moet ik dan zeggen: zie je altijd in de bus... je lijkt me wel leuk? Of waar ze altijd heengaat e.d.
''
Wat zouden jullie doen? Toevoegen, bericht sturen of hopen dat ik 'r snel weer zie en aanspreken?
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.
Nou dan eerst de makkelijke weg en een gesprek via FB aanknopen natuurlijk. Maar goed, als ze niet accept is het des te ongemakkelijker voor mij als ik haar weer zie... maar dat risico moet ik maar nemenquote:Op maandag 18 mei 2015 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mis maakt jou staren haar wel zenuwachtig. En zomaar iemand toevoegen komt volgens de vrouwen in mijn omgeving kansloos of freak achtig over. Maar stel je voegt haar toe en zij accepteerd je. Wat doe je dan de volgende keer als je haar ziet? Je durft haar nu al niet aan te spreken.
Je staat op repeat, Faxie.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.
Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.quote:
Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als vrouwen een verzoek naar mannen sturen is het natuurlijk niet creepy. Maar dat zal je vast wel weer gaan ontkrachten.
Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een anderquote:Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je kijkt niet naar jezelf/je eigen handelen. Altijd met dat vingertje naar anderen wijzen. Ja, dan kom je er wel.
Ah dus je ontkent het nietquote:Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waar jij last van hebt? Het calimero syndroom. Zij ( vrouwen ) kunnen alles en mogen alles en ik ( verzuurde faxie ) mag niks! Want als ik het zelfde doe ben ik een freak en dat is niet eerlijk OOOOHNEEEEE.
Vrouwenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik heel lang niet gedaan heb is het wel wijzen naar een ander![]()
Helaas
Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.quote:
Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vrouwenheb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen.
Maar goed, blijf vooralen vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!
Dank, zal dat zeker doenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vrouwenheb ik al voorbij zien komen afgelopen dagen.
Maar goed, blijf vooralen vunzige opmerkingen plaatsen bij foto's van vrouwen in US/KPD. Wie weet kun je er een date uit slepen!
Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn hequote:Op maandag 18 mei 2015 16:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als ik een vrouw vaak zie en ze nooit wat zegt maar mij opeens wel toevoegd moet ik er niks van hebben. Dan is het in mijn ogen een commutatief gestoord persoon en niet mijn tijd, aandacht of moeite waard. Aan een sociaal en commutatief zwak persoon man of vrouw heb ik niks en voegt niks toe aan mijn leven.
[..]
Je vergeet de semi "als geintje" bedoelde opmerkingen. Want dat is heus nooit serieus natuurlijk.
Thanksquote:Op maandag 18 mei 2015 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man! Gefeliciteerd! Gaat nog altijd lekker dus! Jullie ook zo rond de 1.5 jaar alweer toch?
Helaas heb ik een gescheiden badkamer/wcquote:Op maandag 18 mei 2015 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker faxen in de badkamer als ze aan het douchen is
Houd gewoon vol pik, met deze instelling kom je er wel. Gewoon effe voor de statistieken. Laatste keer sex gehad zonder er voor te betalen, laatste relatie, of laatste keer een vrouw op haar bek pakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het zijn de losbollen die op Fok opeens mega serieus zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |