zolang jij niks doet met alle tips en tricks/verzoekjes om samen chicks te versieren..quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een relatie heb wel....

En tot die tijd staat jouw eigen ontwikkeling stil..quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]

Een relatie is geen doel maar een gevolg voor een leuk persoon.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een relatie is geen doel maar een gevolg voor een leuk persoon.

Precies! Al zegt hij dat hij niets aan mannen heeft want daar kan hij zijn relatie niet mee invullen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak ook eens een praatje met een man, kan je veel van leren.
 .
.

Eerder zei hij nog vrouwen niet alleen te benaderen voor een relatie of date, maar gewoon voor contact. Als je dan vraagt waarom hij dan geen mannen benadert volgt er radiostilte.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Precies! Al zegt hij dat hij niets aan mannen heeft want daar kan hij zijn relatie niet mee invullen.
... En in dezelfde zin klaagt hij vervolgens dat hij geen vrienden heeft..

Wil je niet uit je droom halen. Meer op deze manier, deze houding zal je nooit een relatie krijgen. Oh en om je droom dan maar direct de genadeklap te geven.... Een relatie is geen wonderpil die alles oplost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]

Relatie is uiteindelijk doel, maar leuk contact om te zien dat je goed op de markt ligt is leuker. Helaas worden mijn oogcontacten en sociale praatjes vaak niet of negatief beantwoord..quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil je niet uit je droom halen. Meer op deze manier, deze houding zal je nooit een relatie krijgen. Oh en om je droom dan maar direct de genadeklap te geven.... Een relatie is geen wonderpil die alles oplost.

Omdat je het om de verkeerde reden doetquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:25 schreef Deezertje het volgende:
Relatie is uiteindelijk doel, maar leuk contact om te zien dat je goed op de markt ligt is leuker. Helaas worden mijn oogcontacten en sociale praatjes vaak niet of negatief beantwoord..

Rasautist. Geen grapquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je het om de verkeerde reden doet
Maar dat wil je blijkbaar niet snappen.

Denk dat hij z'n autisme onderschat.quote:

Ik heb zo'n idee dat wat jij als oogcontact maken ziet anderen ervaren als iemand aanstaren. In het verlengde daarvan zullen je sociale praatjes ook wel iets meer awkward overkomen dan jij denkt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Relatie is uiteindelijk doel, maar leuk contact om te zien dat je goed op de markt ligt is leuker. Helaas worden mijn oogcontacten en sociale praatjes vaak niet of negatief beantwoord..

Dat dus...Maar het is lastig inschatten als je iemand nooit in het echt gezien hebt. Maar ja, zolang hij zelf niets met de tips doet die hij krijgt heeft het 0,0 nut.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat wat jij als oogcontact maken ziet anderen ervaren als iemand aanstaren. In het verlengde daarvan zullen je sociale praatjes ook wel iets meer awkward overkomen dan jij denkt.

Werk eerst eens aan de relatie met jezelf...quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]

Kijk nou uit, straks staat hij een uur voor de spiegel zich zelf aan te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Werk eerst eens aan de relatie met jezelf...

Dit hoeft dan ook weer niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks staat hij een uur voor de spiegel zich zelf aan te kijken

Heb van de week nog een meid aangesproken op school die ik weleens in de sportschool zag. Ze herkende me wel, leuk praatje maar volgens mij was ze al bezet want toen ik haar wederom weer in de sportschool zag zei ze kortaf hoi en ging door met trainen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat wat jij als oogcontact maken ziet anderen ervaren als iemand aanstaren. In het verlengde daarvan zullen je sociale praatjes ook wel iets meer awkward overkomen dan jij denkt.

Lieve jongen, hoe denk je dat voor elkaar te krijgen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]

Geniale conclusie...quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb van de week nog een meid aangesproken op school die ik weleens in de sportschool zag. Ze herkende me wel, leuk praatje maar volgens mij was ze al bezet want toen ik haar wederom weer in de sportschool zag zei ze kortaf hoi en ging door met trainen...

Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb van de week nog een meid aangesproken op school die ik weleens in de sportschool zag. Ze herkende me wel, leuk praatje maar volgens mij was ze al bezet want toen ik haar wederom weer in de sportschool zag zei ze kortaf hoi en ging door met trainen...

Een conducteur zei laatst bij het checken van de OV-chipkaart alleen maar 'Goedemiddag'. Ik denk dat hij bezet isquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geniale conclusie...
Bezet want ze is kortaf opeens...
Wellicht vond zij het gesprek gewoon niet leuk of je hebt de boel weer verkeerd geïnterpreteerd en wou ze rustig doorsporten. Hoeft niks met bezet zijn te maken hebben.
Sterker nog, ik heb vaak zat leuke gesprekken gehad met vrouwen die bezet waren
 Nou ja, gelukkig zijn er nog genoeg andere conducteurs
 Nou ja, gelukkig zijn er nog genoeg andere conducteurs  

quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een conducteur zei laatst bij het checken van de OV-chipkaart alleen maar 'Goedemiddag'. Ik denk dat hij bezet isNou ja, gelukkig zijn er nog genoeg andere conducteurs
 ;')
 ;')  

x100quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lieve jongen, hoe denk je dat voor elkaar te krijgen?
Waarom kun je niet in een relaxte setting sociaal zijn met anderen? Waarom is elk meisje dat je ziet een project? Waarom niet met jongens sociaal doen? Een vriendenkring opbouwen? Waarom ga je niet naar FOK!-meets? Waarom ga je niet mat yats wat doen? Waarom beantwoord je al die vragen niet? Waarom stel ik eigenlijk zo veel vragen aan je als ik toch wel weet dat je ze niet beantwoordt?

Nou hoe weet je dat ze openstaat voor een gesprek dan? Oogcontact en glimlachen naar haar en als ze reageert erop af stappen? En als je eenmaal een gesprek hebt gewoon interesse in haar tonen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geniale conclusie...
Bezet want ze is kortaf opeens...
Wellicht vond zij het gesprek gewoon niet leuk of je hebt de boel weer verkeerd geïnterpreteerd en wou ze rustig doorsporten. Hoeft niks met bezet zijn te maken hebben.
Sterker nog, ik heb vaak zat leuke gesprekken gehad met vrouwen die bezet waren

Dat sowieso natuurlijk. En dan boeit het niet of ze bezet is of niet. Want jij moet gewoon een social life gaan creeenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |