Ik vond de drukte toen erg meevallen!quote:Op donderdag 30 april 2015 10:23 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeAjax - Barca, QoTSA in de ziggo en nog iets in de hmh was ook niet zo handig
Wel geniale wedstrijdquote:Op donderdag 30 april 2015 10:23 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeAjax - Barca, QoTSA in de ziggo en nog iets in de hmh was ook niet zo handig
Volgens mij moet je de auto dan bij de Ikea neerzetten ofzoquote:Op donderdag 30 april 2015 10:23 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Niet in de metro met agressieve figuren met rood/witte shirtjes aanquote:Op donderdag 30 april 2015 10:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vond de drukte toen erg meevallen!
Mja, HMH kan 6000 man in.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Ik had niet door dat ze zo groot waren
Gezelligquote:Op donderdag 30 april 2015 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah kaartje voor de 4e nog kunnen regelen yay
Tja, telefoon, wie gebruikt dat nu nogquote:Op donderdag 30 april 2015 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Kwam er via foon vlak na post hier nog easy door
Ah op die fietsquote:Op donderdag 30 april 2015 10:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Neeee bij ticketmaster site via foon duh, geen pc of laptop in de buurt
Hihi, wat een schattig vriendje is het ook !quote:Op donderdag 30 april 2015 12:29 schreef rena het volgende:
Ik ben er de 5e bij, dankzij m'n vriend4e ging zo snel dus hij appte uitverkocht
en daarna kreeg ik kaarten voor de 5e binnen in de mail, had hij me een beetje in de maling genomen
Onwijsquote:Op donderdag 30 april 2015 12:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hihi, wat een schattig vriendje is het ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |