Die meiden lijken best op K en L.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en de getuigen andere meiden hebben gezien.
Acht die kans groter dan allemaal in de war met de dag
Uit ervaringweet ik hoe onbetrouwbaar getuigen kunnen zijn.
Bij de zaak van Richard H die zijn vrouw en kinderen vermoordde zaten 130 getuigen verkeerd die zijn vrouw met kinderen zogenaamd allemaal hadden gezien.
Bij deze zaak was Martijn F er 100% van overtuigd dat Pedro het bij het rechte eind had.
Niet dus.
Ook zullen Martina, Oliva, Giovanni, Lorenzo enz andere meiden hebben gezien want de tijdstippen kloppen allemaal niet.
Het meest schokkende vind ik echter Sigrid. Blijf dat onbegrijpelijk vinden maar misschien nog wel onbegrijpelijker dat zij daarna niet aan de tand is gevoeld (en alle andere niet kloppende getuigen)
We blijven getuigen missen die hen hebben gezien.
Gewoon, wat ik vraag wil ik weten.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik ben geen papegaai, wat wil je nou weten?
Dat antwoord heb ik al gegeven, vanwege de getuigen denk ikquote:Op woensdag 29 april 2015 22:07 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Gewoon, wat ik vraag wil ik weten.
Waarom Ingrid L aan ontvoering dacht, vls jou.
dat zal op RI slaanquote:Op woensdag 29 april 2015 21:57 schreef Lutalo het volgende:
Misschien ook bij ons in de buurt, in de buurt van de school kijken overal?
Jaquote:Op woensdag 29 april 2015 22:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat antwoord heb ik al gegeven, vanwege de getuigen denk ik
Kan zijn. Weet je zeker dat hij vlak bij de taalschool woont, zoals ik eerder zei werken ze daar niet met huisnummers en het is een hele lange weg. Hoe weet je precies waar hij woont, ik hoef geen adres maar ik vraag me af hoe je dat kan wetenquote:
Wat is dit, ik volg je niet hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:15 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Jadat was idd wat ik wilde checken of ik dat goed begreep. woensdag 29 april 2015 @ 21:21:36 #119
ze zegt dat niet voor niksquote:
Ze is vast wel op de hoogte.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze zegt dat niet voor niks
er zullen wel wat creeps in de buurt van die school wonen
Dat kan. Toch wist ze toen nog niet dat de resten in het Changuinola gebied gevonden zouden worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze zegt dat niet voor niks
er zullen wel wat creeps in de buurt van die school wonen
Dat ik hier woensdag 29 april 2015 @ 21:21:36 #119 vroeg of ik je goed begrepen had.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat is dit, ik volg je niet hoor.![]()
Was mijn antwoord dan niet gelijk duidelijk?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:25 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat ik hier woensdag 29 april 2015 @ 21:21:36 #119 vroeg of ik je goed begrepen had.
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat kan. Toch wist ze toen nog niet dat de resten in het Changuinola gebied gevonden zouden worden.
Een ontvoering oid leek toen een stuk aannemelijker dan nu.
Nee, het leek me een beetje onlogisch, dat DAT de reden zou zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:27 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Was mijn antwoord dan niet gelijk duidelijk?
Nu weten we dat dat waarschijnlijk anderen geweest zijn. Dat wist ze toen niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:28 schreef Lutalo het volgende:
[..]Omdat er getuigen waren die ze langs de weg naar Boquete hadden gezien, dus zouden ze vanaf daar ontvoerd kunnen zijn.
Hoe verklaar je de tijden van de getuigenissen van toen dan?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:29 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, het leek me een beetje onlogisch, dat DAT de reden zou zijn.
Maar de redenatie kan ik nu wel plaatsen: gezien lans de kant van de weg (en daarna niet meer) dus vanaf daar ontvoerd.
Ja snap ik. Als het Kris en Lisanne echt waren geweest daar aan de kant van de weg, was het het meest voor de hand liggend geweest dat ze vandaar uit ontvoerd waren.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nu weten we dat dat waarschijnlijk anderen geweest zijn. Dat wist ze toen niet.
Dat bedoel ik met dat oude interview, we hebben nu meer feiten dan ten tijde van dat interview
Nee, dat kan dan niet, dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hoe verklaar je de tijden van de getuigenissen van toen dan?
Foto om 1400 uur bij de 1e Q en volgens de getuigen om 1500/1530 uur langs de weg.
Dat kan dan toch niet.
Haha we vervallen een beetje in herhaling zo, ik denk dat we hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, dat kan dan niet, dat zeg ik ook niet.
Daarom is het dan toch juist dat Ingrid L ( en iedereen) dacht aan een ontvoering ( want er waren amper/geen feiten bekend.
Dat zeg jij toch ook, dat Ingrid L aan ontvoering dacht vanwege de getuigen?
Dat is dus het punt: Niemand heeft ze gezien.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt en de getuigen andere meiden hebben gezien.
Acht die kans groter dan allemaal in de war met de dag
Uit ervaringweet ik hoe onbetrouwbaar getuigen kunnen zijn.
Bij de zaak van Richard H die zijn vrouw en kinderen vermoordde zaten 130 getuigen verkeerd die zijn vrouw met kinderen zogenaamd allemaal hadden gezien.
Bij deze zaak was Martijn F er 100% van overtuigd dat Pedro het bij het rechte eind had.
Niet dus.
Ook zullen Martina, Oliva, Giovanni, Lorenzo enz andere meiden hebben gezien want de tijdstippen kloppen allemaal niet.
Het meest schokkende vind ik echter Sigrid. Blijf dat onbegrijpelijk vinden maar misschien nog wel onbegrijpelijker dat zij daarna niet aan de tand is gevoeld (en alle andere niet kloppende getuigen)
We blijven getuigen missen die hen hebben gezien.
Alleen is dat wettelijk niet mogelijk. Kan alleen als de eigenaar toestemming geeft, of er moet een sterke aanwijzing zijn en een bevel van een rechter.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:52 schreef Lutalo het volgende:
Als vnml aan een ontvoering werd gedacht, zou het idd logischer zijn om in -afgesloten- huizen e.d. te zoeken dan alle wandelpaden af te lopen.
Die Aardwetenschapper gaat vast en zeker in al die huizen loerenquote:Op woensdag 29 april 2015 22:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Alleen is dat wettelijk niet mogelijk. Kan alleen als de eigenaar toestemming geeft, of er moet een sterke aanwijzing zijn en een bevel van een rechter.
Dat krijg je niet zomaar voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |