abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152515302
Beterschap voor je meisje Bubs!

XM fijn dat N welkom is op het KDV. Hopelijk heeft ze er een fijne dag zonder al te veel last te hebben :* En oh oh de deurklinken, dat is hier ook sinds een week of 3 helemaal hot. En laten we nou net dat ene maatje inbus in huis hebben om het omhoog te zetten :')
pi_152515357
Ow ja! Deurklinken! Femke kan er tegenwoordig ook nét bij... Maar dit is vast maar eventjes leuk, en ik heb eigenlijk niet zo'n trek de klinken aan te passen.
(en de positieve kant: onze kat vindt het maar wat fijn, zo'n privé portier!)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 09:34:03 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152515407
De deur van de woonkamer gaat rechtstreeks naar de gang, met kattenbakken, waar ze zonder problemen uit zou kunnen gaan eten, en naar de trap. Daar zouden we nog wel een hekje voor kunnen zetten, maar de kattenbakken kunnen we niet afsluiten. Dus hier geen voorstander van eigenhandige deurbediening door mevrouw.

Bubsel, fijn dat ze toch ff kijken!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:02:32 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152515985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:24 schreef exode het volgende:
Al die zieke schatjes hier, beterschap!
Het trappen en kronkelen met verschonen, kunnen wij alleen voorkomen door hem zijn Vtech afstandsbediending in zijn handen te geven. En dan snel verschonen.

Is er bij 14,5 maand een sprong? Hij heeft nu al 3 avonden dat hij 's avonds niet wil gaan slapen, huilen, krijsen etc. Dat is voor ons erg wennen....hij gaat normaal altijd tussen 18:30 en 19:00 slapen, altijd kletsend, nooit huilend. Nu valt ie pas tegen 20:00 in slaap. Dat maakt me op zich niet uit, maar dat enorme huilen en krijsen alsof er van alles aan de hand is. Zijn middagslaap gaat wel goed.
Deze? http://www.oeiikgroei.nl/(...)umes/bokkensprongen/
Ook hier herkenbaar, alleen gisteren niet. Misschien was het maar even ;).
KuikenGuppy
pi_152516425
Dat zou inderdaad heel goed kunnen Burdie, mijn moeder zei zondag: hij laat wel goed weten wat hij wilt he? :D
We hebben het boek thuisliggen, we gaan er maar weer eens in bladeren....
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:41:45 #206
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_152518420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm... fijn dat ze het toch even willen checken. Ga ik nu duimen dat je lekker voor niets gaat ;)
Gewoon een goede griep/virus. Beetje vocht achter de oortjes. Brullen bij het aan en uitkleden zo zielig ;(
pi_152519315
:W
♥ J & S
pi_152519396
Beterschap aan alle kindjes!!

Hier ook een poetser, hij heeft een eigen poetsdoekje en helpt altijd het blad schoon te maken van zijn kinderstoel. Stofzuigen, vegen en dweilen is ook heul tof hier *O* .

MN dreumes is kapot! Hij slaapt al zeker 1,5 naast me in bed! Dat doet ie vrijwel nooit O+ . Jammer dan wel weer dat ik hyper en wakker ben :+ .

Verder hoooi!
♥ J & S
pi_152519530
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deze? http://www.oeiikgroei.nl/(...)umes/bokkensprongen/
Ook hier herkenbaar, alleen gisteren niet. Misschien was het maar even ;).
Ohja! Hier ook al 2 weken feest met gaan slapen. We zitten hier weer ouderwets tot 22.00 met een feestdreumes 8)7
♥ J & S
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:25:03 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152519632
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Gewoon een goede griep/virus. Beetje vocht achter de oortjes. Brullen bij het aan en uitkleden zo zielig ;(
Ach sneu! Maar toch fijn dat ze even bekeken is :Y. Beterschap voor haar!

Hier nog geen belletje van het kdv, dus het lijkt goed te gaan!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152538288
Pfff ja hoor het is de bokkespring dinges. Hij is erg bokkig....vandaag na 15 minuten huilen in slaap gevallen dat was een vooruitgang maar overdag was het de hele tijd uitproberen en drammen.

Het is een fase en repeat en repeat
pi_152572453
Klap :W

XM hoe is het nu met je meisje?

Exode, herkenning alom. :') Gisteren wisten zelfs de kdv juffen niet meer wat ze met S moesten doen om hem te kalmeren. :X Hij heeft de hele dag gegild, boos gedaan en overstrekt. Het gekke is dat hij vandaag helemaal nergens last van heeft gehad. Het verschilt dus ook echt per dag. Sowieso heeft hij dat gedag thuis veel minder dan op het kdv heb ik het idee.

Wij mochten vandaag naar het cb voor prikken en consult. Ik moest wel lachen om de stats, je zou bijna denken dat ik gesjoemeld heb. :D Ik vind het echt bijzonder hoe ze qua lengte en gewicht zo hetzelfde zijn en qua uiterlijk en gedrag zo enorm van elkaar verschillen.

T.im. S.ven
Gewicht: 11060 11080
Lengte: 79 79

Ze deden verder keurig wat er van ze verlangd werd en ook de prikken gingen goed. Er was een arts in opleiding bij, dus de prikken kregen ze in plaats van stuk voor stuk gewoon tegelijkertijd. Dat scheelde wel in vergelijking met vorige keer.

T heeft volgens mij wel wat last van de prikken want hij wil niet slapen. Ik lig al een uur met hem in mijn bed omdat hij heel hard moest huilen toen hij in zijn eigen bed lag, maar slapen doet hij nog steeds niet. -O-

Verder hebben we vandaag een heerlijke dag gehad. T en S hebben de hele middag in de tuin gespeeld en apenstreken uitgehaald zoals klimmen op de tuinmeubels, aarde uit de tuin halen (en opeten :r), plantjes uit de tuin proberen te halen en ruzie maken omdat ze beiden hetzelfde speelgoed wilden hebben. Kortom, ik heb mijn handen vol aan die twee, maar het is echt zó leuk en tof om twee van die mini's rond te hebben kruipen! O+
pi_152601470
Mijn pasgeboren kind heeft zojuist 2 (twee!) stappen los gezet :o

Klinkt heerlijk Nikki (op het aarde eten na dan :P).

S kan voorlopig de tuin niet in want vriendje heeft antimierenspul gestrooid }:|
  donderdag 14 mei 2015 @ 20:47:33 #214
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152601806
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klap :W

XM hoe is het nu met je meisje?

Exode, herkenning alom. :') Gisteren wisten zelfs de kdv juffen niet meer wat ze met S moesten doen om hem te kalmeren. :X Hij heeft de hele dag gegild, boos gedaan en overstrekt. Het gekke is dat hij vandaag helemaal nergens last van heeft gehad. Het verschilt dus ook echt per dag. Sowieso heeft hij dat gedag thuis veel minder dan op het kdv heb ik het idee.

Wij mochten vandaag naar het cb voor prikken en consult. Ik moest wel lachen om de stats, je zou bijna denken dat ik gesjoemeld heb. :D Ik vind het echt bijzonder hoe ze qua lengte en gewicht zo hetzelfde zijn en qua uiterlijk en gedrag zo enorm van elkaar verschillen.

T.im. S.ven
Gewicht: 11060 11080
Lengte: 79 79

Ze deden verder keurig wat er van ze verlangd werd en ook de prikken gingen goed. Er was een arts in opleiding bij, dus de prikken kregen ze in plaats van stuk voor stuk gewoon tegelijkertijd. Dat scheelde wel in vergelijking met vorige keer.

T heeft volgens mij wel wat last van de prikken want hij wil niet slapen. Ik lig al een uur met hem in mijn bed omdat hij heel hard moest huilen toen hij in zijn eigen bed lag, maar slapen doet hij nog steeds niet. -O-

Verder hebben we vandaag een heerlijke dag gehad. T en S hebben de hele middag in de tuin gespeeld en apenstreken uitgehaald zoals klimmen op de tuinmeubels, aarde uit de tuin halen (en opeten :r), plantjes uit de tuin proberen te halen en ruzie maken omdat ze beiden hetzelfde speelgoed wilden hebben. Kortom, ik heb mijn handen vol aan die twee, maar het is echt zó leuk en tof om twee van die mini's rond te hebben kruipen! O+
Goede stats Nikki, en wat een lekker ondeugend stel heb je!

Hier wordt er driftig langs de tv-kast, salontafel en bank gestapt :) en vooral is zelluf doen het helemaal.

Nikki, wat voor kunstjes mogen ze tonen op het cb? Wij mogen 2 juni. Ik kan er zelf niet bijzijn, want mogelijk een seminar, dus ik moet manlief instrueren :P

Hebben jouw knullen al kiezen trouwens?

En Butter, losstappen :o

Fazz?? Waar blijf je met je dreumesje ? :W

En jij sterkte met je bokkige dreumes Exode.. Hopelijk is het snel over!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_152602911
Butter wat knap een twee stappen los lopend meisje! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Goede stats Nikki, en wat een lekker ondeugend stel heb je!

Hier wordt er driftig langs de tv-kast, salontafel en bank gestapt :) en vooral is zelluf doen het helemaal.

Nikki, wat voor kunstjes mogen ze tonen op het cb? Wij mogen 2 juni. Ik kan er zelf niet bijzijn, want mogelijk een seminar, dus ik moet manlief instrueren :P

Hebben jouw knullen al kiezen trouwens?
De kunstjes vielen enorm mee. Ze moesten blokjes pakken en in een doosje stoppen/aan de cb arts geven. Zover ik kon beoordelen deden ze dat om te checken of ze dingen die ze pakken ook weer loslaten. Verder vroeg ze hoe het ging met kruipen, zitten etc. Nou prima. En dat was het.

T heeft kiezen. Twee stuks in zijn bovenkaak. S heeft alleen 8 tanden en ook nog geen kiezen die op doorkomen staan. T heeft naast zijn twee kiezen ook 8 tanden overigens. ;)
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:26:28 #216
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152603210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Butter wat knap een twee stappen los lopend meisje! *O*

[..]

De kunstjes vielen enorm mee. Ze moesten blokjes pakken en in een doosje stoppen/aan de cb arts geven. Zover ik kon beoordelen deden ze dat om te checken of ze dingen die ze pakken ook weer loslaten. Verder vroeg ze hoe het ging met kruipen, zitten etc. Nou prima. En dat was het.

T heeft kiezen. Twee stuks in zijn bovenkaak. S heeft alleen 8 tanden en ook nog geen kiezen die op doorkomen staan. T heeft naast zijn twee kiezen ook 8 tanden overigens. ;)
Ah, meevallertje.. E. pakt dingen en reikt je ook dingen aan, maar laat niet altijd los.. Het is maar net hoe der pet staat..

Ah, qua tanden lopen E. en S. wel gelijk. Hier ook 8 bijtspijkers en volop bobbels in der mondje, maar nog niets in zicht ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:13:46 #217
73386 Fazz
onderweg
pi_152605148
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Fazz?? Waar blijf je met je dreumesje ? :W

:W Hij is officieel pas 2,5 uur 1 hoor dus ik ben nog ruim op tijd ;)

Even een crosspost:

F vond de ballonnen fantastisch! Kado's uitpakken begrijpt hij nog niet helemaal maar met wat hulp lukt het best :) Hij was een beetje beduusd van alle aandacht leek wel; hoe later het werd, hoe meer hij los kwam. Gelukkig kwam de zon ook nog door en hebben we fijn in de tuin kunnen zitten :s)

Fotospam *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152605386
Gefeliciteerd met je dreumes Fazz! *O* Wat een toffe foto's! O+
pi_152605642
Welkom Fazz en gefeliciteerd!
Ah Nikki, de tuin en het genieten klinken fijn.
Yeah Butter! Stapjes!

Onze bokkige vreetzak bokt nog lekker door en eet stukken minder dan normaal. Wel 3 uur geslapen vanmiddag en vanavond maar 5 minuutjes gehuild etc. Hij stapt nu ook buiten steeds beter, record staat op 20 stappen :)

Wij zijn dinsdag aan de beurt bij het CB, hij is dan 15 maanden. Ik zie wel op tegen de BMR inenting :(

Morgen gaan we met zijn 2tjes shoppen in Amsterdam, jaaaa! De kleine man naar het KDV en wij zijn vrij. Zin in!
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:55:32 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152607050
Toevallig exode, wij mogen ook dinsdag :) ben wel benieuwd naar de stats.

Welkom Fazz met je mooie mannetje! Leuke foto's!
KuikenGuppy
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:56:56 #221
73386 Fazz
onderweg
pi_152609725
Bf, wat goed 2 stappen los *O*

Nikki, heerlijk hè zo in de tuin O+

Fijne dag morgen Exode!

Ik lig een beetje te malen op bed. Ben zo teleurgesteld dat van mijn 3 broers er 1 de verjaardag blijkbaar vergeten is (woont niet in NL), de andere 2 wel zijn langsgekomen maar zonder kado en m'n 'schoonzussen' helemaal niets hebben laten horen :'( het voelt echt heel naar dat mijn kind blijkbaar niets betekent voor ze ;(
pi_152613314
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik lig een beetje te malen op bed. Ben zo teleurgesteld dat van mijn 3 broers er 1 de verjaardag blijkbaar vergeten is (woont niet in NL), de andere 2 wel zijn langsgekomen maar zonder kado en m'n 'schoonzussen' helemaal niets hebben laten horen :'( het voelt echt heel naar dat mijn kind blijkbaar niets betekent voor ze ;(
Mijn schoonzus en zwager hebben niets van zich laten horen. Zijn niet geweest of ook van iets van een felicitatie gedaan.

En mijn zusje stuurde me 's morgens (op de dagen van de verjaardagen) een appje en is ook verder niet geweest of afgemeld. Ik heb er ook niet meer naar gevraagd want dan krijg ik toch te horen: ik was niet uitgenodigd. Klopt want ik heb niemand uitgenodigd. Ik heb een datum geroepen voor beide verjaardagen op één dag (altijd de Zondag tussen beide verjaardagen in). Dus de meeste weten het wel. Ze hebben mijn zusje het laatste met sinterklaas gezien :')

Druk maak ik me er niet meer om. Leuk is het niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 08:03:16 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152613331
Dat is stom zeg Fazz -O-.
Maar het ligt iig niet aan de tofheid van jouw kind O+ :*.
KuikenGuppy
pi_152613665
Oh fazz dat is idd niet leuk.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 09:22:42 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_152614034
Fazz dat is stom -O-

Xm is Noor weer een beetje beter?

Vandaag begonnen zonder koorts hier *O* Veel snot en hoesten nu. En ze is schor arm meisje ;).
Gisterenmorgen was ze echt chagrijnig om alles brullen en driftig zijn. Duidelijk niet goed in haar vel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')