abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:47:54 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152437894
Nouja, ze is de 28e jarig. Liever nu dan met haar verjaardag. Maar het mag van mij wel voorbij zijn ja. Tegen pijn kan je nog pcm geven, maar tegen jeuk doe je zo weinig -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152438030
Badje met havermout hielp hier goed tegen de jeuk. Of met een washandje met havermout (en water) over haar lichaam. Top spul, havermout.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:53:10 #153
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152438048
Nou, idd! Ik hoorde dat een zemelenbadje wel goed helpt?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:55:17 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152438112
Ja, ze heeft net een half uur in een zemelenbad zitten klooien, terwijl we haar depten met een washand met havermout erin idd. Daarna in Kidsclin geweekt en nu hopen dat het slapen iets beter gaat.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152438418
Dat hoop ik ook voor jullie! Die jeuk lijkt me heel rot en sneu.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:06:17 #156
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152438435
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze heeft net een half uur in een zemelenbad zitten klooien, terwijl we haar depten met een washand met havermout erin idd. Daarna in Kidsclin geweekt en nu hopen dat het slapen iets beter gaat.
Fingers crossed!
pi_152438443
Dan heb je alles wel gehad, ja. Het enige wat nu overblijft is aftellen. Overigens duurde dat akelige jeukerige hier minder dan 10 dagen. Voor zover ik weet hoor, ze was toen 1,5. ;)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:06:56 #158
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152438458
Wij zijn druk bezig met proberen om de speen overdag in de ban te doen. We waren een paar maanden terug eigenlijk al speenloos overdag, maar na een periode van ziek zijn en erg huilerig blijven is de speen toch langzaamaan weer een gewoonte geworden. Wel alleen in huis, maar dan nog vond ik het vervelend worden dat het eerste dat ze roept als ze binnenkomt is 'peen!', gevolgd door 'doekie ook'.

Maandag zijn we cold turkey gestart :+ Ze vraagt nu al minder om de speen gelukkig en neemt dan genoegen met haar knuffeldoek.
We liepen donderdag langs een vader met 2 kindjes waarvan de jongste een speen in had. Nora zag dat, wees er naar en zei 'peen'. Toen ik bevestigde dat het meisje idd een speen in had zei ze: 'Nora geen peen', 'Nora doekie' <even nadenken> 'Nora zonder peen! :Y '.
Ik heb goede hoop :P

Dus hopelijk is dit de laatste foto met speen ;)

zaterdag 9 mei 2015 @ 20:09:52 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152438542
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:06 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Fingers crossed!
Helaas... Ze ligt alweer te jammeren...

Dit zijn echt de momenten dat ik zou willen dat ze bij ons kon slapen, maar dat gebeurt niet. Altijd spoken.
pi_152439215
Arme Noor. Ik vond de foto's op FB erg sneu eruit zien. Pokken op je rug zijn gemeen :(

En succes Sylver!

I. is ook erg leuk Franny O+

Wij waren vandaag op een verjaardag en Stip heeft echt alles ondergekotst :o Hij was vlak ervoor op z'n neus terecht gekomen en dat bloedde een beetje, maar blijkbaar is er toch meer bloed dan we dachten naar binnen gelopen en is hij daar dus heel misselijk van geworden want er kwam me toch een fontein :X Ook lekker over z'n vader en alle duplo waar ze mee aan het spelen waren :') onderweg ook nog een keer gespuugd maar daarna gelukkig niks meer. Hij ligt nu lekker te slapen naast me O+
pi_152441796
Franny wat lijkt I op je op die foto. O+ Fijn dat ze weer wat beter zonder je kan, dat geeft je in huis in ieder geval weer wat bewegingsvrijheid.

XM wat sneu dat Noor zo veel pokjes heeft. Ik heb drie kinderen met pokjes gehad en over het algemeen knappen ze na een dag of 3-4 wel weer op hoor. Natuurlijk zijn de pokjes dan nog niet weg, maar het echte ziek zijn met koorts e.d. is dan wel voorbij. Succes komende dagen. :*

Dot wat sneu dat Stipje zo misselijk werd van zijn bloedneus. Fijn dat het nu beter gaat met hem.

Sylver wat knap van haar dat ze het stoppen met de speen zo goed oppakt. Fingers crossed dat het zo goed blijft gaan.

Ik heb een bijna dreumesloze week achter de rug. Wij zijn van dinsdag op woensdag een nachtje weggeweest met onze grote (naar Plopsa de Panne). T en S hebben daarom een nachtje bij mijn zusje geslapen en dat ging prima. Alleen T heeft 's nachts even gespookt maar hij ging na een flesje weer slapen. Gisteren vierde L haar partijtje en zijn T en S een dag naar mijn vader geweest, ook dat ging weer prima.
Dit weekend hadden we nog niets te doen, maar heb ik besloten om morgen voor moederdag met de kinderen naar Burgers Zoo te gaan om lekker beestjes te kijken. Ik ben zo benieuwd hoe de jongens op de beestjes gaan reageren. O+

Verder heb ik een ander kind sinds ik ben gaan dragen. S vind het heerlijk in de draagzak en kan zich na even gedragen te zijn veel beter zelf vermaken. Hij zit inmiddels liever in de draagzak dan in de wandelwagen. O+ Het lijkt erop dat S zijn moeilijke periode waarin hij alleen maar bij mij wilde zijn bijna achter zich heeft gelaten. Minder handig is dat T nu aan zijn 'ik wil alleen bij mama en niets anders' periode begonnen is. :+ Als T niet lekker in zijn vel zit doe ik hem nu ook in de draagzak en dat helpt prima tegen het grote verdriet dat hij nu vaak heeft.

Verder ben ik samen met de jongens lekker aan het genieten van het mooie weer. T en S zijn echte buitenkinderen, zodra ik 's morgens de gordijnen open doe gaan ze naar het raam toe en wijzen ze al 'da da' roepend naar buiten. O+

Samenvatting: Het gaat hier lekker zijn gangetje. :)
  zaterdag 9 mei 2015 @ 21:53:17 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152442154
Ach Dot, wat sneu! Gelukkig nu weer opgeknapt.

Wat fijn Nikki! Klinkt als een goede week. En fijn dat het dragen zo goed gaat. En veel plezier morgen! Noor en de manduca zijn nooit een ideale combi geweest. Maar ook weinig geprobeerd daardoor.

Dag of 3-4.. Ik hoop het! Koorts heeft ze niet echt lijkt het, maar ze is nu echt wel heel sneu -O-.
pi_152446163
Sylver, wat is ze mooi! (met of zonder speen!). Hopelijk lukt het nu. Vind dat wel stoer hoor. Ik ben zelf als kind totaal verslaafd geweest aan duimen, dat konden ze me met geen mogelijkheid afleren. Ik kan me ook nog herinneren dat ik dacht: ja maar, hoe moet ik ooit zonder het duimen??? 8)7 . Ik was acht toen ik het toch afleerde. Dus als een kindje het op deze manier kan, van de speen af, vind ik het knap. I heeft het allemaal niet, geen speen, duim of doekje. Ze vindt het allemaal niet interessant. Lekker makkelijk.

Dot, wel goed dat jullie de link konden leggen met de bloedneus. Denk niet dat ik daar op was gekomen! Het is altijd wel fijn als je zoiets kunt plaatsen.

Ik vind het zo tof dat het S. zo duidelijk goed heeft gedaan dat je bent gaan dragen, Nikki. Dus nu heeft T. bedacht dat dat eigenlijk wel een fijn plekje is, zo in de draagzak? Slim van 'em. ;) .

Veel plezier morgen!

En sowieso iedereen: fijne moederdag! Het cadeautje dat I op het kdv heeft gemaakt, ligt al te wachten, ingepakt en al, met een briefje erop: voor mijn lieve mama, kusje I. Ook al heeft de kdv leidster dat erop zitten schrijven, toch vind ik het ontroerend om dat te lezen. :') . :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152446491
Ik moest ook een beetje huilen om het gedichtje dat bij het cadeautje zit :')

Succes met het afkicken van de speen

En succes met de pokken

Fijne dag morgen Nikki

Franny wat is I toch een mooierd O+
En wat is jouw haar ineens lang.
Nou ja, in mijn herinnering was het iig een stuk korter :P
pi_152451584
Ja Franny T vindt het dragen toch ook wel fijn. Dat was in eerste instantie niet zo, maar hij zag vast hoe leuk zijn broertje het had in de zak en wilde toen ook. ;)

Mijn man en dochter hoor ik nu een ontbijtje maken. Net kwam L al even naar me toe en aaide heel lief over mijn arm terwijl ze fluisterde: "Mama je moet nog wel even in bed blijven hoor, anders wordt het verpest." :') O+ Ik ben benieuwd waar ze straks mee aankomt, ze is al een paar weken bezig met wanneer het moederdag is en dat mama dan in bed moet blijven. Ik vind het zo leuk dat ze nu zelf echt dat besef heeft. Haar knutsels bedenkt, maakt en verstopt ze nu ook zelf. Ik vind dat ook echt hoe moederdag moet zijn. Natuurlijk is een lekkere badschuim lekker, maar het kan in de verste verte niet op tegen je kindjes die zelf hun best hebben gedaan om iets moois voor je te knutselen. O+
pi_152451705
Wat lief Nikki O+

Hier slaapt alles nog :')
pi_152451706
Zo vind ik ook dat Moederdag moet zijn, Nikki! Nog een paar jaar wachten, dus. :P Mijn man is weg dus ik maak mijn eigen ontbijt (nutellacroissants en groentenfruitsapje :9 ) en ga dan naar mijn moeder om mijn eigen gemaakte badzout te geven. :D
pi_152451966
Oh, wat heerlijk Nikki! Mijn vriend heeft gewerkt vannacht, dus Stip en ik hebben samen een krentenbol gegeten voor moederdag :) Ik weet ook niet of hij een kdv knutsel heeft, want mijn vriend haalt hem altijd op.

Ik was er ook niet zelf opgekomen, Franny, maar iemand van de visite zei het en vond het wel heel logisch klinken.

Fijne moederdag dames!
pi_152453090
Fijne moederdag iedereen! :*
Ik lig nog lekker in bed te luieren, midden in een chaos van zelfgemaakte knutsels, cadeaupapier en een mislukt ontbijtje (ik eet altijd cruesli met yoghurt of brintapap als ontbijt, maar het werd pijnlijk duidelijk dat papa eigenlijk nooit meeontbijt.... Ik kreeg brinta met yoghurt... Yuk! Volgend jaar toch maar hinten richting croissantjes en aardbeien ;) )
  zondag 10 mei 2015 @ 11:12:21 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152453790
Hier kwam Noor echt ziek uit bed. Koorts hangerig, dreinerig... En toen we na de pap vroegen wat ze wilde, was het "bedje toeoeoeoeoeoeoe". Dus ze is drie kwartier op geweest en slaapt nu alweer anderhalf uur. Ze had ook koorts, dus maar pcm gegeven. Arm ding ;(.
pi_152463593
Arme Noor... en arme mama. Je had je moederdag waarschijnlijk ook een stuk gezelliger voorgesteld.
Lukt het al een beetje om de jeuk onder controle te krijgen? Beterschap! :*
  zondag 10 mei 2015 @ 19:30:43 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152466715
Nee, niet echt. Ze heeft ook weer geslapen van 14-16. Baby-tijden herleven... Enige dat een beetje verlichting geeft voor de jeuk is in bad. Dus dat doen we dan voor het slapen gaan. Ze had net nog 39 graden koorts. Het einde is nog niet in zicht helaas...
pi_152466763
Wat naar XM! Beterschap!
Ik zag een erg leuke foto van Franny :)
En ik las een logeerpartij van T en S. Leuk!

Fijne moederdag iedereen!

Ik ben de hele dag met de kleine man naar mijn moeder geweest. Mijn vrouw thuis aan de klus. Erg fijne dag, alleen maar buiten gespeeld en gelachen.

Ik weet niet of er iemand nog een poets nodig heeft? Ons ventje maakt ineens graag schoon. Geef hem een doekje en hij gaat poetsen, alles wordt schoongemaakt. Tot aan de haren van zijn mama aan toe.
pi_152467921
XM beterschap voor je meisje :*

Exode, maakt hij ook alles schoon met hetzelfde doekje? :D
Dat doet Riley dus. Dan geven we haar een doekje (zo'n toetendoekje) en dan maakt ze haar stoel schoon. Dan de tafel. Vervolgens de hond en de vloer kan dan ook nog wel even met dat doekje :D
pi_152469579
XM beterschap voor je meisje. :*

Exode, handig zo'n schoonmakend kind. :D

Shandaly je ontbijt. _O- Ik zou als ik jou was volgend jaar ook gewoon voor de croissantjes met aardbeien gaan. ;)

Wij waren vandaag in Burgers Zoo. Wat een toffe dierentuin is dat, lekker veel ruimte voor de dieren in vergelijking met andere dierentuinen en leuke speeltuintjes. :) De kinderen vonden het fantastisch. De reis ernaartoe was wel wat lang (1.5 uur), maar het ging redelijk goed. T en S waren nog niet echt in de dieren geïnteresseerd, maar L des te meer. Het weer werkte ook goed mee. Al met al hebben we een heel fijne dag gehad. O+

In de spoiler een kleine fotospam van vandaag. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')