Jouw B had echt zo mijn S kunnen zijn. Die gaat van lief spelen ook instant over op krijsen, smijten, hoofd op de grond bonken/ter aarde storten aka stervende zwaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 07:41 schreef exode het volgende:
Naar Fazz, knuffel!
B zit in de uitprobeer sprong dinges. Gelukkig niet 24 uur per dag maar het is best heftig. Nu zit ie bijvoorbeeld al 15 minuten met een doosje met deksel te spelen en is lief en blij enzo, maar dat kan zo overgaan in het doosje gillend wegsmijten.
Wat een leuke jasjes Nikki!
Wij hebben oa deze besteld: http://www.next.co.uk/g9d178s1 swimsuit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry voor de offtopic rant in spoiler. dit zit me blijkbaar nog erg hoog...
(terug naar de babys)Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Lekker palingHeb je een goed adresje in de buurt?
En heb je nu 2 draagzakken
![]()
![]()
F gaat morgen trakteren op het kdv dus ik ben vanavond bezig geweest met de traktatie. Het is redelijk gelukt vind ik zelfMet F's favoriete fruit: blauwe bes & watermeloen
Wat een gave traktatie! Daar gaan ze vast en zeker lekker van smullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paling halen wij echt al zolang ik me kan heugen bij Dirk en Anneke Eveleens in Burgerveen. Mijn ouders deden dat vroeger al en nu doe ik het. Die paling is
Hillie dat klinkt inderdaad als een erg lastige fase. Fingers crossed dat het snel beter gaat.
Mijn zus woont in hoofddorp, ik ben gek op vis en kuiken ook, misschien gaan we jullie traditie gewoon eens uitproberen binnenkortquote:Op zondag 17 mei 2015 22:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat een gave traktatie! Daar gaan ze vast en zeker lekker van smullen.
Paling halen wij echt al zolang ik me kan heugen bij Dirk en Anneke Eveleens in Burgerveen. Mijn ouders deden dat vroeger al en nu doe ik het. Die paling is
Hillie dat klinkt inderdaad als een erg lastige fase. Fingers crossed dat het snel beter gaat.
Ja bij Vijfhuizen langs de Polderbaan. Vroeger was het leuker hoor, toen had je een spotplaats bij de Kaagbaan en landden de vliegtuigen een stuk dichterbij, maar die plek bij de Kaagbaan is weg en daar is deze voor in de plaats gekomen. Voor mij is het echt jeugdsentiment, mijn zusje en ik zaten vroeger onder een dekentje op de achterbank van de auto, aten een patatje en keken vliegtuigen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef Burdie het volgende:
Paling
Waar gaan jullie vliegtuigen kijken, Nikki? Op zo'n spotterslocatie ofzo?
Denk dat we een ander kabouterpad hebben. Verder loopt er in het bos geen pad volgens mij. En zou wel heel toevallig zijn in zon klein dorpjequote:Op zondag 17 mei 2015 22:46 schreef Burdie het volgende:
Paling
Waar gaan jullie vliegtuigen kijken, Nikki? Op zo'n spotterslocatie ofzo?
Dat ziet er leuk uit Fazz!
Hillie, kabouterpaddie is leuk he?! Wij waren daar vandaag vlakbij, op het familiepad elders in hetzelfde bos (en nu herinner ik me ineens dat ik nog zou dmmen over die broeken
![]()
![]()
).
Ignore mijn post maar, ben heftig in de warquote:Op maandag 18 mei 2015 00:19 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Denk dat we een ander kabouterpad hebben. Verder loopt er in het bos geen pad volgens mij. En zou wel heel toevallig zijn in zon klein dorpje![]()
En dm over broekenIk denk niet met mij, of ik ben vergeetachtig aan het worden.
we hebben pas wel ge pm't over Teva's.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vandaag was T aan de beurt om zijn zus rond te rijden door de huiskamer.Check hoe T loopt zonder zijn knieën te buigen, het is echt een houten klaasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |