Deze? http://www.oeiikgroei.nl/(...)umes/bokkensprongen/quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:24 schreef exode het volgende:
Al die zieke schatjes hier, beterschap!
Het trappen en kronkelen met verschonen, kunnen wij alleen voorkomen door hem zijn Vtech afstandsbediending in zijn handen te geven. En dan snel verschonen.
Is er bij 14,5 maand een sprong? Hij heeft nu al 3 avonden dat hij 's avonds niet wil gaan slapen, huilen, krijsen etc. Dat is voor ons erg wennen....hij gaat normaal altijd tussen 18:30 en 19:00 slapen, altijd kletsend, nooit huilend. Nu valt ie pas tegen 20:00 in slaap. Dat maakt me op zich niet uit, maar dat enorme huilen en krijsen alsof er van alles aan de hand is. Zijn middagslaap gaat wel goed.
Gewoon een goede griep/virus. Beetje vocht achter de oortjes. Brullen bij het aan en uitkleden zo zieligquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:27 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm... fijn dat ze het toch even willen checken. Ga ik nu duimen dat je lekker voor niets gaat
Ohja! Hier ook al 2 weken feest met gaan slapen. We zitten hier weer ouderwets tot 22.00 met een feestdreumesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze? http://www.oeiikgroei.nl/(...)umes/bokkensprongen/
Ook hier herkenbaar, alleen gisteren niet. Misschien was het maar even.
Ach sneu! Maar toch fijn dat ze even bekeken isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gewoon een goede griep/virus. Beetje vocht achter de oortjes. Brullen bij het aan en uitkleden zo zielig
Goede stats Nikki, en wat een lekker ondeugend stel heb je!quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klap![]()
XM hoe is het nu met je meisje?
Exode, herkenning alom.Gisteren wisten zelfs de kdv juffen niet meer wat ze met S moesten doen om hem te kalmeren.
Hij heeft de hele dag gegild, boos gedaan en overstrekt. Het gekke is dat hij vandaag helemaal nergens last van heeft gehad. Het verschilt dus ook echt per dag. Sowieso heeft hij dat gedag thuis veel minder dan op het kdv heb ik het idee.
Wij mochten vandaag naar het cb voor prikken en consult. Ik moest wel lachen om de stats, je zou bijna denken dat ik gesjoemeld heb.Ik vind het echt bijzonder hoe ze qua lengte en gewicht zo hetzelfde zijn en qua uiterlijk en gedrag zo enorm van elkaar verschillen.
T.im. S.ven
Gewicht: 11060 11080
Lengte: 79 79
Ze deden verder keurig wat er van ze verlangd werd en ook de prikken gingen goed. Er was een arts in opleiding bij, dus de prikken kregen ze in plaats van stuk voor stuk gewoon tegelijkertijd. Dat scheelde wel in vergelijking met vorige keer.
T heeft volgens mij wel wat last van de prikken want hij wil niet slapen. Ik lig al een uur met hem in mijn bed omdat hij heel hard moest huilen toen hij in zijn eigen bed lag, maar slapen doet hij nog steeds niet.
Verder hebben we vandaag een heerlijke dag gehad. T en S hebben de hele middag in de tuin gespeeld en apenstreken uitgehaald zoals klimmen op de tuinmeubels, aarde uit de tuin halen (en opeten), plantjes uit de tuin proberen te halen en ruzie maken omdat ze beiden hetzelfde speelgoed wilden hebben. Kortom, ik heb mijn handen vol aan die twee, maar het is echt zó leuk en tof om twee van die mini's rond te hebben kruipen!
De kunstjes vielen enorm mee. Ze moesten blokjes pakken en in een doosje stoppen/aan de cb arts geven. Zover ik kon beoordelen deden ze dat om te checken of ze dingen die ze pakken ook weer loslaten. Verder vroeg ze hoe het ging met kruipen, zitten etc. Nou prima. En dat was het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Goede stats Nikki, en wat een lekker ondeugend stel heb je!
Hier wordt er driftig langs de tv-kast, salontafel en bank gestapten vooral is zelluf doen het helemaal.
Nikki, wat voor kunstjes mogen ze tonen op het cb? Wij mogen 2 juni. Ik kan er zelf niet bijzijn, want mogelijk een seminar, dus ik moet manlief instrueren![]()
Hebben jouw knullen al kiezen trouwens?
Ah, meevallertje.. E. pakt dingen en reikt je ook dingen aan, maar laat niet altijd los.. Het is maar net hoe der pet staat..quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Butter wat knap een twee stappen los lopend meisje!
[..]
De kunstjes vielen enorm mee. Ze moesten blokjes pakken en in een doosje stoppen/aan de cb arts geven. Zover ik kon beoordelen deden ze dat om te checken of ze dingen die ze pakken ook weer loslaten. Verder vroeg ze hoe het ging met kruipen, zitten etc. Nou prima. En dat was het.
T heeft kiezen. Twee stuks in zijn bovenkaak. S heeft alleen 8 tanden en ook nog geen kiezen die op doorkomen staan. T heeft naast zijn twee kiezen ook 8 tanden overigens.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Fazz?? Waar blijf je met je dreumesje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonzus en zwager hebben niets van zich laten horen. Zijn niet geweest of ook van iets van een felicitatie gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik lig een beetje te malen op bed. Ben zo teleurgesteld dat van mijn 3 broers er 1 de verjaardag blijkbaar vergeten is (woont niet in NL), de andere 2 wel zijn langsgekomen maar zonder kado en m'n 'schoonzussen' helemaal niets hebben laten horenhet voelt echt heel naar dat mijn kind blijkbaar niets betekent voor ze
Heel herkenbaar helaas... Ik had er ook heel erg moeite mee dat we laatst bij Lars' verjaardag wel een verjaardagskaartje van een vriendin kregen, maar niet van mijn broertje, en ook niet van mijn schoonzusje. Met als smoes "we wisten jullie adres niet". Kom op zeg, we zijn een half jaar geleden al verhuisd!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik lig een beetje te malen op bed. Ben zo teleurgesteld dat van mijn 3 broers er 1 de verjaardag blijkbaar vergeten is (woont niet in NL), de andere 2 wel zijn langsgekomen maar zonder kado en m'n 'schoonzussen' helemaal niets hebben laten horenhet voelt echt heel naar dat mijn kind blijkbaar niets betekent voor ze
Met hier en daar nog een verse pokkel. Maar het gaat de goede kant op!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:43 schreef Duvel het volgende:
Noor is weer OK, nog wel korstjes maar niet meer ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren op de kinderboerderij de grootste lol gehad met alle diertjes. In de speeltuin 30x van de glijbaan af. Helaas kukelde hij 1x van het trappetje af, zo face down, en had toen een mond en neus vol zand en houtsnippers.
Maar even spoelen en een knuffel en toen kon hij wilde hij weer.
Toch maar even er achter gaan staan.
Weet ik niet want ik mag er niet kijken van mezelfquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Maarrrr Next dusHebben ze weer nieuwe dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |