Franny wat lijkt I op je op die foto.

Fijn dat ze weer wat beter zonder je kan, dat geeft je in huis in ieder geval weer wat bewegingsvrijheid.
XM wat sneu dat Noor zo veel pokjes heeft. Ik heb drie kinderen met pokjes gehad en over het algemeen knappen ze na een dag of 3-4 wel weer op hoor. Natuurlijk zijn de pokjes dan nog niet weg, maar het echte ziek zijn met koorts e.d. is dan wel voorbij. Succes komende dagen.

Dot wat sneu dat Stipje zo misselijk werd van zijn bloedneus. Fijn dat het nu beter gaat met hem.
Sylver wat knap van haar dat ze het stoppen met de speen zo goed oppakt. Fingers crossed dat het zo goed blijft gaan.
Ik heb een bijna dreumesloze week achter de rug. Wij zijn van dinsdag op woensdag een nachtje weggeweest met onze grote (naar Plopsa de Panne). T en S hebben daarom een nachtje bij mijn zusje geslapen en dat ging prima. Alleen T heeft 's nachts even gespookt maar hij ging na een flesje weer slapen. Gisteren vierde L haar partijtje en zijn T en S een dag naar mijn vader geweest, ook dat ging weer prima.
Dit weekend hadden we nog niets te doen, maar heb ik besloten om morgen voor moederdag met de kinderen naar Burgers Zoo te gaan om lekker beestjes te kijken. Ik ben zo benieuwd hoe de jongens op de beestjes gaan reageren.
Verder heb ik een ander kind sinds ik ben gaan dragen. S vind het heerlijk in de draagzak en kan zich na even gedragen te zijn veel beter zelf vermaken. Hij zit inmiddels liever in de draagzak dan in de wandelwagen.

Het lijkt erop dat S zijn moeilijke periode waarin hij alleen maar bij mij wilde zijn bijna achter zich heeft gelaten. Minder handig is dat T nu aan zijn 'ik wil alleen bij mama en niets anders' periode begonnen is.

Als T niet lekker in zijn vel zit doe ik hem nu ook in de draagzak en dat helpt prima tegen het grote verdriet dat hij nu vaak heeft.
Verder ben ik samen met de jongens lekker aan het genieten van het mooie weer. T en S zijn echte buitenkinderen, zodra ik 's morgens de gordijnen open doe gaan ze naar het raam toe en wijzen ze al 'da da' roepend naar buiten.
Samenvatting: Het gaat hier lekker zijn gangetje.