abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152705945
Dat klinkt gezellig Nikki, vliegtuigen kijken! Goed idee ook, B kijkt standaard op als hij een vliegtuig hoort. :)
Burdie, hihi, dreumes mee is extra gezellig he?!
Fijn Dot, ik hou van Zeeland!

BMR, morgenochtend is het zover. Pffff. Stomme inentingen.

De bokkige jongen is wel wat veranderd in een gezellige jongen overigens. :) Gisteren gewoon een hele leuke dag gehad. Bij de kinderboerderij uiteraard weer alle dieren geaaid. 's avonds zelf pizza gemaakt en B mocht helpen met het beleggen van de pizza. Beetje jammer dat het meeste al op was voor het op de pizza lag. :D

Wij houden het weer in de gaten, eigenlijk willen we komend weekend naar een camping om de vouwwagen uit te proberen. Maar elke dag is de voorspelling anders....
pi_152706078
Nee, toch nog niet beter... Bah :'(. Ik heb vast al eens gezegd dat ik emetofobie heb, dus inmiddels is dit wel echt een vakantie from hell...
Home is where the O+ is...
pi_152706090
Cwen fijn dat jullie genoten hebben. En fijn dat E weer beter is.

Sac zit ook in een fase. Als ze iets niet wil gaat ze met haar armen over elkaar staan. Ze weigert dan verder te lopen en/of loopt een andere kant op.

ze duwt mij ook weg of slaat :{

Geen leuke fase hoor.
pi_152706561
Exode fijn dat het weer beter gaat met B! :)

Cwen beterschap voor Ellie. Ik dacht eerlijkgezegd dat emetofobie alleen betrekking had op jezelf, maar het speelt dus ook op als anderen overgeven? Jemig, hopelijk knapt ze snel weer op.

FR dat is ook geen leuke fase. Lastig hè om dan duidelijk maken dat slaan/duwen geen gewenst gedrag is. -O-

Ik heb steeds vaker tweeling smeltmomentjes. Gisteren zaten T en S samen in bad keihard te spetteren. Telkens als de één stopte ging de ander verder. Ze probeerden volgens mij echt het aantal spetters dat de ander maakte te evenaren of iets dergelijks. :D Opeens stopte S met spetteren, zegt: "Aaaaiii" en begint T over zijn hoofdje te aaien. O+ Het zag er echt enorm schattig uit. T was er overigens niet van gediend, die begon heel hard om zich heen te meppen en te knorren. :')
pi_152706671
O+ Nikki!
Ah wat naar Cwen! Hopelijk gaat het snel beter met E!

Ik denk dat het bokkige ook minder is omdat hij nu echt veel beter kan stappen. Hele afstanden legt hij nu af. Hij doet het liefst alles stappend. Hij valt nog vaak, maar altijd netjes op zijn billen. Hij is nu minder gefrustreerd denk ik. Overigens gaan we morgen maar eens brood proberen als ontbijt, onze vreetzak eet maar de helft van zijn pap op sinds een week. Al het andere gaat er wel goed in. Wie weet is hij pap moe ofzo.
pi_152724625
Vandaag was T aan de beurt om zijn zus rond te rijden door de huiskamer. :D Check hoe T loopt zonder zijn knieën te buigen, het is echt een houten klaasje. :')
pi_152727785
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vandaag was T aan de beurt om zijn zus rond te rijden door de huiskamer. :D Check hoe T loopt zonder zijn knieën te buigen, het is echt een houten klaasje. :')

O+ O+
  maandag 18 mei 2015 @ 21:10:17 #283
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152727987
Het is wel een vreselijk aandoenlijk gezicht Nikki O+

Mijn dame gaf me zaterdag natte oogjes.. Ze had bij mijn ouders gelogeerd en ze brachten haar zaterdag thuis. Ze zat nog in de auto en toen ik naar buiten kwam kreeg ze me in het vizier, en opeens out-of-the-blue was het op standje héééél blij: mamaaaaaaaaaaaaa O+

Welkom thuis Cwen.. :)

Hoe ging het kamperen/met de vouwwagen Exode?! :)

En nog van harte met Femke, Shandaly :) *O*

Mama's met lastige dreumesjes, sterkte! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_152729718
Aaaah Nikki! Leuk.
We gaan hopelijk komend weekend Rijst :)
  maandag 18 mei 2015 @ 21:45:12 #285
73386 Fazz
onderweg
pi_152730153
Ah Nikki wat een schattig filmpje O+ Is T weer helemaal opgeknapt?
Het palingadres sla ik op!

Klinkt als een goede vakantie Dot! :)

Cwen, ik moest even opzoeken wat emetofobie is :') Vervelend dat E nog niet beter is :*

Het trakteren op de opvang ging zozo... F vond het maar raar allemaal, wilde z'n muts niet op en begreep niet wat er aan de hand was. Z'n favoriete leidster heeft hem toen vast gehouden en toen ging het beter :) De traktatie viel goed! Al vonden niet alle kinderen die 'druifjes' lekker hoorde ik. Het waren blauwe bessen ja :{w :') Gelukkig heeft F er voor gezorgd dat ze toch allemaal opgingen :7
pi_152730679
T was vanavond gewoon gezellig. Hij heeft vandaag wel veel geslapen op het kdv, maar was verder gewoon vrolijk. Ik hoop dat het hierbij blijft.

Ik snap wel dat F het trakteren een beetje vreemd vond, sta je als dreumes ineens voor een hele groep baby's en wordt je toegezongen. :?
Ik moest gniffelen om de druifjes opemerking. :+
pi_152739494
Hihi Faz! druifjes :D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:07:12 #288
73386 Fazz
onderweg
pi_152739745
Ja zo exotisch zijn blauwe bessen toch ook weer niet :? :D
pi_152739785
Vind ik wel hoor Fazz :D
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:21:05 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152739931
Druifjes :D zijn ook vies toch? :{w ;).

Kuiken kan tegenwoordig zelf de tv aan zetten ( ;( ) en staat nu vol aandacht naar 'Nederland in beweging' te kijken :')!
Oh, hij begint nu ook mee te doen :D :') O+.
KuikenGuppy
pi_152739944
O+ :D Burdie!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:23:03 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152739971
Door de knietjes, op de tenen, armen in de lucht, ik lach me gek :').
KuikenGuppy
pi_152740487
Kuiken O+ :') :D _O- O+
pi_152740588
Filmpjeeeee Burdie!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 09:51:54 #295
73386 Fazz
onderweg
pi_152740614
Hahaha, kuiken in beweging _O-
pi_152740741
Kuiken! O+ _O-
pi_152741323
Hoppa, 78,8 cm, 11,9 kilo is onze 15 maanden oude dreumes. Inentingen gingen aardig aldus mijn vrouw, ze had zijn lievelingsknuffel meegenomen en dat scheelde behoorlijk.

Verder allerlei algemene vragen en wat 'trucjes' waar hij voor geslaagd is ;)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:39:37 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152741664
Goede stats dus exode! Wat voor vragen en truukjes hadden ze?
Wij hadden ook gemoeten vandaag (go afgezegd en alles) maar het ging uiteraard weer eens niet door :').
Ik denk dat ik morgen zelf even naar het weeguurtje ga een misschien de afspraak helemaal cancel. Dom gedoe hier :{w.
KuikenGuppy
pi_152741979
Waarom ging het niet door Burdie?
Wij moesten eigenlijk 4 weken geleden, maar dat werd ook afgezegd, wel ruim vantevoren gelukkig.

Hij moest blokjes vasthouden en in een emmertje doen. En verder werd zijn motoriek getest, maar mijnheer stapt als een dolle dus dat was snel klaar. En er moesten wat woordjes gezegd worden, maar onze dreumes komt niet verder dan blablablablaMAMAblablablabla. Veel vragen over eten, of hij met de pot (nou ja zeg!) meeeet en of we al gewone melk geven.

Stats prima, maar wel wat boven de gewicht curve, dat kwam wel goed. (alsof wij ons daar zorgen over maken.... :D ) Mijn vrouw had de 'vreemde' verpleegster, die weet nooit zo goed een houding te geven. Maar de inentingen had ze er zo in zitten gelukkig.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 10:59:02 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152742159
Oja, met de grote 'LET OP TWEE MAMA'S' aantekening op het dossier he :+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')