quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Achterlijk topic, het kind heeft een tic. Zoals zoveel kinderen van die leeftijd. Daar groeien ze wel overheen.
Achterlijk topic, het kind heeft een tic. Zoals zoveel kinderen van die leeftijd. Daar groeien ze wel overheen.
Volgens mij was ze daar aan het meezingen met de muziekquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:29 schreef roos94 het volgende:
Oordeel zelf.
[ afbeelding ]
en:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_helemaal_goed.html
No hate, vroeg me gewoon af wat jullie hiervan denken
Ik dacht altijd dat je dat eruit moest slaan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Het bleek dat die aanpak niet werkte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je dat eruit moest slaan.
Hehe, dacht ik in eerste instantie ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgens mij was ze daar aan het meezingen met de muziek
Is ook zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik in eerste instantie ook.
Ze was niet aan het meezingenquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is ook zo.
TS is een stomme kinderhater.
Beetje populair proberen te doen met geenstijl-filmpjes
Nah, de hele uitzending door was goed te zien dat ze tics had. En een spannende dag, dus waarschijnlijk erger dan normaal.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is ook zo.
TS is een stomme kinderhater.
Beetje populair proberen te doen met geenstijl-filmpjes
ik lach helemaal nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef Fylax het volgende:
Echt hoor TS, mijn vingers jeuken door jou. In het KoningsdagTVTOPIC zat je ook al steeds te haten op haar tics. Hoop dat jij tics krijgt, kijken of je dan ook nog lacht. Slet.
Ik moest hard lachen van die beweging.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:42 schreef mootie het volgende:
Neuh, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik lach helemaal nieten ik "haat" ook niet. ik vind het gewoon interessant.
idiotquote:
Ja, is ze een toekomstige touretter. Puur interesse.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik lach helemaal nieten ik "haat" ook niet. ik vind het gewoon interessant.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:56 schreef roos94 het volgende:
Hoogtepunten van koningsdag 2015: Amalia die meezong met Ten Feet Tall en de tics van Alexia
Leuke posts hoor van je.quote:Op maandag 27 april 2015 14:04 schreef roos94 het volgende:
Doei alexia bedankt voor het redden van deze viering
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
idiotdenk je dat ik daarom ga lachen? ik verwacht alleen zoiets gewoon niet van te voren. + de koningsdag uitzending zelf was tergend saai, dus tenminste nog iets verrassends.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |