abonnement Unibet Coolblue
pi_435891
Wat is dat?

Speelt oranje soms een wedstrijd vanavond?
Het is al 20.30 geweest en nog geen topic over de uitzending?

Ja, inderdaad, hij was niet te pruimen. Wat gebeurde er eigenlijk?

pi_435902
ze waren aan het voorlezen geloof ik...

en Robin zei zomaar rotbeest (of zoiets) tegen de geit

  woensdag 1 november 2000 @ 20:40:25 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_435909
Er werd vooral veel gefluisterd. ssssst niet te hard praten.

En Ferdi en Hieke lagen te rotzooien onder een deken

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 01-11-2000 20:41]

pi_435959
Kom op jongens, er is vast nog wel meer gebeurd...
uuuuuuuuuhm....

oja!

kim, Annet en Koos hebben patat gegeten in de dagboekkamer! Het BB- team deelt mee dat de schrijfwaren ingeleverd moeten worden.
Vervolgens zegt Annet drie woorden te veel; 'Goed, we begrijpen het'. en daarmee gaat de discussie in tussen een giftige Koos en Annet die zichzelf op alle mogelijke manieren eruit probeert te praten. Ze krijgt gelijk maar van Koos te horen dat ze er niks van bakte op de hometrainer, drie weken geleden.
Dat was wel grappig.

pi_435960
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii
  woensdag 1 november 2000 @ 21:13:21 #6
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_435969
Bianca peptalkt Koos zodat hij zal blijven. Kan ze wel goed eigenlijk. Koos blijft dus wel zo lijkt het (zie ook streams vandaag)

Kim zei ook nog iets zinnigs over het schrijf-incident. 'Je wist dat het niet mocht, daar stel je je ook op in. Dat ze het dan toch even toelaten dat is dan mooi meegenomen. Maar als ze het dan toch afpakken, pech gehad dan maar.' Iets dergelijks.

pi_435988
Ik vind dat het de bewoners verboden moet worden om nog te fluisteren....zo is er toch geen reet van te verstaan....of er moet ondertiteling komen...

Nee, 't was jammer: er was bar-weinig aan. Ja Hieke en Ferdi leek me interessant, maar ja, daar zag je niets van.....

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_436216
Iedere avond denk ik: lekker kijken.
En iedere avond valt het weer tegen.
Schuldige: onze streamers !
Bij vrijwel alles denk ik: o ja, dat wist ik al. En de beelden bedenk ik er zelf wel bij.Voordeel is dat het beeld via TV veel duidelijker is.
pi_436255
Dit is een drama. Straks krijgen we nog te zien hoe Annet naar buiten kijkt.

Veronica moet de bewoners dreigen met maatregelen als ze niet snel wat laten zien:

-veel minder voedsel voor de bewoners. Iedere dag krijgt de leukste bewoner van die dag zijn favoriete maaltijd. Die moet hij alleen, in verplicht bijzijn van zijn medebewoners opeten.
-geen water om te wassen of douchen.
-verlaging van de kamer temperatuur naar 15 graden.

Dat zal ze leren. Als ze dan niet zelf voor amusement zorgen, dan doen de omstandigheden dat wel.

Ed is ok.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')