Weet je wat het is, DKup maakt een paar dagen geleden toch wel een soort 'statement' hier. Maar er wordt dan geen gevolg aan gegeven. Dat snap ik niet. Zeg dan niks.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit gedoe is al 1,5 jaar bezig en het wordt gewoon niet gedaan, dus laat het lekker gaan joh. Kan me ook niet voorstellen dat het je echt zoveel uit maakt. Filter, scroll door en als je je teveel ergert klik t ff weg
Ja sorry, ik krijg er een slecht humeur van omdat het de tweede keer in een paar dagen is dat blijkt dat je gewoon niets meer in de COS kunt zeggen over offtopic posten. Ik moet mijn nek maar niet meer uitsteken.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet niet alle moderatie en ik ga niet bij elke dm óók nog een dm aan de "benadeelde" partij sturen dat ik een dm naar de opponent gestuurd heb.
Overigens heb ik in de COS wel laten blijken dat ik achter je verwijzing naar het andere topic stond.
En "brutale bek" vind ik echt overtrokken.
De COS staat vaak zo vol bagger dat je blijft 'ff weg klikken'. De laatste anderhalve dag ging het goed, hulde voor iedereen, maar dan begint het weer en is men er nog trots op ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit gedoe is al 1,5 jaar bezig en het wordt gewoon niet gedaan, dus laat het lekker gaan joh. Kan me ook niet voorstellen dat het je echt zoveel uit maakt. Filter, scroll door en als je je teveel ergert klik t ff weg
En dat is toch ronduit debiel. Dat even vragen of iemand iets in het juiste topic wil plaatsen al geldt als je nek uitsteken.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik krijg er een slecht humeur van omdat het de tweede keer in een paar dagen is dat blijkt dat je gewoon niets meer in de COS kunt zeggen over offtopic posten. Ik moet mijn nek maar niet meer uitsteken.
heb het even aangekeken maar vond het verre van heftig, en een post en een dm wel genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:05 schreef mootie het volgende:
Dat is dan blijkbaar hoe het overkomt.
De mod copypaste de topicpointer in de Cos. En vervolgens volgt er nog een veul te lange 'discussie' over wie off topic is.
Het komt dan over alsof er alleen iets wordt neergegooid en dat je daarna meteen weer weg bent.
Hij moet zich niet zo daar jou laten beïnvloeden, heb je met m gecamt ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat het is, DKup maakt een paar dagen geleden toch wel een soort 'statement' hier. Maar er wordt dan geen gevolg aan gegeven. Dat snap ik niet. Zeg dan niks.
Meh, dit is dagelijkse kost, meer dan eens als je het aandurft om te vragen of iemand iets even ergens anders wil posten.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
heb het even aangekeken maar vond het verre van heftig, en een post en een dm wel genoeg.
1,5 jaar vooral bagger, dat is nou eenmaal de manier van posten, past ook wel bij die pulpshow toch. Topics bijhouden en er echt serieus mee bezig zijn, zou ik dan weer erg triest vinden.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS staat vaak zo vol bagger dat je blijft 'ff weg klikken'. De laatste anderhalve dag ging het goed, hulde voor iedereen, maar dan begint het weer en is men er nog trots op ook.
Aandurven? Doe je al 1,5 jaar met en je krijgt er steeds dezelfde reactie op. Als je het vermakelijk vindt, ga dan vooral door. Als je je er echt druk om maakt, kom gezellig klieken in de SCquote:Op maandag 18 mei 2015 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, dit is dagelijkse kost, meer dan eens als je het aandurft om te vragen of iemand iets even ergens anders wil posten.
Als je geen zin hebt in 'weerwoord' kun je ook (alleen) een TR maken. Wordt gewaardeerd. En misschien had ik je even moeten melden dat ik ook nog een dm had gestuurd.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry, ik krijg er een slecht humeur van omdat het de tweede keer in een paar dagen is dat blijkt dat je gewoon niets meer in de COS kunt zeggen over offtopic posten. Ik moet mijn nek maar niet meer uitsteken.
Nou, dít is nou juist wél on topic hier.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:19 schreef doodmoe het volgende:
Mijn welgemeende excuses aan iedereen die ik vanmiddag pijn heb gedaan met mijn "brutale" antwoord.
Kunnen we nu dan weer over tot andere zaken?
Oké.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:27 schreef Gert het volgende:
Als je geen zin hebt in 'weerwoord' kun je ook (alleen) een TR maken. Wordt gewaardeerd. En misschien had ik je even moeten melden dat ik ook nog een dm had gestuurd.
Deze nonsens lijken me hier meer op zijn plek.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik bedoel zieke users, die af en toe even komen zeiken. (ik mag geen voorbeelden geven)
Hier zitten gelukkig ook users die wel een baan hebben en af en toe komen.
Ik stoor me het meest aan de users die hier komen om te trollen.
Even een uurtje een statement maken omdat ze beschermd zijn.
En vervolgens weer weg gaan.
En verder niet op de streams reageren.
Doe maar weer een TR, ben je goed in.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze nonsens lijken me hier meer op zijn plek.
Ja, al de TR's die ik stuur.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe maar weer een TR, ben je goed in.
Krijg ik weer een ban, omdat ik niet bij jullie groepje hoor.
Tja, ik behoor niet bij jouw groepje van heersers, die een user kan bannen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, al de TR's die ik stuur.
Hoe vaak moet ik je vragen om te kappen met die onzin. Je probeert me constant de zwarte piet toe te spelen door te blaten dat ik TR's plaats. En dat is gewoon niet zo.
Manipuleer much?
En je snapt nog steeds niet dat het aan jezelf ligt?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik behoor niet bij jouw groepje van heersers, die een user kan bannen.
Er was een user vanmiddag die het heel goe wist te verwoorden.
Als je niet bij het groepje van Gert, DGuphoort, ben je de pineut.
En ik ben het zat dat ik er op moet letten op iedere letter die ik typ. Dat ik dan weer een note krijg.
Je mag hier je mening niet eens meer geven. Het is nog erger dan in Noord-Korea soms in de UTO.
Mijn heersersgroepje heeft ook liever niet dat jij hier post.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:51 schreef Disana het volgende:
Oh god zit die vervelende mootie hier weer te posten. Ik ben er weg van.
Je bent toch niet serieus? Krijg wel bijna medelijden. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik behoor niet bij jouw groepje van heersers, die een user kan bannen.
Er was een user vanmiddag die het heel goe wist te verwoorden.
Als je niet bij het groepje van Gert, DGuphoort, ben je de pineut.
En ik ben het zat dat ik er op moet letten op iedere letter die ik typ. Dat ik dan weer een note krijg.
Je mag hier je mening niet eens meer geven. Het is nog erger dan in Noord-Korea soms in de UTO.
Ik ben die 'zieke user', hè?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn heersersgroepje heeft ook liever niet dat jij hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |