Sinds ik mijn soort verhalen en schrijvers heb gevonden lees ik boeken zo uit, soms wel 4 uur non stop lezen. Maar zodra ik een ander genre probeer duurt het stukken langerquote:Op maandag 27 april 2015 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De boeken begin ik ook maar niet aansommige boeken heb ik in drie dagen uit en nu ben ik ook al een tijdje bezig in een horrorboek.
Dan krab je te hard of je hebt lange nagels.quote:Op maandag 27 april 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
En gelukkig ligt mijn rug weer open. Echt, heerlijk dat klussen, zweten en daardoor krabben want jeuk
.
Geen van beide.quote:Op maandag 27 april 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan krab je te hard of je hebt lange nagels.
Slaap lekker alvast.quote:Op maandag 27 april 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik ga Mad Men kijken. En dan lekker slapen. Morgen weer werken.
Tschüss.
Hopelijk iemand met een sleutel?quote:Op maandag 27 april 2015 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist wel dat er iemand in m'n huis was geweest
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekkenquote:
Daar zijn mijn ouders mee opgehouden sinds ze weten wat voor tyfusbende het hier soms kan zijnquote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekken
Ik blij dat die van mij geen sleutel hebben en 180 km verderop wonen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. m'n ouders hadden iets voor me verstopt. En m'n moeder kon het niet laten om m'n sprei even recht te trekken
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?quote:Op maandag 27 april 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vind ik geen probleem hoorquote:Op maandag 27 april 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?
Horror!quote:Op maandag 27 april 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die komen onaangekondigd je huis in? Wtf?
Goed bedoeld, maar toch... Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 27 april 2015 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, vind ik geen probleem hoorDoen ze alleen als ze iets voor me hebben. Of ze sms'en eerst of ik thuis ben en of ze het anders neer kunnen zetten. Ze brengen ook weleens een bloemetje of aardbeien voor me mee van de markt. Ik doe het bij hen ook
Maar dat ze dan de sprei rechttrektNiet dat m'n bed niet opgemaakt was ofzo. En ik zag het meteen toen ik thuiskwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |