Bazen. 1 voor 1.quote:Op maandag 27 april 2015 21:13 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan toch ook gewoon gelijk terug naar windowsquote:Op maandag 27 april 2015 21:14 schreef Thrilled het volgende:
ik vind dat switchen tussen SP en MP bijzonder kut werken... als ik stop met MP wil dat toch niet zeggen dat ik SP verder wil... die laadtijden worden echt storend..
Zijn die er? Heb enkel van 2 tot zoveel spelers gezien.quote:Op maandag 27 april 2015 21:28 schreef redboyke het volgende:
1 man missies doen ook als je faalt krijg je geld
i know that feelquote:Op maandag 27 april 2015 21:29 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik ga echt geen heists met vreemden meer spelen. "DO THIS, DO THAT, YOU SUCK, **** U!"
Maakt niet uit.quote:Op maandag 27 april 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
Sorry trouwens Freddy dat ik zomaar wegging, maar zo'n figuur kan ik gewoon echt niet uitstaan.
Ja, dacht ik ook. Ik probeerde in dat vliegtuig te stappen, maar dat ging dus niet. Iedereen moet echt eerst dood zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 21:32 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
was voor mij ook wat nieuw. Ik dacht dat we zo weg konden vliegen maar iedereen bleef een beetje achter
nee... je moet achter de vleugel instappen... ik was er al in maar het leek me niet de bedoeling dat ik in mijn eentje gingquote:Op maandag 27 april 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Ik probeerde in dat vliegtuig te stappen, maar dat ging dus niet. Iedereen moet echt eerst dood zijn.
Ik stond achter de vleugel, maar verkeerde vleugel dus.quote:Op maandag 27 april 2015 21:34 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
nee... je moet achter de vleugel instappen... ik was er al in maar het leek me niet de bedoeling dat ik in mijn eentje ging
quote:Op maandag 27 april 2015 21:18 schreef dolf1010 het volgende:
Puur racen en winkels overvallen want op de console waren er nog geen heists
Ik heb hem ook op de PS3. Maar enkel SP uitgespeeld toen.quote:
Nee, niet old skool. Toen schreven ze nog 'vertelt'.quote:
Was goed team zo. Op een enkel dingetje na ging het best soepel.quote:
Je had ook dood kunnen gaan of ontsnappen, dat is goedkoperquote:Op maandag 27 april 2015 22:02 schreef redboyke het volgende:
heb 10K gekregen van lester moest een tijdje rondrijden in een paarse cirkel met 5 sterren politie.
armored kuruma FTW! en daarna toen ik het geld kreeg direct gestort op bankrekening en dan weggereden en naar lester gebeld voor sterren weg te doendat koste maar 1K dus heb maar 9K winst
vond je van de panto race? moet hem nog beetje bijschaven maar gooide hem er vast in om te kijken wat de reacties zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 23:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand nog beschikbaar voor een setup? Mijn eerste setup.
Great! Thanks, enne, beste race tot nu toe. xD Erg komisch.quote:Op maandag 27 april 2015 23:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vond je van de panto race? moet hem nog beetje bijschaven maar gooide hem er vast in om te kijken wat de reacties zijn.
edit en ja ben beschikbaar
Dit was ook mijn mening maar toen werd ik door paar fanboys aangevallen hiero. Kijk maar uit.quote:Op maandag 27 april 2015 23:02 schreef Rezania het volgende:
Jezus, fuck helikopters. Dat ding dondert spontaan naar beneden.En met de muis is het ook kut, omdat dat puntje in het midden blijft zitten. Vroegâh kon je tenminste nog een beetje je wapen bewegen met de muis.
Fuck hun mening, ik mag er ook gewoon eentje hebben.quote:Op maandag 27 april 2015 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit was ook mijn mening maar toen werd ik door paar fanboys aangevallen hiero. Kijk maar uit.
zeker komisch...gaat niet echt om kunnen. meer om de funquote:Op maandag 27 april 2015 23:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Great! Thanks, enne, beste race tot nu toe. xD Erg komisch.
Heb je je respawn wel op random staan?quote:Op maandag 27 april 2015 23:40 schreef Thrilled het volgende:
wat voor zin heeft het om suicide te plegen? ik spawn weer op dezelfde plek, alleen 500 euro lichter
hoe stel ik dat in?quote:Op maandag 27 april 2015 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je respawn wel op random staan?
had je paar keer gejoined maar je stont weer op inv only maar ga nu toch bijna slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:26 schreef Divje het volgende:
hahahaha stel noobs die niet kunnen vliegen
Dat kan niet vandaag geweest zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
had je paar keer gejoined maar je stont weer op inv only maar ga nu toch bijna slapen.
ahnee was reaper.quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan niet vandaag geweest zijnwas niet online haha.
Gister kan wel kloppen, komt vaak voor dat ik vanuit een crew only naar een race ga en dan wordt terug gezet in een invite only
Een keertje een groepssssessie doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 01:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
ahnee was reaper.
vind het jammer dat gta online teveel voor 2 of meerdere personen is gemaakt als je in je eentje zit rond te cruisen heb je niks te doen geen kleine job van plz ga dit of dat voor me halen.
mis een beetje dat groepsgevoel![]()
Xbox controller drivers downloaden van de Microsoft site.quote:Op maandag 27 april 2015 14:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver, ik moet een VLiegtuig jatten voor een heist, als ik al in de lucht kom, dan donder ik nog gelijk neer.
Hoe kun je een PS4 controler op een PC matchen
Ach, join the club.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:54 schreef bagpiper001 het volgende:
Aangezien ik vriendloos ben () en een crew wordt aangeraden heb ik me aangemeld voor de FOK!Crew onder de username Bagpiper101
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha! Het 'Teveel GTA gespeeld' syndroom.quote:
Voor een goede nachtrust, eerst een uurtje niet spelen voordat je gaat slapen.
- Dr. Gotcha!My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |