Hmm ja dat dan als laatste optie.quote:Op maandag 27 april 2015 07:57 schreef IkWilbert het volgende:
Factory reset?
http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/howto/465049.html
Ben je wel alles kwijt.
als je telefoon geroot is kan je hem met titanium back up bevriezen/verwijderen.quote:Op maandag 27 april 2015 08:20 schreef brombeer_ het volgende:
Ik heb mijn telefoon nu in veilige modus opgestart.
Maar ik kan de app niet verwijderen. Normaal hoor je op gedwongen stoppen/uitschakelen of verwijderen te kunnen kliken maar bij deze app dus niet.
Willekeurige APK's installeren die ze van het internet plukken omdat ze 2-3 euro teveel vinden voor een app terwijl ze die zelfde avond 6 flesjes pils á 2,50 wegtikken.quote:Op maandag 27 april 2015 08:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik vind het wel knap hoe mensen aan dit soort rommel komen...
Goed punt inderdaad, het is niet dat apps zo enorm duur zijn...quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Willekeurige APK's installeren die ze van het internet plukken omdat ze 2-3 euro teveel vinden voor een app terwijl ze die zelfde avond 6 flesjes pils á 2,50 wegtikken.
Ik vind het eigenlijk wel grappig als 14-15 jarige deed ik nog moeite voor spelletjes van 40-50 euro. Maar als het in de aanbiedingenbak lag voor 5 euro was het me niet de moeite waard.quote:Op maandag 27 april 2015 15:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad, het is niet dat apps zo enorm duur zijn...
Dit dus.....quote:Op maandag 27 april 2015 08:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik vind het wel knap hoe mensen aan dit soort rommel komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |