Het is gewoon kut.. En het maak me ook onzeker..,quote:Op maandag 27 april 2015 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ahjoh, je bent 17. Is helemaal niet erg dat je nog geen ervaring hebt.
Snap ik. Ik ben ook erg onzeker, vooral op dat gebied. Maar ik denk dat je toekomstige vriend er geen probleem van zou maken dat je nog maagd bent. En als hij dat wel een probleem vindt moet je een nieuwe vriend zoeken.quote:Op maandag 27 april 2015 01:45 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Het is gewoon kut.. En het maak me ook onzeker..,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ja ik geef toe. Ik fantaseer hoe mijn eerste nacht eruit zal zien, en over hoe mijn eerste zoen gaatquote:
Huh? Waar haal jij vandaan dat TS een meisje is?quote:Op maandag 27 april 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
Snap ik. Ik ben ook erg onzeker, vooral op dat gebied. Maar ik denk dat je toekomstige vriend er geen probleem van zou maken dat je nog maagd bent. En als hij dat wel een probleem vindt moet je een nieuwe vriend zoeken.
quote:Op maandag 27 april 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben ook erg onzeker, vooral op dat gebied. Maar ik denk dat je toekomstige vriend er geen probleem van zou maken dat je nog maagd bent. En als hij dat wel een probleem vindt moet je een nieuwe vriend zoeken.Dankjewel dat is heel erg lief van je 😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is TS een jongen dan?quote:Op maandag 27 april 2015 01:47 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Huh? Waar haal jij vandaan dat TS een meisje is?
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 27 april 2015 01:49 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik ben een meisje/vrouw hoe je het wilt bekijken, maar hij stond op man en dat wilde ik veranderen, maar iedere keer wanneer ik op vrouw wilde klikken en opslaan deed hij het niet. Maar nu welquote:
Oh, er staat geen geslacht ingevuld bij je profiel.quote:Op maandag 27 april 2015 01:53 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Ik ben een meisje/vrouw hoe je het wilt bekijken, maar hij stond op man en dat wilde ik veranderen, maar iedere keer wanneer ik op vrouw wilde klikken en opslaan deed hij het niet. Maar nu wel
quote:Op maandag 27 april 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
Het is misschien ook een idee om met iemand te nemen die ook nog maagd is. Dat maakt het misschien wat minder eng.Haha ja oke, maar de meeste mensen zijn al ontmaagd.. En je kan wel nog maagd zijn maar ik ken je niet 😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de meeste mensen zeggen dat ze ontmaagd zijn maar stiekem zijn ze gewoon nog maagd. Iets met ervoor schamen enzo.quote:Op maandag 27 april 2015 01:56 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar de meeste mensen zijn al ontmaagd.. En je kan wel nog maagd zijn maar ik ken je niet 😁
Ja dat kan. Ik vind dat je daar niet voor hoeft te schamen. Hmm hoe oud ben jij dan ? 😊quote:Op maandag 27 april 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of de meeste mensen zeggen dat ze ontmaagd zijn maar stiekem zijn ze gewoon nog maagd. Iets met ervoor schamen enzo.
We kunnen elkaar leren kennen![]()
Jong. Ik word 8 juli 16, maar leeftijd is maar een getal ja toch. Wanneer word jij 18 dan?quote:Op maandag 27 april 2015 02:04 schreef bloodyhell het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik vind dat je daar niet voor hoeft te schamen. Hmm hoe oud ben jij dan ? 😊
2 augustusquote:Op maandag 27 april 2015 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jong. Ik word 8 juli 16, maar leeftijd is maar een getal ja toch. Wanneer word jij 18 dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |