Alleen zijn die benamingen van die categorieën lang niet altijd wat je ervan verwacht.quote:Op zondag 26 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik vinden deze categorie leuk
Duidelijk C!!quote:Op zondag 26 april 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga voor de komende vraag alvast B gokken.
dat ja, Mensen die stoplichten zeggenquote:Op zondag 26 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn trouwens geen stoplichten als ze op groen staan.
Verkeersregelinstallaties, kortweg VRI's.quote:Op zondag 26 april 2015 22:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
dat ja, Mensen die stoplichten zeggen![]()
T zijn verkeerslichten
In het Afrikaans zijn het robotsquote:Op zondag 26 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeersregelinstallaties, kortweg VRI's.
Dit leuke feitje wist ik dan weer nietquote:
Mag ook, maar dat klinkt niet echt lekkerquote:Op zondag 26 april 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeersregelinstallaties, kortweg VRI's.
Wacht, wat?quote:Op zondag 26 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik gaan zometeen Studio Voetbal kijken
Oh, ik kijk dat nooit, maar als jullie kijken ga ik ook kijkenquote:Op zondag 26 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik gaan zometeen Studio Voetbal kijken
Oh, ik ben bang dat ik ongelijk hebquote:
Ik heb het 1 keer gekeken omdat Karina daar wasquote:Op zondag 26 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik ben bang dat ik ongelijk heb
Dat was VI Oranje.quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gekeken omdat Karina daar was
Ik was daar ook, helaas niet in beeld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gekeken omdat Karina daar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |