Alleen Graham Norton ken ik.quote:Op zondag 26 april 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Al deze artiestennamen zeggen mij niets.
Het zijn juist de avonden dat je geen zin hebt. Veel plezier.quote:Op zondag 26 april 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ik na de plichtplegingen en twee drankjes weer huiswaarts keer. Word altijd hypernerveus van techno. Maar misschien is het juist wel erg leuk en blijf ik plakken tot het eind. Dat zou niet voor het eerst zijn.
quote:Op zondag 26 april 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Al deze artiestennamen zeggen mij niets.
Eeeeh, stapje omhoog zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 april 2015 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zojuist een stapje op de nerdladder geklommen.
Of afgedaald, afhangend van je perspectief.
Ik heb een startsetje Magickaarten gekocht, oh god help me.
ooh nooz!! straks word je een nerdquote:Op zondag 26 april 2015 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zojuist een stapje op de nerdladder geklommen.
Of afgedaald, afhangend van je perspectief.
Ik heb een startsetje Magickaarten gekocht, oh god help me.
mijn broer speelde ook een kaartspel...andere wel maar die kaarten waren vet.quote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
D-d-daar is het al een paar jaar te laat voor.
Maar het kon nog wel een factor erger.
Ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, en het was wel onverwachts leuk.quote:Op zondag 26 april 2015 23:02 schreef isax het volgende:
[..]
mijn broer speelde ook een kaartspel...andere wel maar die kaarten waren vet.
achjoh als je er lol aan beleefd
LH?quote:Op zondag 26 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, en het was wel onverwachts leuk.
en als je goede kaarten hebt kan je ze ook nog voor veel centjes verkopen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, en het was wel onverwachts leuk.
Tja, ach, dat is nou net het ding waar ik me aan erger. De complete willekeur van de kaarten die je krijgt.quote:Op zondag 26 april 2015 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
en als je goede kaarten hebt kan je ze ook nog voor veel centjes verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |