Zalm?quote:
Er hangt ook een mooie spreuk boven de bank hoorquote:Op zondag 26 april 2015 21:17 schreef tralalala het volgende:
Behalve die lampjes danmaar dat heeft dan hopelijk met kerst te maken.
Kostpijs 50 centquote:Op zondag 26 april 2015 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je je realiseert dat er mensen zijn die geld verdienen aan het maken van die Gerda-meuk
Zal hij ook moeten hoor... Voor de verzekering wel althans.quote:Op zondag 26 april 2015 21:18 schreef Leandra het volgende:
Dat is dan weer zijn voordeel, het zat vrijwel allemaal op dezelfde plek, dus een stuk beter te opereren dan bij Daisy van vorige week.... die moest het eerst een jaar vasthouden.
Eentje moet kunnen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Er hangt ook een mooie spreuk boven de bank hoor
Ik dacht dat dat de spreuk wasquote:
Ja he?quote:Op zondag 26 april 2015 21:32 schreef Leandra het volgende:
Echt zo'n Oud-Hollandsche schaatsers kop heeft hij nou
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbikequote:Op zondag 26 april 2015 21:36 schreef roos94 het volgende:
Was het in andere seizoenen niet zo dat ze ook een soort bootcamp deden waarin alle obese kandidaten samen gingen sporten etc. En waar ook relaties uit ontstonden?
huh echt? Heb ik ff gemist danquote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbike
Jep. Ik weet niet of het vandaag aan de orde is geweest, heb tussendoor andere dingen gedaan...quote:
Hij had de brief daar geschrevenquote:Op zondag 26 april 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu ook, de deelnemer van vorige week sloeg over de kop met de mountainbike
Ze noemen volgens mij alles bootcamp.quote:Op zondag 26 april 2015 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was tijdens het eerste weekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |