abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2015 @ 08:38:29 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152032496
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 26 april 2015 @ 08:39:16 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152032500
Door mij geopend omdat anderen de puf er niet voor hadden :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152032858
Goedemorgen! Ik heb alvast een klachtje:

Mijn buurman heeft een bankje voor zijn huis. Daar ging vannacht een dronken figuur op liggen. Buurman en zuipschuit kregen luidkeels ruzie. Ik lag daardoor 2 uur wakker ;( Maar ik kan nooit uitslapen omdat ik altijd mijn medicatie op hetzelfde tijdstip moet nemen. Dus nu ben ik een beetje brak.
Spoilers!
pi_152032968
Laten we er niet alleen een klaag topic van maken maar ook een tips/trucs/advies/hoe om te gaan met.

Ik heb morgen een verplichting waarvan ik eigenlijk vind dat ik er niet onderuit kan maar m'n hand zit zo vol met vocht dat ik nog geen papiertje vast kan houden en ik ben al n paar dagen fysiek gesloopt. Dus fysiek kan ik het eigenlijk ook niet echt aan. En nu voel ik me schuldig :')
pi_152033229
Je lichaam zegt nee. Dus welke verplichting het ook is deze kan niet doorgaan.
pi_152033879
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 10:05 schreef ekmef123 het volgende:
Je lichaam zegt nee. Dus welke verplichting het ook is deze kan niet doorgaan.
Ja, daar komt het wel op neer inderdaad.

Maar als je vandaag rustig doet, gaat het misschien morgen weer wat beter Fripsel.
Spoilers!
pi_152033950
Je kunt het ook nu alvast laten weten, dat je hoopt dat het morgen wel gaat lukken, maar dat je dat nog niet zeker weet. Dan dek je jezelf vast in en dan kun je morgen beslissen zonder dat je op het laatste moment 'plotseling' moet afbellen.
Scheelt je vandaag ook een hoop stress.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_152034564
Ik slaap al weken heel slecht door nekpijn, iemand tips om weer eens een nacht lekker door te slapen....
pi_152035613
Fijn dit topic!! Gister dus veel te veel gedaan(vrijgezellendag goeie vriendin), met als gevolg vannacht kramp en nog meer pijn. Maar ik heb wel een hele leuke dag gehad, dus die heb ik dan weer om op terug te kijken!! Vandaag doe ik dus ook echt helemaal niks!
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 12:51:31 #10
137949 Disana
pi_152036542
Ik ben er na vijf jaar nog steeds niet goed aan gewend hoe beperkt ik fysiek ben geworden. Dan wil ik ergens aan meedoen maar realiseer ik me dat ik niet mobiel genoeg ben en ook te snel moe vanwege mijn slechte hart. Misschien went het wel nooit.
pi_152037102
Fijn dat je dit topic geopend hebt!

quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 11:30 schreef soapie het volgende:
Ik slaap al weken heel slecht door nekpijn, iemand tips om weer eens een nacht lekker door te slapen....
Heb je een goed kussen? En verder helpt bij mij massage en goed warm houden (heb zo'n elektrisch warmtekussen voor mijn nek en rug)

Naast scoliose heb ik ook diabetes Type 1. Op zich ben ik goed ingesteld maar vanochtend opeens een veel hogere bloedglucosewaarde dan toen ik ging slapen. Dan sta ik al zo moe op dat ik de rest van de dag echt niet vooruit te branden ben. Het liefst ging ik nu gewoon weer naar bed.
Maar omdat ik al zo slecht slaap maar op een andere manier proberen te ontspannen.
Maar ik vind het lastig als mensen niet snappen hoe vermoeid je door een hypo of hyper kunt zijn. En van schommelingen word ik al helemaal doodop. Echt frustrerend soms.

Fijn om een algemeen topic te hebben over chronisch ziek zijn. Want ondanks de verschillende ziektes komt het vaak wel op hetzelfde neer: balans zoeken tussen in- en ontspanning, je grenzen aangeven en mild voor jezelf zijn.
  zondag 26 april 2015 @ 13:11:48 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_152037121
Wat fijn zo'n topic!, ik krijg mijn rust niet op het moment door buren die lekker muziek aan et luisteren zijn snachts terwijl ik het zo hard nodig ben! heel irritant.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_152037208
Denk ook niet dat t echt went, t is meer een soort gelaten gedogen ofzo. Veel(stond eerst sommige ;))dingen doe ik ook gewoon maar niet meer.Bij mij zie je op het eerste gezicht niks aan me, tot ik moet opstaan en ga lopen, linkerbeen doet niet lekker mee. En het medelijden als ik mijn verhaal heb verteld, daar kan ik gewoon niks mee. Het is wat het is, pech, iedereen heeft zijn eigen beperking in het leven en dit is de mijne, tuurlijk ben ik er weleens boos enverdrietig om en is het *** maar daar kan ik en wil ik niet in blijven hangen. Niet voor mijzelf en ook niet voor de mensen om mij heen. Heb wel wat sessies bij de psycholoog nodig gehad om hier te komen hoor!
pi_152037342
Ik ben heel ziek geweest en eigenlijk is het nog niet beter.

Ik had/heb vocht op de longen en kon mijn slijmen niet ophouden plus geen stem

Antibiotica gehad (3 pillen) maar kriebel in de keel blijft.

Goed dat ik dit even eruitgegooid heb
Werewolf
  zondag 26 april 2015 @ 13:21:19 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_152037358
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:15 schreef caroro het volgende:
Denk ook niet dat t echt went, t is meer een soort gelaten gedogen ofzo. Veel(stond eerst sommige ;))dingen doe ik ook gewoon maar niet meer.Bij mij zie je op het eerste gezicht niks aan me, tot ik moet opstaan en ga lopen, linkerbeen doet niet lekker mee. En het medelijden als ik mijn verhaal heb verteld, daar kan ik gewoon niks mee. Het is wat het is, pech, iedereen heeft zijn eigen beperking in het leven en dit is de mijne, tuurlijk ben ik er weleens boos enverdrietig om en is het *** maar daar kan ik en wil ik niet in blijven hangen. Niet voor mijzelf en ook niet voor de mensen om mij heen. Heb wel wat sessies bij de psycholoog nodig gehad om hier te komen hoor!
ik snap heel erg hoe je je voelt! bij mij zie je ook helemaal niks. gelukkig ben ik alleen behoorlijk moe op het moment. ik heb ook een tijdje bij een physch gelopen. heeft enorm geholpen!
  zondag 26 april 2015 @ 13:22:25 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_152037390
Ik weet ook nog geen jaar dat ik ernstig ziek ben... heeft lang geduurd voor ik dat kon accepteren. ondertussen enorm groot gehouden voor iedereen maar dat komt toch een keer uit.
pi_152037417
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:11 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat je dit topic geopend hebt!

[..]

Heb je een goed kussen? En verder helpt bij mij massage en goed warm houden (heb zo'n elektrisch warmtekussen voor mijn nek en rug)

Ja, goed kussen, slaap regelmatig met een sjaal om :') dus daar ligt het volgens mij niet aan....
  zondag 26 april 2015 @ 13:30:53 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_152037660
nog een frustratie van mijn kant. door mijn ziekte ( mijn nieren werken niet meer) mag ik geen zout meer hebben en het zit gewoon overal in! heel irritant. ik heb bijvoorbeeld al maanden zin in een een stukje rookworst maar dat mag niet :(
  † In Memoriam † zondag 26 april 2015 @ 13:32:04 #19
137949 Disana
pi_152037708
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:15 schreef caroro het volgende:
Misschien went het inderdaad nooit, maar een soort aanvaarding zou wel fijn zijn wat mij betreft.
pi_152037773
Ik heb al jaren last van trauma's (pestverleden op school)

Dankzij de psychotherapeute klim ik stilletjesaan uit het dal.
Werewolf
pi_152038066
Ik geloof ook niet dat ik het aanvaardt heb, ik gedoog mijn lijf. Medisch gezien grijp ik elke strohalm waar ik voor in aanmerking kom, o de teleurstelling dat ondanks 3 heftige operaties om mijn neurostimulator te plaatsen dat klote ding nog geen 20% van de gehoopte pijnstilling bied is enorm. Toch heb ik geen Binnenkort weer een afspraak in het EMC, eens kijken of ze me nog iets te bieden hebben, al denk ik van niet.
pi_152038111
Mobiel typen werkt niet zie ik haha! Of is het de oxycodon(oxyaction noem ik het ook wel);-)
pi_152038652
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 13:20 schreef sararaats het volgende:
Ik ben heel ziek geweest en eigenlijk is het nog niet beter.

Ik had/heb vocht op de longen en kon mijn slijmen niet ophouden plus geen stem

Antibiotica gehad (3 pillen) maar kriebel in de keel blijft.

Goed dat ik dit even eruitgegooid heb
Sara, dit topic is voor mensen met een chronische ziekte. Waar ze hun hele leven last van hebben.
Zoals ik het begrijp heb jij een flinke verkoudheid, griep, misschien wel longontsteking gehad waar je nu van aan het herstellen bent? En dat is heel vervelend, maar niet precies waar dit topic voor bedoeld is. ;)

En daarom past mijn verhaal hier ook niet echt: ben herstellende van een operatie en merk nu pas echt hoe vanzelfsprekend 'gewone' dingen zijn en hoe lastig het is als je je dag om je energie en je pijnklachten heen moet plannen.
Bij mij is het tijdelijk (waardoor begrip en mantelzorg geen probleem is), bij jullie is het blijvend. Respect voor hoe jullie ermee omgaan en ik hoop dat jullie steun aan dit topic ondervinden. :*

*sluipt weg*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_152040150
Mag iemand met prikkelbare darm syndroom hier posten? :@
Twiddel
pi_152040190
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef summer2bird het volgende:
Mag iemand met prikkelbare darm syndroom hier posten? :@
Is een chronische ziekte dus dat lijkt me wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')