Ja, daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 10:05 schreef ekmef123 het volgende:
Je lichaam zegt nee. Dus welke verplichting het ook is deze kan niet doorgaan.
Heb je een goed kussen? En verder helpt bij mij massage en goed warm houden (heb zo'n elektrisch warmtekussen voor mijn nek en rug)quote:Op zondag 26 april 2015 11:30 schreef soapie het volgende:
Ik slaap al weken heel slecht door nekpijn, iemand tips om weer eens een nacht lekker door te slapen....
ik snap heel erg hoe je je voelt! bij mij zie je ook helemaal niks. gelukkig ben ik alleen behoorlijk moe op het moment. ik heb ook een tijdje bij een physch gelopen. heeft enorm geholpen!quote:Op zondag 26 april 2015 13:15 schreef caroro het volgende:
Denk ook niet dat t echt went, t is meer een soort gelaten gedogen ofzo. Veel(stond eerst sommige)dingen doe ik ook gewoon maar niet meer.Bij mij zie je op het eerste gezicht niks aan me, tot ik moet opstaan en ga lopen, linkerbeen doet niet lekker mee. En het medelijden als ik mijn verhaal heb verteld, daar kan ik gewoon niks mee. Het is wat het is, pech, iedereen heeft zijn eigen beperking in het leven en dit is de mijne, tuurlijk ben ik er weleens boos enverdrietig om en is het *** maar daar kan ik en wil ik niet in blijven hangen. Niet voor mijzelf en ook niet voor de mensen om mij heen. Heb wel wat sessies bij de psycholoog nodig gehad om hier te komen hoor!
Ja, goed kussen, slaap regelmatig met een sjaal omquote:Op zondag 26 april 2015 13:11 schreef Sylvana het volgende:
Fijn dat je dit topic geopend hebt!
[..]
Heb je een goed kussen? En verder helpt bij mij massage en goed warm houden (heb zo'n elektrisch warmtekussen voor mijn nek en rug)
Misschien went het inderdaad nooit, maar een soort aanvaarding zou wel fijn zijn wat mij betreft.quote:Op zondag 26 april 2015 13:15 schreef caroro het volgende:
Denk ook niet dat t echt went, t is meer een soort gelaten gedogen ofzo. Veel(stond eerst sommige)dingen doe ik ook gewoon maar niet meer.Bij mij zie je op het eerste gezicht niks aan me, tot ik moet opstaan en ga lopen, linkerbeen doet niet lekker mee. En het medelijden als ik mijn verhaal heb verteld, daar kan ik gewoon niks mee. Het is wat het is, pech, iedereen heeft zijn eigen beperking in het leven en dit is de mijne, tuurlijk ben ik er weleens boos enverdrietig om en is het *** maar daar kan ik en wil ik niet in blijven hangen. Niet voor mijzelf en ook niet voor de mensen om mij heen. Heb wel wat sessies bij de psycholoog nodig gehad om hier te komen hoor!
Sara, dit topic is voor mensen met een chronische ziekte. Waar ze hun hele leven last van hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 13:20 schreef sararaats het volgende:
Ik ben heel ziek geweest en eigenlijk is het nog niet beter.
Ik had/heb vocht op de longen en kon mijn slijmen niet ophouden plus geen stem
Antibiotica gehad (3 pillen) maar kriebel in de keel blijft.
Goed dat ik dit even eruitgegooid heb
Is een chronische ziekte dus dat lijkt me wel.quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef summer2bird het volgende:
Mag iemand met prikkelbare darm syndroom hier posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |