quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:26 schreef Kaviaar het volgende:
Als je een 70 koopt... Kun je hem toch ook gewoon niet helemaal vol doen?
Het is niet zo dat wanneer je langer op reis gaat je ook altijd meer spullen meeneemt. Integendeel, afhankelijk van de reis/vervoer etc kan er dan zelfs minder mee gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:15 schreef tjah1234 het volgende:
Hoop dat 60l genoeg is voor als ik ook eens besluit om 4wk of langer weg te gaan.
Als je er verder voor jou geen nadelen aanzitten om een 70l tas te nemen snap ik het probleem niet zo, helemaal als je al eerder aangeeftquote:Op zondag 26 april 2015 15:37 schreef tjah1234 het volgende:
Het punt zit het er meer in dat deze tas voor mij een grote investering is.
Wil er toch wel de aankomende 10jr mee doen.
Vandaar dat ik in het dubio zit tussen een 60/70 liter tas.
Kwa geld scheelt het 20euro en verschil in gewicht is ook niet super groot.
Vraag mij ook af of ik een 70l tas ook zou kunnen gebruiken voor bijv. een reis naar Santiago Compestalla. 60liter zou dan idealer zijn, maar als ik ook nog tussendoor wil kamperen en voor meerdere dagen eten wil meenemen. Kortom, het moet een tas zijn met ook oog voor de toekomst.
Ik heb nog nooit zo'n grote tas nodig gehad. De enkele keer dat het volume van m'n tas niet toereikend was (doordat de tas van m'n partner beschadigd raakte) heb ik dat opgelost door enkele dagen een daypack met bijvoorbeeld eten op m'n borst te dragen. Niet ideaal, maar wel fijner dan al die tijd met een te grote tas gelopen te hebben.quote:Het gekke is dat ik de 70 liter lekkerder vind zitten als de 60liter
Nee, dat is niet comfortabel. Een bepakte 60l. trouwens ook niet. Valt wel te trainen zodat het uit te houden is, maar comfortabel, nee.quote:Op zondag 26 april 2015 00:14 schreef tjah1234 het volgende:
Is het wel comfortabel lopen met een bepakte 70l op de rug en dat weken achtermekaar?
Zit nog beetje met mijn lichaamslengte of dat niet mee in de weg gaat zitten.
Er is in principe weinig verschil tussen 1 week gaan of 1 jaar. Vroeg of laat moet je toch je kleren wassen etc.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:15 schreef tjah1234 het volgende:
Hoop dat 60l genoeg is voor als ik ook eens besluit om 4wk of langer weg te gaan.
Dat is dan ook geen backpackenquote:Op donderdag 30 april 2015 13:05 schreef 111210 het volgende:
ik heb zelf een 60liter backpack, weet niet waar je heen gaat, maar ik was in australie en de helft van mn kleding heb ik niet eens aangehad, vaak was je het toch wel
Jawel.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Want bij backpacken mag je niet wassen?
haha tuurlijk, jij weet wat voor trip ik daar gemaakt heb, alles behalve zo'n trip juist, maar als je bij voorbaat al vooroordelen hebt prima!quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Leonos het volgende:
Met duizenden andere kinderen het bekende pad afgaan
Weet je wel wat de definitie van backpacken is? Met een rugzak op reis gaan. Dat jij het daar niet mee eens bent is jou probleem. Maar om er dan zo neerbuigend over te doen..quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Met duizenden andere kinderen het bekende pad afgaan
Ik backpack elke dag naar werk en terug danquote:Op donderdag 30 april 2015 17:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Weet je wel wat de definitie van backpacken is? Met een rugzak op reis gaan. Dat jij het daar niet mee eens bent is jou probleem. Maar om er dan zo neerbuigend over te doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |