Mijn zwangere brein gaat er aan proberen te denkenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Mijn boekje is deze keer meegegeven met de bedrijfspost..
Ben benieuwd hoelang dat duurt..
Ohw en mm.. ik bedenk me net dat ik geen foto's van de aparte pagina's heb gemaakt.. zou jij .. ?
Oeps, sorry dat mijn enveloppe het begeven heeftquote:Op maandag 11 mei 2015 13:28 schreef LuDann het volgende:
Boekje van MM is op de post naar XM. Nieuwe doos gekoopt want er vielen gaten in de oude verpakking. Doosje bleek alleen wat klein, dus ik vrees dat er later weer een nieuwe gekocht moet worden.![]()
Boekje is inmiddels vrij dik, op de rand van ''past door de brievenbus'' dus ik heb hem aangetekend verstuurd.
Sneakpeek volgt later, ben druk op het moment (trouwen). Komende paar dagen ben ik niet thuis dus ik kan niets bevestigen qua ontvangst maar dat zal allemaal wel los lopen.
Leef je uit! Ik ben dol op kleurplatenquote:Op maandag 11 mei 2015 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eerst maar eens die pagina's vullen, dan ga ik me daarna wel druk maken over het verzenden.
Ingekleurde of lege?quote:Op maandag 11 mei 2015 13:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Leef je uit! Ik ben dol op kleurplaten
aways boekje komt dus ook te laat jouw kant op maar dat had je al door denk ik...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
het is toch ook te kansloos voor woorden eigenlijk? Je betaalt toch niet voor niets voor een T&T?
jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
aways boekje komt dus ook te laat jouw kant op maar dat had je al door denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |