briljant!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik stuur het via FB!
Hier net de epic-knutsel-fail. Ik nam een slok van het waterverfwater. Want daarnaast stond mijn kop thee. En daar zit nu dus een kwast in.
Ik ga maar eens naar bed.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik stuur het via FB!
Hier net de epic-knutsel-fail. Ik nam een slok van het waterverfwater. Want daarnaast stond mijn kop thee. En daar zit nu dus een kwast in.
Ik ga maar eens naar bed.
+1, zelfs met een met potlood getrokken lijntje ga ik scheef.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:56 schreef Butterflower het volgende:
Ik ben echt zo slecht in dingen recht afknippen he
quote:Op zondag 3 mei 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelfs een papiersnijder die scheef snijdt
daar faal ik ook inquote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Ja heb ik!!quote:Op zondag 3 mei 2015 12:41 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik plak het gewoon in en knip daarna zo goed mogelijk af langs het randje
Oh en ik heb een pot gesso gekocht, heeft iemand anders dat ook al gebruikt? Ben nog even aan't bedenken wat ik er mee ga doen
oh echt?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:19 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja heb ik!!
Het ribbelt voornamelijk je papier
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...quote:
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee had je gemist dat het boekje dat ik verstuurde weer bij me terug is bezorgd? die is dus nu weeeer op de post naar sq...
ik heb het boekje dat ik moet doen deze keer nog niet binnen...
ja wtf! ligt dan bij een buur denk ik maar er lag echt geen briefje in de bus... even kijken wat er bij de code staat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wtf, nog steeds niet? Die is al sinds 24/4 onderweg!
Oh wacht, ik heb m als brievenbuspakketje verstuurd, de tnt site zegt dat ie op 25/4 bij je is is bezorgd KwakzCheck maar: 3SKABA957218209 met jouw postcode...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |