dat is al veel te lang geledenquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Omg deden jullie dat niet op de kleuterschool? Spatten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:Op woensdag 13 mei 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Door deze berichten krijg ik gewoon zin om een potje ecoline en een zeefje te gaan kopen
nee niet eens, gewoon op de openbare basisschool! eighties ftwquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaaaaOok op een jenaplan/vrije school gezeten zeker?
Vind het echt zo'n zweverig ietsquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet eens, gewoon op de openbare basisschool! eighties ftw
Wat is er zweverig aan spatten? Da's toch gewoon leuk voor kleuters, lekker knoeien met ecoline, creatief zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het echt zo'n zweverig ietsMaar misschien waren de eighties dat stiekem wel gewoon
Ik associeer überhaupt knutselen/schilderen/tekenen meer met de vrijere scholen, omdat het een groter deel van het curriculum bevat dan andere activiteitenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat is er zweverig aan spatten? Da's toch gewoon leuk voor kleuters, lekker knoeien met ecoline, creatief zijn. Zie geen fundamenteel verschil met schilderen/ tekenen/ wasco/ knippen en plakken? Volgens mij deden wij dat af en toe ook nog wel in groep 3/4/5 tijdens tekenles/ handenarbeid. Ik krijg er ook spontaan zin in SQ
Doen ze dat tegenwoordig niet meer op de basisschool trouwens? Ik weet wel dat wij bv op scouting nog van die spatraampjes hebben liggen, en vast ook nog wel wat potjes ecoline. Denk dat de bevers (4/5/6 jaar) daar nog wel eens mee aan de slag gaan![]()
Zeg mij waar! Ik wil het ook. (Heb het alleen online gezien)quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
That's it. Ik ga vrijdag ecoline kopen.
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Kiwisoep het volgende:
Zelfs in mijn tijd gebeurde dat nog hoor! Haha. En op de openbare basisschool! Net als Jaleesa ben ik het broekie onder jullie met een geboortejaar in de jaren 90
Ik ben nog geabonneerd geweest op de Boboquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga eens snel in een hoekje zitten met een bobo kleurplaat!
Ik heb m nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Spatten(Regular basisschool hier, maar wel in the eighties idd!)
En het boekje van Hilz is in Grunn hoor!
En boekje van Fazz unterwegs naar het zuidwesten, als-ie vandaag nog niet aangekomen is zal het wel ff duren ivm hemelvaart
Extra veel tijd voor oefenknutselsquote:
Komt wel goed, schatje!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:22 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Extra veel tijd voor oefenknutselsomdenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |