Ik ben door dat andere topic gegaan en zie er bijna niks tussen staan wat zich specifiek richt tegen de NWO.. hoop dat de moderatie 'm laat staan.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja volgens mij is dat ook de insteek van het andere topic. Maar er kan wel eens wat anders tussen gepost worden natuurlijk, net zoals dat in dit topic kan.Ik zie het verschil niet in ieder geval. Ik denk dat je beter je energie kan stoppen in een nieuw spannend topic, en je video's toevoegen aan het bestaande topic. Maar goed that's just my humble opinion.
Wel tof om een nieuwe user te zien hier. Welkom
Hey Maestro! Thanks manquote:
Ik ben niet tegen je hoor, volgens mij ben je een mooie aanwinst voor BNW. Je brengt weer leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, jij bent 't voorlopig toch eens met alles wat tegen mij is.
Thanks.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen je hoor, volgens mij ben je een mooie aanwinst voor BNW. Je brengt weer leven in de brouwerij.
Ook al is dit een muziekdraad, ik zal je toch maar even een link geven dan:quote:
quote:
Da's een mooie ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:45 schreef Izzy73 het volgende:
Nou vooruit ik zal 1 filmpje posten voordat dit topic dicht gaat.![]()
Eén van mijn favoriete anti NWO nummers aller tijden. staat ook in het andere topic![]()
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:
deze kwam ik ff geleden tegen
you can stick your poison vaccines up your arse -
you can stick your tv programs up your arse -
you can stick your gmo foods, and we ain't gonna go school -
stick your georgia guidestones up your arse -
Oh wat jammer - ik wou net 'n leuke nummer van Whitney Houston plaatsen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat daar allerhande muziek tussen staat. Ook leuk, maar deze is specifiek gericht tegen de NWO.
Ha ha ha haha ha!! Schitterend!quote:Op donderdag 12 november 2015 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:
deze kwam ik ff geleden tegen
you can stick your poison vaccines up your arse -
you can stick your tv programs up your arse -
you can stick your gmo foods, and we ain't gonna go school -
stick your georgia guidestones up your arse -
Love it, goede tekst ookquote:
Oh dear- David Icke.quote:
Ik weet het. Ondanks dat hij een hoop disinfo verspreid zegt hij toch ook wel een hoop correcte dingen.quote:
Dit zou eigenlijk een grote hit moeten worden maar dat kunnen ze op hun buik schrijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |