Geen idee van de kwaliteit maar lijkt er prima uit te zien. Meer heb je niet nodig aan een bankje toch? Het moet plat en omhoog kunnen en dat doet ie!quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:16 schreef Maraca het volgende:
In juni stopt mijn sportabonnement omdat ik dan geen gebruik meer wil maken van het zwembad, maar weer wil starten met hardlopen (in samenwerking met mijn fysio). Maar het sporten in sportschool zelf is ook wel prima bevallen. Zeker omdat ik dankzij jullie kennis heb gemaakt met dumbbell training ipv steeds machines te gebruiken. Dat wil ik er dan ook zeker inhouden, maar lid worden van een sportschool wil ik niet meer. Wil dat gewoon thuis kunnen doen en ik heb ook de ruimte daarvoor. Heb een aparte kamer in mijn huis waar ik rustig een halterbank kwijt zou kunnen om te trainen (liever wel opklapbaar) dus dat scheelt al.
Nu zat ik te kijken naar deze bank. Doe ik hier verstandig aan of is dit een gevalletje miskoop? Heb alleen dumbbells, dus hoef geen speciale balk voor een halter. Misschien dat er in de toekomst een halter gaat komen, maar die leg ik dan in mijn nek om squats te doen.
Dat dacht ik dus ook! Maar denk, vraag het toch voor de zekerheid evenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee van de kwaliteit maar lijkt er prima uit te zien. Meer heb je niet nodig aan een bankje toch? Het moet plat en omhoog kunnen en dat doet ie!
Misschien even een idee om op Marktplaats oid te kijken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:16 schreef Maraca het volgende:
In juni stopt mijn sportabonnement omdat ik dan geen gebruik meer wil maken van het zwembad, maar weer wil starten met hardlopen (in samenwerking met mijn fysio). Maar het sporten in sportschool zelf is ook wel prima bevallen. Zeker omdat ik dankzij jullie kennis heb gemaakt met dumbbell training ipv steeds machines te gebruiken. Dat wil ik er dan ook zeker inhouden, maar lid worden van een sportschool wil ik niet meer. Wil dat gewoon thuis kunnen doen en ik heb ook de ruimte daarvoor. Heb een aparte kamer in mijn huis waar ik rustig een halterbank kwijt zou kunnen om te trainen (liever wel opklapbaar) dus dat scheelt al.
Nu zat ik te kijken naar deze bank. Doe ik hier verstandig aan of is dit een gevalletje miskoop? Heb alleen dumbbells, dus hoef geen speciale balk voor een halter. Misschien dat er in de toekomst een halter gaat komen, maar die leg ik dan in mijn nek om squats te doen.
Marktplaats = zelf vervoeren. Ik ben niet zo heel sterk en m'n auto is niet zo heel erg geschikt voor het vervoer van dit soort dingenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien even een idee om op Marktplaats oid te kijken?
Veel mensen hebben altijd van die goede ideeën, maar het doorzettingsvermogen is iets minderDus meestal staat het er vol mee.
Aha zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Marktplaats = zelf vervoeren. Ik ben niet zo heel sterk en m'n auto is niet zo heel erg geschikt voor het vervoer van dit soort dingen
Ja, als ik echt een sportschool versie wil dan ben ik wel wat duurder uitquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat de budgetversie van zo'n bankje misschien iets minder duurzaam is dan degene die ze in de sportschool hebben, maar hij wordt maar door 1 persoon per dag gebruikt ipv door 100 dus dat hoeft geen probleem te zijn lijkt me..
700 euroquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, als ik echt een sportschool versie wil dan ben ik wel wat duurder uitEn daarnaast train ik (momenteel) nog met max 10kg dumbbells
dat scheelt natuurlijk ook enorm. Heb wel eens gekeken naar dezelfde dumbbells als in m'n sportschool. 700 euro tweedehands
Dat gaat nog wel even duren denk ik, als ik dat al ga halenquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
700 euro
Maar ik gok dat als je aan gewichten van meer dan 25-30kg wilt beginnen, je ook wel wat van die verende vloeren mag gaan neerleggen in je huis, tenzij je graag het gevoel van plaatselijke aardschokken wilt nabootsenTegen die tijd is het misschien toch beter om weer naar de sportschool te gaan..
Ik heb hier toen ik ging beginnen bijna alles gekocht. http://www.fitnessshop4u.nl/ was vaak de volgende dag al binnen,quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:16 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een aantal lessen bodypump gevolgd en daarbij kwam ik niet verder dan 7,5kg per kant + de stangquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:51 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb hier toen ik ging beginnen bijna alles gekocht. http://www.fitnessshop4u.nl/ was vaak de volgende dag al binnen,
Wel een ding over squaten met thuis zonder rek. Je moet er rekening mee houden dat je het gewicht uit je nek moet kunnen tillen of ddat ding op de grond laten pleuren. Dit is een van de redenen dat ik juist weer naar de sportschool ben gegaan.
Ik weet natuurlijk niet hoezwaar je squat maar 20 tot 40 kilo achter je hoofd vandaan tillen is zwaar.
Kloptquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan ook nog een frontsquat doen. Ik laat zo'n grote stang van 25kg meestal gewoon eerst met één kant op de grond zakken door vanuit mijn bekken naar die kant door te buigen, dan krijg je hem wel uit je nek. Maar met heel heel veel kilo's is dat inderdaad wel lastiger. Maar je kunt ook zwaar trainen met bodyweight exercises en kleine gewichten.
*noteert*quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:22 schreef Ryuuzen het volgende:
frontsquats zijn inderdaad beter dan. Je kan die ook met een zware dumbell doen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Wie mij de appel/kaneel magere kwark van Optimel heeft aangeraden dank!
Heb ik idd ook al heel erg aan zitten denken. Lijkt me onwijs awesome. Vergt wel ander soort training geloof ik.quote:[img]fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 28 april 2015 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, ik zat laatst te denken; mocht je schouderblessure weer onder controle zijn, zijn Powerliftmeetings dan niet wat voor jou? Ook een krachtsport waarin je duidelijke doelen kunt stellen maar dan zonder het hele bronzing spray bikini sponzig verhaal..
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Lekker is die he? ik heb nu die nieuwe zomerkwark ofzo, met framboos ook lekker fris smaakje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik zette hem altijd rechtop tegen de muurquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
*noteert*
Op die website die je me gaf verkopen ze helaas geen inklapbare banken
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu. Heeft wat van appel taart
Bedoel je deze?Ja die! lentekwark dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij moet je dan echt concentreren op de main liftsquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik idd ook al heel erg aan zitten denken. Lijkt me onwijs awesome. Vergt wel ander soort training geloof ik.
Maraca, deze heb ik gehad, onwijs stevig:
https://www.helisports.nl(...)erstelbare-Bank.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |